تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ارزان ترین ها در سفر به چین

ارزان-ترین-ها-در-سفر-به-چین-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

سفر به چین یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری برای بازدید از سرزمین های افسانه ای شرق آسیا است. این کشور، پر شده از شگفتی ها، ….

نویسنده: منتشر شده در: 19 آگوست 2019 141 بازدید

ارزان-ترین-ها-در-سفر-به-چین-بهروزسیر

سفر به چین یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری برای بازدید از سرزمین های افسانه ای شرق آسیا است. این کشور، پر شده از شگفتی ها، مکان های تاریخی و ساختمان های منحصر به فرد و چشم نواز که بسیاری از آن ها مراکز خرید و بزرگترین فروشگاه های مخصوص سوغات چین، لوازم جذاب برای کودکان است.( ارزان ترین ها در سفر به چین ) کمتر کسی است که در تورهای گردشگری چین شرکت کند اما تمایل به گشت و گذار در مراکز خرید چین نداشته باشد. حتی اگر تصمیم بگیرید که برای یک سفر کوتاه مدت کمتر است ۶ روز به چین سفر کنید، قطعاً زیباترین مراکز خرید توجه شما را جلب خواهند کرد. با اخذ ویزای فوری چین، یکی از شهرهای این کشور را برای یک تجربه هیجان انگیز در مشرق زمین انتخاب کنید.

ارزان-ترین-ها-در-سفر-به-چین--بهروزسیر

سفر به چین یک فرصت عالی برای یافتن سوغاتی های بی‌همتا، منحصر به فرد و بسیار زیبا می باشد. انواع پوشاک، لوازم دکوری که برای اتاق خواب، اتاق کودکان یا سالن نشیمن می توانید استفاده کنید را در مراکز خرید چین پیدا می کنید. حتی کوچک ترین فروشگاه ها در کشور چین نیز سوغاتی های مخصوص این کشور را به گردشگران می فروشند. امکان چانه زدن بر سر قیمت خرید سوغاتی در بسیاری از مراکز خرید چین وجود دارد. اگر ویزای فوری چین را تهیه کردید و مهارت چانه زنی را دارید، حتماً در خرید سوغاتی موفق خواهید بود. زمانی که در حال گشت و گذار در مراکز خرید چین هستید، شاید شاهد معاملاتی شگفت انگیز از کالاهای مختلف نیز باشید!


 ارزانترین سوغاتی ها که می توانید در سفر به چین خریداری کنید

ارزان-ترین-سوغاتی-ها-در-سفر-به-چین-بهروزسیر
ارزان ترین سوغاتی ها که می توانید در سفر به چین خریداری کنید، شامل لوازم شخصی و اکسسوری، پوشاک، لوازم حمل و نقل و وسایل متفرقه می باشد. اگر قصد خرید پوشاک را از فروشگاه های کشور چین دارید، با طرح ها و مدل های مختلف رو به رو خواهید شد. لباس های کاملاً سفارشی و ویژه تا حدود ۵۰۰ دلار هزینه دارند اما برخی از لباس ها بسیار ارزان قیمت بوده و چیزی حدود ۸۰ تا ۲۰۰ دلار می‌باشند. به طور مثال با دریافت ویزای فوری چین و شرکت در تور گردشگری بهروزسیر می‌توانید یک کت و شلوار مناسب را در مراکز خرید چین با قیمت ۸۰ دلار پیدا کنید؛ همین پیراهن در کشور آمریکا حداقل ۳۵۰ دلار قیمت دارد.

  • خرید تیشرت در سفر به چین

یکی از سوغاتی هایی که می توانید در سفر به چین خریداری کنید، انواع تیشرت است. مارک های جالبی از تیشرت با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد؛ به جای اینکه ۳۰ دلار برای خرید تی شرت خرج کنید، می توانید با کمتر از ۵ دلار در مراکز خرید عمده در چین آن را خریداری نمایید.

  • خرید کفش در سفر به چین

اگر در سفر به چین قصد خرید کفش را دارید می توانید کفش های مورد علاقه خود را با قیمتی ارزان تر از آنچه در ذهن دارید تهیه کنید. خرید یک جفت کفش از مراکز خرید چین، حدود ۱۵ دلار قیمت دارد. اگر بتوانید با مهارت چانه زدن تخفیف بگیرید، این قیمت، کمتر نیز می باشد.

خرید لوازم شخصی و اکسسوری در سفر به چین

خرید-لوازم-شخصی-در-سفر-به-چین-بهروزسیر

فروشگاه های مختلف در مراکز خرید چین بسیاری از لوازم شخصی و اکسسوری زنانه و مردانه را با قیمت های بسیار بسیار ارزان ارائه می دهند؛ به طور مثال انواع گردنبند و دستبند را می توانید با حدود ۸ دلار خریداری کنید. خرید ساعت با زیباترین مدل، حدود ۵ تا ۱۵ دلار است. برخی از اکسسوری که با سنگ های گرانبها ارتباط دارد، حداکثر ۸۰ دلار و حداقل ۴ دلار به فروش می‌رسد.

اگر با ویزای چین به این کشور سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم از مراکز خرید بزرگ در شهرهای مشهور حتماً بازدید کنید. با حدود ۲ دلار می توانید روسری ها و منسوجات زنانه بسیار زیبا را خریداری کنید. همچنین با حدود ۱ دلار می توانید عینک آفتابی بخرید.بهروزسیر پیشنهاد می کند ارزان ترین اجناس کشور چین را در سفر به چین از دست ندهید.

 

 


خرید تجهیزات حمل لوازم در سفر به چین

خرید-تجهیزات-حمل-لوازم-در-سفر-به-چین-بهروزسیر 

  • خرید کیف پول و کوله پشتی

یکی از اجناسی که با قیمت بسیار ارزان می توانید در سفر به چین خریداری کنید کیف پول است. با قیمتی حدود ۵ تا ۲۰ دلار می توانید ارزانترین کیف پول و کیف دستی را خریداری کنید.

اگر به خرید کوله پشتی علاقه‌مند هستید جنسی را که در آمریکا حدود ۸۰ دلار قیمت دارد، می توانید با قیمتی ۱۵ دلار یا کمتر در مراکز خرید چین پیدا کنید. رنگ ها و طرح های کوله پشتی های چینی بسیار متنوع هستند. قطعاً اگر به مغازه ها وارد شوید، به خرید کیف پول یا کوله پشتی تشویق خواهید شد.

 


خرید لوازم متفرقه در سفر به چین

خرید-تجهیزات-حمل-لوازم-در-سفر-به-چین--بهروزسیر

علاوه بر کالاهایی که در قسمت فوق ذکر شدند، بسیاری دیگر از لوازم و اجناس جزو ارزان ترین سوغاتی های مراکز خرید چین هستند. انواع لوازم نوشت افزار، فانوس های کاغذی، نقاشی ها، محصولات چرمی با کمتر از ۵ دلار؛ ست چای خوری با هزینه‌ای معادل 5 تا 20 دلار؛ هدفون و اسپیکر با هزینه ای حدود ۱۵ تا ۲۰ دلار؛ اکسسوری و لوازم الکترونیکی با حدود ۱۰ دلار؛ لوازم آرایشی چینی با حدود ۱۰ دلار و ابریشم را با ارزان ترین قیمت می توانید خریداری کنید. برای خرید بهترین و ارزان ترین سوغاتی ها با بهروزسیر در تورهای گردشگری سفر به چین همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

تماس بگیرید