تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای توریستی چین

ویزای توریستی چین
چکیده این مطلب:

هزینه ویزای توریستی چین ۲۰۲۳ + مدارک و شرایط جدید ویزا توریستی توسط کارگزار مستقیم بهروزسیر در این مقاله بخوانید.

نویسنده: منتشر شده در: 03 می 2023 37 بازدید

در حالی که چین یکی از بزرگترین و پویاترین اقتصادهای جهان است، جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران نیز دارد. با این حال، دریافت ویزای توریستی برای سفر به چین می‌تواند کمی پیچیده باشد و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. در این مقاله، به ویزای توریستی چین و نحوه اخذ آن پرداخته می‌شود.

ویزای توریستی چین ۲۰۲۳

ویزای توریستی چین یک مجوز ورود به چین برای گردشگران است که به آن‌ها اجازه می‌دهد برای یک مدت زمانی محدود به چین سفر کنند. ویزای توریستی چین اغلب برای تفریح، بازدید از جاذبه‌های گردشگری، خرید و تجارت صورت می‌گیرد. با این حال، این ویزا اجازه کار و مشغولیت در چین را به گردشگران نمی‌دهد. چین، با تاریخچه و فرهنگ قدیمی، از جمله مقاصد محبوب برای سفر و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است.

ویزای توریستی (ویزای L چین) به نام ویزای یک بار ورود نیز خوانده می‌شود. فرد هنگامی که مدت اعتبار ویزایش به پایان رسید باید از کشور چین خارج شده باشد. برای سفر به این کشور، حتما باید ویزای توریستی دریافت شود. ویزای توریستی ، به عنوان یکی از مدارک لازم برای ورود به این کشور، بسیار مهم است و برای اکثر مسافران و گردشگران ایرانی ضروری است. در این مقاله، با شرایط و مشخصات ویزای توریستی چین در سال ۲۰۲۳ آشنا خواهیم شد.

آغاز صدور ویزای توریستی چین ۲۰۲۳ برای گردشگران ایرانی

با فراگیر شدن بیماری کرونا برای کشور چین ویزا صادر نمی شد. اما از تاریخ ۱۵ مارس 2023 صدور کلیه ویزاهای چین اعم از ویزای توریستی برای مردم ایران آغاز شده است. هم اکنون می توانید برای اخذ انواع ویزای توریستی چین از طریق کارگزار مستقیم ویزای چین شرکت گردشگری بهروزسیر اقدام نمایید. جهت تماس با کارشناسان اخذ ویزا با شماره های زیر در ارتباط باشید.

شرایط اخذ ویزای توریستی چین برای ایرانیان

ویزای توریستی چین برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند برای مدتی محدود به چین سفر کنند. چنانچه با هدف گردشگری می‌خواهید وارد چین شوید باید برای اخذ ویزای مسافرتی چین اقدام کنید، که خود از نظر مدت زمان اقامت و فوریت در اخذ ویزا، انواعی دارد. شرایط ویزای توریستی برای ایرانیان بسیار اسان شده است. با داشتن پاسپورت و 2 قطعه عکس می توانید برای درخواست این ویزا درخواست دهید. لازم به ذکر است دیگر برای دریافت ویزای توریستی نیازی به تست pcr و یا داشتن کارت واکسن کرونا نیست. تمام محدودیت های کرونایی از قبیل قرنطیه، تست pcr در فرودگاه و رزرو بلیط پرواز و هتل برداشته شده است.

مدت اعتبار ویزای توریستی چین

مدت اعتبار ویزای توریستی چین حداکثر 30 روز است. اگر بیشتر از این مدت در چین بمانید جریمه می شوید و برای اخذ ویزای مجدد ممکن است دچار مشکل شوید. بنابراین به قوانین کشور چین و مدت اقامت و اعتبار ویزا توجه فرمایید.

ویزای توریستی چین چند روزه است

ویزای توریستی چین 30 روزه و یکبار ورود است. یعنی فقط یکبار می توانید در مدت زمان مشخص شده به چین سفر کنید.

هزینه و قیمت ویزای توریستی چین

هزینه ویزای توریستی چین از طریق کارگزاری بهروزسیر در حال حاضر 350 دلار است. برای ویزای توریستی فوری (کمترین مدت زمان کاری) هزینه ویزای توریستی بیشتر می شود. اگر به ویزای توریستی با مدت زمان بالاتر نیاز دارید، ممکن است هزینه‌ای بیشتر نیز از شما دریافت شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که این هزینه به حساب سفارت چین واریز می شود و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

برای مشاهده انواع قیمت ویزای چین کلیک کنید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی چین

  • پاسپورت
  • 2 قطعه عکس 6در4 رنگی و زمینه سفید

نحوه دریافت ویزای توریستی چین از بهروزسیر

پس از درخواست ویزای توریستی چین و ارسال مدارک به بهروزسیر، ما فورا برای اخذ ویزای شما اقدام خواهیم کرد. اما نکته ای که باید مورد توجه واقع شود این است که چند روزی طول می‌کشد تا سفارت پس از دریافت مدارک، ویزای شما را آماده کند. در اصلاح به این روند مدت زمان کاری ویزا می گویند. این مدت زمان کاری وابسته به درخواست شما برای نوع ویزای توریستی است.
ویزای توریستی چین از نظر مدت زمان کاری به 2 نوع عادی، فوری دسته‌بندی می‌شود. اگر تا زمان پرواز خود فرصت مناسب دارید ما به شما ویزای توریستی عادی را پیشنهاد می‌دهیم که حداکثر ظرف 30 روز کاری آماده می‌شود.

بهروزسیر برای اخذ ویزای توریستی 3 راه اسان را در اختیار مسافران خود قرار داده است:

  1. ارسال درخواست ویزا آنلاین: با مراجعه به صفحه ویزای چین و ثبت آنلاین ویزای چین می توانید اطلاعات مسافرین را ثبت نموده و مدارک را به صورت اسکن شده برای بهروزسیر ارسال نمایید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان بهروزسیر جهت تکمیل فرایند اخذ ویزا با شما تماس خواهند گرفت.
  2. ارسال مدارک از طریق واتساپ: با شماره واتساپی 09399206825 نیز می توانید اسکن مدارک خود را برای کارشناسان بهروزسیر ارسال کرده و یا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.
  3. مراجعه حضوری: شما مسافرین عزیز می توانید با مراجعه حضوری به شرکت بهروزسیر، درخواست ویزای خود را ثبت نمایید. آدرس بهروزسیر: تهران، خیابان شهید بهشتی، میدان تختی، ساختمان 258، طبقه اول، واحد2
ویزای توریستی چین

ویزای توریستی چین

نکات مهم برای اخذ ویزای توریستی چین

در حال حاضر ویزای توریستی چین یکبار ورود است. به این معنا که شما در مدت زمان اعتبار ویزای توریستی خود تنها می‌توانید یک بار به چین سفر کنید. حتی اگر ویزای شما همچنان اعتبار داشته باشد، اما دیگر برای سفر به چین قابل استفاده نیست.

کارگزار اخذ ویزای توریستی چین

کارگزار اخذ ویزای توریستی چین یکی از امتیازاتی است که بهروزسیر نسبت به دیگر آژانس های مسافرتی دارد. این خدمت به گردشگرانی که قصد سفر به چین را دارند، کمک می کند تا به راحتی و با سرعت ویزای توریستی خود را دریافت کنند. کارگزار ویزای توریستی چین بهروزسیر، با تیمی مجرب و حرفه ای، از مراحل اولیه درخواست تا صدور ویزا به مشتریان خود کمک می کند و با افتخار تا به اکنون توانسته اعتماد و رضایت مسافران خود را کسب نماید. با بهروزسیر به راحتی و بدون کسر از وقت خود، می توانید ویزای توریستی را بگیرید و سفری راحت و بدون هیچ مشکلی به این کشور داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + بیست =

تماس بگیرید