تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین برند لوازم آرایشی چینی

لوازم آرایشی چینی
چکیده این مطلب:

بسیاری از کشورهای آسیایی، اصلی ترین مصرف کنندگان برندهای لوازم آرایشی چینی به شمار می روند …

نویسنده: منتشر شده در: 15 سپتامبر 2022 4,931 بازدید

معرفی برندهای لوازم آرایشی چینی

با تحقیق و پرس و جو در مورد برترین برندهای لوازم آرایشی چینی قطعاً متوجه خواهید شد که چگونه صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان به ویژه در آسیای جنوب شرقی رشد و توسعه یافته است.

در حال حاضر، محصولات زیبایی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در کشورهای چین، کره جنوبی، تایلند، سنگاپور و تمام کشورهای آسیای شرقی و جنوب شرقی، طرفداران زیادی دارد. اصلی ترین و بزرگترین مصرف کنندگان این محصولات، دختران جوان و خانم ها هستند.

برندهای لوازم آرایشی چینی

برندهای لوازم آرایشی چینی

بسیاری از کشورهای آسیایی، اصلی ترین مصرف کنندگان برندهای لوازم آرایشی چینی به شمار می روند. این محصولات هم به صورت خرده فروشی و همچنین صادرات به سایر کشورها با فروشی بیش از ۲۰۰ میلیارد RMB (واحد پول چینی) به جهان عرضه می شود. اگر شما هم به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی چینی علاقه مند هستید، می توانید با ویزای چین از مراکز خرید این کشور در شهرهای مختلف بازدید کنید.

محصولات پوستی چینی

محصولات پوستی چینی

نکته مهم در خصوص برندهای لوازم آرایشی چینی، تنوع زیاد آن ها است. اگر در بازار و مراکز خرید در کشور چین گشت و گزاری داشته باشید، هزاران مارک از لوازم آرایشی کره ای  را خواهید یافت. برندهای معروفی که شاید نامی از آنها را در کشور خود نشنیده باشید.

لوازم آرایشی چینی

لوازم آرایشی چینی

جالب آن است که بدانید برای تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور چین از تمدن باستانی چین الهام گرفته می شود؛ تمدنی که با استفاده از گیاهان دارویی و طب سنتی در جهت سلامت و زیبایی به کار می‌رفته اند. برندهای لوازم آرایشی چینی از برخی از زوایا به کشور سنگاپور شباهت دارد.

در ادامه مطلب، با رخی از برندهای لوازم آرایشی چینی آشنا خواهید شد. پیشنهاد می کنیم این فهرست را به همراه داشته باشید تا با مراجعه به مراکز خرید لوازم آرایشی بتوانید به راحتی آنها را خریداری کنید.

برترین برندهای لوازم آرایشی چینی از نگاه جهان

محصولات پوستی چینی WEI BEAUTY

برند WEI BEAUTY یکی از برندهای لوازم آرایشی چینی به شمار می رود. این برند با الهام از داروی سنتی چین توانسته با فرمولاسیون خاص و به صورت ترکیبی از علم نوین و علم سنتی چین باستان، محصولات آرایشی و بهداشتی، بخصوص محصولات مراقبت از پوست را برای افراد ارائه دهد. استفاده از محصولات WEI BEAUTY برای رهایی از اثرات مخرب استرس زندگی روزمره بر روی سلامت پوستب، برای تمام گروه های سنی توصیه می شود.

این برند را می توانید از مرکز Sephora Singapore خریداری کنید. همچنین بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایشی در شهرهای چین نیز این برند را به فروش می رساند.

محصولات پوستی چینی WEI BEAUTY

محصولات پوستی چینی WEI BEAUTY

محصولات پوستی چینی HERBORIST

یکی از برندهای لوازم آرایشی چینی برند HERBORIST است. این برند به عنوان یکی از برترین لوازم آرایشی مراقبت از پوست با ماهیت طبیعی در جهان شناخته می‌شود. تاریخ تولید این برند به ۱۱۰ سال پیش در شهر شانگهای بازمی‌گردد. برای تولید محصولات برند HERBORIST  نیز به علوم دارویی در چین باستان توجه شده است؛ به طوری که موثرترین اثرات را از لحاظ علمی بر روی پوست و سلامت افراد ثبت کرده است. HERBORIST  را می‌توانید از Sephora China, Qoo10 از کشور چین خریداری کنید.

محصولات پوستی چینی HERBORIST

محصولات پوستی چینی HERBORIST

محصولات پوستی چینی LU MING TANG LONGJING

یکی از مدرن ترین و جدیدترین برندهای لوازم آرایشی چینی برند LU MING TANG LONGJING  نام دارد. در تولید این برند از تکنولوژی روز و توجه به سلیقه مردم استفاده شده است. مشتریانی که از برند LU MING TANG LONGJING استفاده کرده‌اند عقیده دارند این محصولات، یک امپراطوری زیبایی را در جهان به راه انداخته است. از سال ۲۰۱۶ تولید و فروش برند فوق به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای لوازم آرایشی چینی افزایش پیدا کرده است. این برند را می توانید از مرکز Sephora China تهیه کنید.

محصولات پوستی چینی LU MING TANG LONGJING

محصولات پوستی چینی LU MING TANG LONGJING

محصولات پوستی چینی PECHOIN

PECHOIN ، یکی از برندهای لوازم آرایشی چینی است که توانسته است به عنوان یکی از محصولات زیبایی با ماهیت طبیعی عمل کرده و حس خوب و لذت بخشی را در مشتری به وجود بیاورد. تاریخچه تولید برند PECHOIN به سال ۱۹۳۱ بازمی‌گردد. این برند را نیز می توانید از فروشگاه Tmall, Qoo10 تهیه کنید.

محصولات پوستی چینی PECHOIN

محصولات پوستی چینی PECHOIN

محصولات پوستی چینی YUNIFANG

YUNIFANG را می توانیم یکی از برندهای لوازم آرایشی چینی با ماهیت اسطوره‌ای معرفی کنیم. محصولات این برند، هم خواص درمانی و هم آرایشی دارند و حوزه پوست و زیبایی را تحت پوشش قرار می دهند. برخی از محصولات برند YUNIFANG به عنوان ماسک مو و ماسک پوست به مشتریان معرفی می شوند. این محصولات را نیز می توانید در مراکز زیر خریداری کنید:

Tmall, Qoo10, AliExpress, Lazada SG

محصولات پوستی چینی YUNIFANG

محصولات پوستی چینی YUNIFANG

محصولات پوستی چینی MASK FAMILY

یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی چینی برند MASK FAMILY  است. محصولات آرایشی این برند شامل ماسک پوست قابل شستشو و یا ماسک های مخصوص در زمان خواب می باشد. این محصولات را می توانید از مرکز Tmall, JD.com خریداری کنید.

محصولات پوستی چینی MASK-FAMILY

محصولات پوستی چینی MASK-FAMILY

محصولات پوستی چینی WETCODE

WETCODE ، یک برند محبوب در زندگی روزانه بوده که برای سلامتی پوست بسیار مفید است. محصولات برند WETCODE یکی از برترین محصولات برندهای لوازم آرایشی چینی مبتنی بر مکانیسم عمل آبرسانی می‌باشند. تمام محصولات برند WETCODE  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای مراقبت های پوستی در موارد خاص و یا به صورت پکیج های مراقبت روزانه به مشتریان ارائه می شوند. این محصول را در فروشگاه های Tmall, AliExpress خریداری کنید.

محصولات پوستی چینی WETCODE

محصولات پوستی چینی WETCODE

محصولات پوستی چینی CHANDO FRAGRANCE

یکی از برندهای لوازم آرایشی چینی که منشاء آن از شهر شانگهای می باشد، در سال ۱۹۷۷ با عنوان برند شماره نه به بازار معرفی شد. محصولات این برند به عنوان برترین برندهای لوازم آرایشی چینی در سرزمین های شرقی شناخته شد و به سرعت توسعه یافت. اگر در تور چین شرکت کنید، مطمئن باشید شانس بزرگی برای خرید محصولات برند CHANDO FRAGRANCE در اختیار خواهید داشت. این برند را از مرکز Ezbuy خریداری کنید.

محصولات پوستی چینی DABAO

یکی از برندهای لوازم آرایشی چینی برند DABAO می باشد. این برند نیز در میان کاربران جایگاه ویژه‌ای دارد؛ بخصوص که نقش مهمی در سلامت پوست ایفا می کند. برند DABAO را از مراکز Qoo10 و  AliExpress  تهیه کنید. بهروزسیر توصیه می کند برای خرید برندهای لوازم آرایشی چینی با ویزای فوری چین رهسپار این سرزمین شوید.

محصولات پوستی چینی DABAO

محصولات پوستی چینی DABAO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یازده =

تماس بگیرید