تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین رستوران های حلال در چین

بهترین-رستوران-های-حلال-در-شانگهای-و-پکن---بهروزسیر
چکیده این مطلب:

رستوران های حلال در کشور چین، مراکز مخصوص ارائه غذاها و مواد غذایی هستند که به صورت حلال تهیه شده اند. هرساله تعداد زیادی از ….

نویسنده: منتشر شده در: 30 آوریل 2019 220 بازدید

بهترین-رستوران-های-حلال-در-شانگهای-و-پکن---بهروزسیر

با رستوران های حلال در کشور چین آشنا شوید

رستوران های حلال در کشور چین، مراکز مخصوص ارائه غذاها و مواد غذایی هستند که به صورت حلال تهیه شده اند. بخشی از جمعیت کشور چین را مسلمانان تشکیل داده‌اند؛ از طرف دیگر، هر ساله تعداد زیادی از مسلمانان سراسر جهان برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی چین به این سرزمین سفر می کنند. بنابراین طبیعی است که تمایل داشته باشند در طول سفر از غذاهای حلال استفاده کنند. در سراسر کشور چین، رستوران های حلال وجود دارد که انواع و اقسام غذاهای خوشمزه را برای مسلمانان ارائه می دهند. با دریافت ویزای توریستی چین می توانید با اطمینان خاطر به چین سفر کرده و در رستوران های حلال، غذا میل کنید. در این قسمت با رستوران های حلال که در شهر شانگهای و پکن قرار دارند آشنا می شوید.

برترین-رستوران-های-حلال-در-شهر-شانگهای---بهروزسیر

 برترین رستوران های حلال در شهر شانگهای

آن دسته از توریست‌هایی که تمایل دارند از غذاهای حلال در طول سفر استفاده کنند و به شهر شانگهای سفر می کنند می توانند در رستوران های حلال این شهر، غذای خود را سفارش دهند. در رستوران های حلال که در این شهر قرار دارند، انواع غذا مطابق با قوانین مسلمانان به مهمانان ارائه می شود. در این قسمت فهرستی از این رستوران ها در شهر شانگهای را برای شما آماده کرده ایم.

  • رستوران Yu Ren Wan

آدرس: Pudong International Airport, Terminal 1, Huinan, Shanghai, China

ساعات کار رستوران: 11 صبح تا 8 شب

وعده غذایی: مخصوص مسلمانان شهر شانگهای

رستوران Yu Ren Wan ، یکی از بهترین رستوران های حلال در شهر شانگهای است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی پودونگ(فرودگاه های چین) شهر قرار دارد. این رستوران در سال ۲۰۱۰ در شهر شانگهای تاسیس شد و یکی از مراکز  غذاخوری مناسب برای مسلمانان می باشد. غذاهایی که در این رستوران ارائه می شود مطابق با سلیقه مسلمانان در شمال غربی کشور چین است. قیمت غذاهای رستوران Yu Ren Wan  بسیار مناسب می باشد و از بهترین مواد غذایی تهیه شده اند. اگر ویزای توریستی چین را تهیه کنید می توانید در نزدیکی فرودگاه شانگهای، یک وعده غذایی لذیذ سفارش دهید.

  • رستوران Hongchangxing  

آدرس: 10th Floor, 288 North Guangxi Road, Huangpu District, Shanghai
ساعات کار رستوران: 11 ظهر تا 10 شب

شماره تلفن: +86 21 6352 9700
وعده غذایی: مخصوص مسلمانان شهر شانگهای

رستورانHongchangxing ، یکی دیگر از رستوران های حلال در شهر شانگهای در نزدیکی جاده نانجینگ شرقی قرار گرفته است. این رستوران در محوطه Bound در یک محله رفت و آمد ساخته شده است. رستوران Hongchangxing در سال ۱۸۹۱ برای ارائه غذاهای تازه با بهترین مواد که اکثر آنها به صورت بخارپز تهیه شده اند راه اندازی شد. بسیاری از غذاهایی که در این رستوران در شانگهای به مسلمانان ارائه می شوند با تزئینات مخصوص مانند سبزیجات و سس تهیه شده‌اند. بسیاری از غذاهای حاوی سبزیجات، انواع نودل با سس تند، ماهی تازه و مواد غذایی دیگر را می توانید در رستوران Hongchangxing  میل کنید. بهروزسیر پیشنهاد می کند غذاهای این رستوران را فراموش نکنید.

  • رستوران 1001، یا رستوران هزارو یک شب؛ A Thousand & One Night Restaurant

آدرس: No.4, Hengshan Road, Lingguan Square, Xuhui District, Shanghai
ساعات کاری رستوران: 11:00 a.m.to 2:00 a.m.
شماره تلفن: 021-64731178/64738289
وعده غذایی: غذاهایی به سبک عربی برای مسلمانان

رستوران هزار و یک شب در شهر شانگهای که به نام رستوران ۱۰۰۱ شهرت دارد یکی از رستوران های حلال و البته لوکس ترین آن ها به شمار می رود. این رستوران در یک منطقه لوکس واقع در در شانگهای ساخته شده و غذاهایی که در آن به صورت حلال به مسلمانان ارائه می‌شود. منوی غذایی رستوران 1001 شب، شامل غذاهای خاورمیانه با عطر و بوی دلپذیر است. با ویزای توریستی چین به شانگهای سفر کنید و یک وعده غذایی لذت بخش را در رستوران هزار و یک شب در شهر شانگهای میل کنید.

برترین-رستوران-های-حلال-در-شهر-پکن--بهروزسیر

برترین رستوران های حلال در شهر پکن

  • رستوران HONG BIN LOU

رستوران HONG BIN LOU، یکی از رستوران های حلال در شهر پکن است. این رستوران در سال ۱۸۵۳ فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از بهترین و معتبرترین مراکز سفارش غذا برای مسلمانان در شهر پکن محسوب می شود. خوراک مخصوص اردک در این رستوران از شهرت خوبی برخوردار است. مرکز اصلی این رستوران برای اولین بار در شهر تیانجین افتتاح شد و سپس در سال ۱۹۵۰ فعالیت خود را در پکن گسترش داد. بهترین غذاهای حلال را می توانید با طعم متفاوت در رستوران HONG BIN LOU میل کنید. خوراک کباب، انواع غذاهای گوشتی حلال به همراه ماهی تازه و سبزیجات، نمونه‌هایی از غذاهای حلال هستند که در این رستوران تهیه می شوند.

آدرس :  11 Zhanlanguan Road, Xicheng Qu Beijing Shi, 100037, China

  • رستوران MU DE LOU

یکی دیگر از رستوران های حلال در شهر پکن در کشور چین، مرکز غذایی معتبر در خیابان نیوجی است. با دریافت ویزای توریستی چین می توانید به شهر پکن سفر کرده و از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

 آدرس : Guanganmen Inner Street, Haidian Beijing Shi, China

  • رستوران LI XIAO LAO SHAO BING

رستوران LI XIAO LAO SHAO BING، یکی از رستوران های حلال در شهر پکن است که در یک منطقه توریستی در پکن قرار گرفته است. غذاهای حاوی سبزیجات با طعم و عطر شرقی را می توانید در این رستوران میل کنید. بهروزسیر پیشنهاد می‌کند پس از گردش طولانی یک روزه در شهر پکن می توانید برای خوردن غذای حلال به رستوران LI XIAO LAO SHAO BING بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

تماس بگیرید