تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای هنرمندان دبی

ویزای هنرمندان دبی
چکیده این مطلب:

در حال حاضر فعالیتی در خصوص خدمات مرتبط با این صفحه نداریم، اما مطلب زیر برای راهنمایی شما تهیه شده و می تواند به شما ….

نویسنده: منتشر شده در: 18 ژوئن 2022 531 بازدید
در حال حاضر فعالیتی در خصوص خدمات مرتبط با این صفحه نداریم، اما مطلب زیر برای راهنمایی شما تهیه شده و می تواند به شما کمک کند، پس با دقت مطالعه بفرمایید.

امارات متحده عربی یک سیستم ویزای اقامت بلندمدت را برای پنج یا ده سال اجرا کرده است که در صورت تحقق شرایط برای گروه‌های خاصی که شامل سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و استعدادهای تخصصی می‌شود، به‌طور خودکار تمدید می‌شود. این سیستم جدید به ساکنان امارات متحده عربی، مهاجران خارجی و خانواده‌های آن‌ها که مایل به کار، زندگی و تحصیل در این کشور هستند، امکان برخورداری از اقامت طولانی‌مدت بدون نیاز به حامی، با مالکیت 100% در داخل امارات را می‌دهد. برخلاف عرف که مستلزم حضور شریک محلی با سهم کمتر از 51 درصد از پروژه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در امارت است. برای اعطای اقامت به افرادی از حوزه‌های فرهنگی و خلاقیت، پیشنهاد وزارت فرهنگ و جوانان الزامی است.

پیشنهاد شده این مطلب رو بخونی »»  هزینه زندگی در دبی چقدره

جدای از واجد شرایط بودن – ویزا خلاق برای طیف گسترده‌ای از افراد بااستعداد فعال است که در زمینه‌های کلیدی در همه حوزه‌های صنایع فرهنگی و خلاق، ازجمله میراث، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، طراحی و صنایع‌دستی، بازی و ورزش‌های الکترونیکی فعالیت می‌کنند. اساساً هیچ جزئیاتی در مورد اینکه ویزای خلاقانه واقعاً چیست وجود ندارد.

ویزای هنرمندان دبی

ویزای هنرمندان دبی

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای هنری دبی

  1. کپی پاسپورت
  2. کپی شناسه
  3. یک رزومه (رزومه) شامل (اطلاعات تماس، بیوگرافی، آثار خلاقانه برجسته، دستاوردها  در زمینه‌های فرهنگی و خلاقانه).
  4. کپی ویزای اقامت فعلی (اگر متقاضی مقیم امارات باشد).
  5. عکس شخصی رنگی
  • اگر متقاضی در امارات اقامت ندارد، برای تکمیل مراحل اقامت طلایی باید درخواست ویزای 6 ماهه ارائه شود.
  • اگر متقاضی در امارات متحده عربی اقامت دارد، درخواست یا توسط همان شخص به‌عنوان یک خدمات عمومی یا توسط مرجع معرفی کننده ارائه می‌شود.

معیارها و کاربرد

متقاضیان ویزای طلایی در رده «افراد خلاق درزمینهٔ فرهنگ و هنر» باید دارای معیارهای زیر باشند: متقاضی باید حداقل برای سه مورد از موارد زیر مدرک ارائه دهد:

گواهی قدردانی / نامزدی از یک مقام معتبر بین‌المللی یا منطقه‌ای در این زمینه.

یک مقام افتخاری در یک مقام معتبر بین‌المللی به دلیل خلاقیت برجسته او.

عضو فعال یک سازمان یا انجمن هنری بین‌المللی معتبر.

آثار او باید موردتوجه منتقدان، رسانه‌ها یا متخصصان صنعت قرارگرفته باشد.

آثار او در انجمن‌های معتبر محلی، منطقه‌ای یا بین‌المللی (نمایشگاه‌ها، انجمن‌ها، جشنواره‌ها، رویدادها) به نمایش درآمده است.

چه کسانی می‌توانند ویزای هنری دبی دریافت کنند و به امارات مهاجرت کنند؟

قبل از هر چیزی لازم است که به شرح گزارش خبرگزاری دولتی امارات  WAM دراین‌باره بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری دولتی امارات WAM، افرادی تابعیت امارات متحده عربی را دریافت خواهند کرد که درزمینهٔ فرهنگ و هنر پیش‌گام و برنده یک یا چند جایزه بین‌المللی از یک‌نهاد معتبر باشند. علاوه بر این، این افراد به یک نامه اعتباری از یک‌نهاد دولتی مرتبط نیاز دارند. لازم به ذکر است که به همسر و فرزندان افراد معرفی‌شده نیز تابعیت اعطا خواهد شد. این اصلاحات همچنین به شهروندان جدید اجازه می‌دهد تا ملیت فعلی خود را حفظ کنند.

هنرمندانی که بتوانند تابعیت امارات را از آن خود کنند، دارای مزایای زیادی هستند؛ ازجمله حق تأسیس یا مالکیت نهادها و املاک تجاری. برای واجد شرایط بودن، نامزدها باید نسبت به وفاداری خود سوگند یاد کنند، متعهد به رعایت قوانین امارات باشند و در صورت کسب یا ازدست‌داده تابعیت دیگر، رسماً به سازمان دولتی مربوطه اطلاع دهند. در صورت نقض شرایط می‌توان تابعیت را پس گرفت.

کابینه امارات متحده عربی، دادگاه‌های محلی امارات و شوراهای اجرایی، واجدین شرایط برای شهروندی را بر اساس معیارهای مشخصی که برای هر دسته تعیین‌شده است، معرفی خواهند کرد. این قانون به گیرندگان گذرنامه امارات اجازه می‌دهد تا تابعیت فعلی خود را حفظ کنند. پس مهاجرت هنرمندان به امارات علاوه بر شکوفا شدن استعداد افراد در محیطی شبیه به استانداردهای اروپایی، می‌تواند شرایط زندگی خوبی را برای آن‌ها مهیا سازد.

ویزای هنری هند

ویزای هنری هند

شرایط دریافت ویزای هنری دبی

جهت دریافت ویزای هنری امارات بایستی یک سری شرایط را دارا بود. در ادامه به بررسی این مورد پرداخته می‌شود؛ برای مهاجرت هنرمندان به امارات، متقاضی بایستی حداقل 5 مورد از شرایط اجباری تعیین‌شده توسط مقامات را داشته باشد؛ در این صورت ویزای هنری اعطا می‌شود.

یکی از شرایط بسیار مهم این است که تعهد دهند 36 ساعت خدمت درزمینهٔ خلاقانه یا هنری در امارات داشته باشند.

اما سؤال اینجاست که چگونه اپلای کنیم؟ جواب این سؤال شما پیش ماست. ما در ادامه به این مورداشاره خواهیم کرد. درخواست ویزای دبی از طریق هنر و برای هنرمندان در صورت دارا بودن شرایط کار چندان سخت و مشکلی نیست.

تماس بگیرید