تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شهر تیانجین چین و جاذبه های گردشگری آن

شهر تیانجین چین
چکیده این مطلب:

شهر تیانجین چین کجاست و آشنایی با 6 جاذبه گردشگری معروف شهر تیانجین چین در بهروزسیر | برای مشاهده بهترین جاذبه های گردشگری با عکس ….

نویسنده: منتشر شده در: 01 سپتامبر 2022 495 بازدید

شهر تیانجین چین یک مقصد بسیار جذاب گردشگری

شهر تیانجین چین (Tianjin)، یکی از شهرهای مهم و اقتصادی در شرق کشور چین است. این شهر ساحلی دارای جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بسیاری است. معماری ساختمان های شهر، طبیعت زیبا، رودخانه ها، مراکز خرید و خیابان های شهر، همه از دیدنی های این شهر به شمار می روند. با شرکت در تور چین می توانید از تماشای جاذبه های گردشگری شهر تیانجین لذت ببرید. بهروزسیر دعوت می کند برای آشنایی با این جاذبه های گردشگری تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اخذ سریع ویزای چین از بهروزسیر با ارزان ترین قیمت فقط با یک تماس 41516-021

تیانجین

تیانجین

معرفی 6 جاذبه گردشگری تیانجین

شهر تیانجین چین، یک مقصد گردشگری جذاب و دیدنی در کشور چین است. اگر قصد دارید با تور چین به این سرزمین سفر کنید، بازدید از شهر تیانجین را به شما پیشنهاد می کنیم. در این شهر می توانید کلیساها، سالن های تئاتر، معبد، موزه و بسیاری مکان های تاریخی دیگر را تماشا کنید. معماری بناها و همچنین فستیوال های تیان جین هم از جمله جاذبه های گردشگری آن محسوب می شوند.

1- خیابان قدیمی و باستانی Jinmen Guli در تیانجین

یکی از جاذبه های گردشگری شهر تیانجین چین، خیابان بسیار قدیمی است که در ناحیه نانکای (Nankai) شهر قرار دارد. معبد شاهزاده بهشت به عنوان مرکز جغرافیایی این خیابان شناخته می شود. در این خیابان می توانید قدم بزنید و مغازه هایی را تماشا کنید که صنایع دستی، آثار عتیقه، نقاشی ها، مجسمه ها و اشیای زیبا می فروشند. برخی از بناهایی که در این خیابان قدیمی مشاهده می کنید به سبک معماری دوران امپراتوری کینگ (1911-1644)ساخته شده است.

اگر با تور چین به شهر تیان جین سفر کردید، از خیابان باستانی این ناحیه دیدن کنید و از غذاهای خوشمزه و محلی که در غذاخوری های آن تهیه می شوند لذت ببرید. بهروزسیر توصیه می کند خرید سوغات چین را از مغازه های این خیابان فراموش نکنید.

خیابان قدیمی و باستانی Jinmen Guli تیانجین چین

خیابان قدیمی و باستانی Jinmen Guli تیانجین چین

2- برج رادیو و تلویزیون شهر تیانجین

یکی از جاذبه های گردشگری شهر تیانجین چین، برج بلند رادیو و تلویزیون شهر است. این برج، نهمین برج تلویزیونی جهان است و در کناره دریاچه تیانتا (Tianta Lake) قرار دارد. ارتفاع این برج، 248 متر تا 278 متر است. یک رستوران داخل برج قرار دارد که مهمانان و گردشگران می توانند در حین لذت بردن از منظره شهر، غذاهای مورد علاقه خود را میل کنند. با شرکت در تور چین می توانید این برج را از نزدیک تماشا کنید.

برج رادیو و تلویزیون شهر تیان جین

برج رادیو و تلویزیون شهر تیان جین

3- دیوار بزرگ هوآنگ یاگوآن (Huangyaguan Great Wall) تیان جین

دیوار بزرگ هوآنگ یاگوآن، یکی از جاذبه های گردشگری شهر تیانجین است. این مکان دیدنی هر ساله توجه زیادی از توریست ها را به خود جلب می کند. این دیوار به عنوان یک قسمت از پروژه سلسله امپراتوری کی شمالی (Qi) در سال های 550 تا 577 محسوب می شود و در محل تقاطع میان شهرهای پکن، تیان جین، تانگ شوآن و چِنگ دی واقع شده است.

دیوار بزرگ هوآنگ یاگوآن یک نمونه شگفت انگیز از مهندسی نظامی در دوران باستان چین است. بیش از 40 خط عبوری به شکل هشت نمودار که نمایی از شهر را معرفی می کند ساخته شده است. مسابقه ماراتن هر ساله در اواسط ماه مه در دیوار بزرگ هوآنگ یاگوآن برگزار می شود و هزاران دونده در آن شرکت می کنند. تماشای این مسابقه برای گردشگران خارجی جذابیت زیادی دارد. بهروزسیر پیشنهاد می کند برای شرکت در تور چین، ماه مه را برای سفر به شهر تیانجین چین انتخاب کنید.

دیوار بزرگ هوآنگ یاگوآن (Huangyaguan Great Wall)

4- منطقه کوهستان پان شوآن (Panshan Mount)

یکی از مکان های دیدنی شهر تیان جین که قطعاً از تماشای منظره های آن شگفت زده می شوید، منطقه کوهستانی پان شوآن است. این کوهستان از طبیعت سنگی، درختان سرسبز، قله های زیبا و هوای صاف و دلپذیر برخوردار است. درختان کاج این ناحیه، منظره بسیار زیبایی دارند. در سفر به این شهر، بازدید از این کوهستان را از دست ندهید.

منطقه کوهستان پان شوآن (Panshan Mount) تیان جین

منطقه کوهستان پان شوآن (Panshan Mount) تیان جین

5- رودخانه های هه (Haihe River) تیانجین

اگر می خواهید یک طبیعت خیره کننده در شهر تیانجین را تماشا کنید، بازدید از رودخانه های هه را پیشنهاد می کنیم. مناظر این رودخانه دقیقاً همان چیزی است که در تصورات زیبای شما وجود دارند و یا مانند آن را در تابلوهای نقاشی تماشا کرده اید. علاوه بر بازدید از منظره این رودخانه می توانید از پارک محوطه اطراف آن لذت ببرید و از بنای کلیسای وانگ هایلو (Wanghailou Church) نیز دیدن کنید.

رودخانه های هه (Haihe River) در شهر تیانجین چین

رودخانه های هه (Haihe River) در شهر تیانجین چین

6- معبد دولی (Dule Temple) شهر تیان جین

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر تیان جین به قدمت تاریخی بسیار ارزشمند، معبد دولی است. قدمت این معبد به حدود 1000 سال قبل باز می گردد. معماری ساختمان معبد بسیار پیچیده است. اگر با تور چین به این شهر سفر کنید، پس از ورود به معبد دولی می توانید مجسمه های چوبی و مجسمه وان یین (Kwan-yin)، یکی از بزرگترین مجسمه های گلی در کشور چین را تماشا کنید.

سایر جاذبه های گردشگری شهر تیانجین چین عبارتند از: معبد بودایی های دابی، کوهستان باکسیان، دره شادی، استراحتگاه ساحلی، کلیسای سنت جوزف و معبد شاهزاده بهشت.

معبد دولی (Dule Temple) در شهر تاینجین چین

معبد دولی (Dule Temple) در شهر تاینجین چین

سوالات متداول درباره شهر تیانجین چین

تیانجین چین به چه چیزی معروف است؟

این شهر به‌خاطر محصولات صنایع دستی بافته‌شده، مجسمه‌های سفالی، نقاشی‌های چوبی نقاشی‌شده با دست، و غذاهای دریایی گسترده‌اش مشهور است. منطقه شهرداری تیانجین، 4540 مایل مربع (11760 کیلومتر مربع).

آیا تیانجین یک شهر ثروتمند است؟

تیان جین نزدیک به ذخایر غنی نفت و گاز طبیعی است . بنابراین، پتروشیمی بخش بزرگی در این شهر است و سینوپک 3 تا 4 میلیارد دلار برای توسعه کارخانه تیانجین خود هزینه خواهد کرد تا تقاضای فزاینده برای پتروشیمی در شمال چین را برآورده کند.

در تیانجین به چه زبانی صحبت می شود؟

گویش ماندارین. گویش تیان جین (چینی ساده شده: 天津话؛ چینی سنتی: 天津話؛ پینیین: Tiānjīnhuà) یک گویش ماندارین است (زبان ماندارین) که در شهر تیانجین چین صحبت می شود.

تماس بگیرید