تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین زمان سفر به سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای خرید
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان بهترین زمان سفر به سنگاپور چه زمانی است؟ بهترین زمان سفر به سنگاپور برای گردش بهترین زمان سفر به سنگاپور برای خرید ….

نویسنده: منتشر شده در: 09 جولای 2023 196 بازدید

بهترین زمان سفر به سنگاپور چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به سنگاپور بسته به ترجیحات شخصی، نیازها و عوامل دیگری متفاوت است. اما در کل، سنگاپور طول سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. در اینجا برخی از عواملی که در تعیین بهترین زمان سفر به سنگاپور موثر هستند، آورده شده است:

سنگاپور همیشه شهری در طبیعت بوده است، با مناظر طبیعی سرسبز، باغ‌های زیبا و واحه‌های آرام سرسبزی که چشم‌انداز شهری ما را پرکرده است. همان‌طور که ما به سمت آینده گام برمی‌داریم، شهر ما آماده است تا پایداری را دوباره تصور کند. بارهایی مانند آنالوگ باافتخار از این سیاره با غذاها و کوکتل‌های گیاهی حمایت می‌کنند، درحالی‌که مزارع مانند سبزی‌های بالیوودی و سبز معمولی باافتخار تازه‌ترین محصول را در خاک سنگاپور پرورش می‌دهند.

بهترین زمان سفر به سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور

در سنگاپور، غذا فقط یک تجربه نیست، بلکه یک ماجراجویی است. سنگاپور مدت‌هاست که شهرت بهشت ​​غذا دارد، با تعداد بی‌شمار رستوران‌های ستاره‌دار میشلین، غذاخوری‌های جدید هیجان‌انگیز و غذای دست‌فروشان مشهور جهان! اگر قصد سفر به سنگاپور رادارید، این مقاله تمام جزئیاتی را که برای استفاده حداکثری از سفر خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

سنگاپور ممکن است یک کشور جزیره‌ای کوچک باشد، اما مملو از فرهنگ رنگارنگ، مناظر جالب و صحنه‌های غذایی هیجان‌انگیز است. این کشور با مجموعه‌ای از جشن‌ها، مکانی جذاب برای بازدید در تمام طول سال است، اما آیا بهترین زمان برای سفر به سنگاپور وجود دارد؟

سنگاپور که در حدود 85 مایلی از خط استوا قرار دارد، کشوری گرم و مرطوب است و دمای هوا در طول سال به‌ندرت به زیر 24 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. تغییراتی در آب‌وهوا وجود دارد، بااین‌حال، با فصول موسمی که بارندگی‌های شدید و رطوبت بسیار زیاد را به همراه دارد.

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای گردش

سنگاپور یکی از منحصربه‌فردترین مقاصد در تمام جنوب شرقی آسیا است. به خاطر سنت‌های آشپزی، فرهنگ فوق‌العاده و ایمنی آن قابل‌توجه است. سنگاپور یک مکان عالی برای سفر خانوادگی است و شما می‌توانید در عرض چند روز بخش زیادی از کشور و شهر را ببینید که آن را به یک مکان ایده آل برای تعطیلات تبدیل می‌کند. این کشور کوچک و شگفت‌انگیز به‌راحتی یکی از بهترین مکان‌های روی کره زمین برای سفر است.

بازدید از سنگاپور

بازدید از سنگاپور در بهترین زمان سفر به سنگاپور

سنگاپور جمعیت متنوعی دارد، اما یکی از زبان‌های اصلی انگلیسی است، بنابراین لازم نیست نگران موانع زبان باشید. زبان‌های دیگر عبارت‌اند از تامیل، مالایی و ماندارین. سنگاپور همچنین به دلیل موقعیت استراتژیک اقیانوسی خود دارای تاریخ بسیار روشن و غنی است. همچنین بسیاری از مرکز خریدهای سطح بالا و یک اسکله زیباوجود دارد که در آن می‌توانید مرلیون ها را تحسین کنید و تا دلتان بخواهد قدم بزنید.

ازآنجایی‌که سنگاپور، تقریباً درست روی خط استوا قرار دارد، هرگز نباید نگران هوای فوق‌العاده سرد باشید. بیشتر مردم‌دوست دارند در ماه‌های دسامبر و ژوئن (آذر و خرداد) برای جلوگیری از وزش بادهای موسمی از سنگاپور بازدید کنند. اواخر زمستان و اوایل بهار ماه‌های بسیار خشکی هستند، بنابراین اگر می‌خواهید فعالیت‌های زیادی در فضای باز انجام دهید، برنامه‌ریزی کنید که در آن زمان از آن بازدید کنید. تابستان بسیار مقرون‌به‌صرفه تر است، به‌خصوص در ماه ژوئیه و آگوست (تیر و مرداد).

خوشبختانه، اکثر مراکز خرید چشمگیر سنگاپور دارای تهویه مطبوع هستند. برای جلوگیری از شلوغی، از دسامبر (آذر)، ژانویه (دی) و ژوئن (خرداد) اجتناب کنید. در عوض، در طول فصلی که ازدحام جمعیت کمتر می‌شود، سفر کنید.

برای تفریح ​​در ساحل، ژوئن (خرداد) و آگوست (مرداد) ماه‌های فوق‌العاده‌ای برای سفر به سنگاپور هستند. جزیره سنتوزا در این زمان از سال دوست‌داشتنی است، اما در فصل باران‌های موسمی می‌تواند مرطوب و همراه باد باشد.

ژانویه (دی) سردترین ماه سال در سنگاپور است. دما در این کشور جزیره‌ای هرگز به زیر 24 درجه سانتی‌گراد نمی‌رسد، بنابراین نیازی به بستن لباس‌های زمستانی ندارید. میانگین دما روزانه 26 درجه سانتی‌گراد است که در مقایسه بازمستان در سایر نقاط نیمکره شمالی بسیار گرم‌تر است. دما به‌راحتی می‌تواند به 30 درجه سانتی‌گراد نیز برسد.

آسمان در این زمان از سال حدود 6 ساعت آفتابی در روز است. این یعنی شما می‌توانید به‌طور متوسط ​​18 روز در طول ماه باران‌های شدید را انتظار داشته باشید. همچنین، رطوبت در هیچ زمانی در ماه ژانویه به زیر 70 درصد نمی‌رسد، بنابراین زمان خوبی برای سفر به سنگاپور نیست.

در ماه فوریه به‌طور متوسط ​​13 روز بارندگی وجود دارد. دما در طول روز کمی افزایش می‌یابد و به‌طور متوسط ​​به 27 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و می‌تواند به حدود 32 درجه سانتی‌گراد برسد؛ اما به دلیل کمبود باران و پوشش ابر، رطوبت نیز کاهش می‌یابد. بااین‌حال، توجه داشته باشید که سنگاپور، به‌طورکلی، در این زمان هنوز بسیار مرطوب است.

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای خرید چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای خرید

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای خرید

فروش بزرگ سنگاپور هرسال بین ژوئن (خرداد) و آگوست (شهریور) اتفاق می‌افتد و بهترین زمان شما برای خرید بین این ماه‌ها است.

با بهروزسیر می‌توانید به خیالی اسوده ویزای سنگاپور را دریافت کنید و از سفر خود لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به سنگاپور بر اساس جشنواره‌ها در تابستان

جشنواره قایق اژدها در ماه ژوئن (خرداد) برگزار می‌شود. برای تماشای قایق‌های سنتی که با جمعیتی که آن‌ها را تشویق می‌کنند، به bedok و dbs marina regatta بروید.

منطقه کامپونگ گلم جایی است که انبوهی از مردم را می‌بینید که بیرون غذا می‌خورند و در خیابان‌ها جشن می‌گیرند. در ژوئیه (تیر) تعطیلات مدارس در نوسان کامل است. همچنین در این ماه جشنواره غذای سنگاپور برگزار می‌شود. همچنین در ژوئیه نقطه صورتی است، جشنی از جوامع lgbtq+ سنگاپور که برای افزایش آگاهی و جشن باز بودن طراحی‌شده است. جشنواره صورتی رویدادهای مختلفی را در سراسر شهر برگزار می‌کند.

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای جشواره ها

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای جشواره ها

پروازهای هوایی و رژه‌های نظامی، روز ملی سنگاپور را در 9 آگوست هرسال جشن می‌گیرند. در اواسط آگوست، زمان برگزاری جشنواره ارواح گرسنه بودائی است که با ارائه غذا و آتش در خیابان مشخص می‌شود.

آوریل و می (فروردین و اردیبهشت) ازنظر آب‌وهوا برای ماه‌عسل عالی هستند. در اواخر سپتامبر (شهریور) و اکتبر (مهر) تعداد گردشگری کمتری مشاهده می‌شود.

بهترین زمان سفر به سنگاپور در زمستان بر اساس جشنواره‌ها

مسیحیت در سنگاپور گسترده است، بنابراین کریسمس در این کشور کوچک بسیار مهم است. در ماه دسامبر، جاده باغ، مقصد محبوب خرید، مملو از چراغ‌ها، با اجرای خوانندگان سرود و فضای جشن فراوان است. باوجود رطوبت، نمایشگاه کریسمس در باغ‌های کنار خلیج وجود دارد که یکی از بهترین مناظر برای دیدن در سنگاپور است.

ژانویه (دی) شاهد جشنواره پونگال است. معمولاً بین 14 و 17 ژانویه، پونگال به بهترین وجه در هند کوچک دیده می‌شود، جایی که جامعه هندی سنگاپور در جشن زمان برداشت، از خدای خورشید، سوریا نیز تشکر می‌کند.

همچنین در ژانویه جشن تایپوسام، جشنواره توبه هندو، برگزار می‌شود که فداییان با سوراخ کردن پوست خود، آن را علامت‌گذاری می‌کنند.

 

سال نو چینی از همه آن‌ها بزرگ‌تر است. در ماه نو برگزار می‌شود، همچنین به‌عنوان جشنواره بهار شناخته می‌شود، این جشن معمولاً در ماه فوریه (بهمن) اتفاق می‌افتد. نه‌تنها جامعه چینی، بلکه همه در سنگاپور به جشن می‌آیند.

جشنواره فانوس در آخرین روز سال نو چینی در شهر چینی برگزار می‌شود. خیابان‌ها روشن می‌شود زیرا کودکان فانوس‌هایی را حمل می‌کنند و آن‌ها را به آسمان رها می‌کنند. با توجه به سال جدید چینی، زمستان زمان خوبی از سال برای سفر به سنگاپور است.

بهترین زمان سفر به سنگاپور بر اساس جشنواره‌های بهاری

عید پاک نیز یک جشن نسبتاً بزرگ در سنگاپور است اما عمدتاً به کلیساها و خانه‌های شخصی محدود می‌شود. در ماه مه (اردیبهشت)، شما می‌توانید شاهد جشنواره بودائی vesak باشید. این جشن تولد بنیان‌گذار دین، گوتاما بودا است. این روز مهمی برای جشن گرفتن روشنگری و مرگ او، زمان شادی، صلح و تأمل است. مردم را خواهید دید که پرندگان در قفس را به‌عنوان نمادی از آزادی روح رها می‌کنند.

به معبد یادگار دندان بودا در شهر چینی بروید، یا کنگ منگ سان فوور کارک برای جشن‌ها صومعه‌ای در بیشان را ببینید. مسلمانان در سنگاپور هری رای عیدیل فطری را جشن می‌گیرند که نشانه آغاز ماه رمضان، یک ماه روزه و دعا پیش از عید است.

سفر به سنگاپور در بهار

سفر به سنگاپور در بهار در بهترین زمان سفر به سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای آشنایی بافرهنگ سنگاپور

سنگاپور یک مقصد فوق‌العاده است، اما چندین نکته وجود دارد که باید هنگام بازدید از آن به خاطر داشته باشید. یکی از باورنکردنی‌ترین چیزها در مورد سنگاپور این است که می‌توانید تقریباً در همه‌جا پیاده‌روی کنید. کشور و پایتخت آن هر دو کوچک هستند؛ و ازآنجایی‌که سنگاپور امن است، هرگز لازم نیست نگران چیزی باشید.

امنیت در بهترین زمان سفر به سنگاپور

هنگامی‌که از هواپیما پیاده شوید، وارد امن‌ترین کشور می‌شوید. سنگاپور به امنیت خود افتخار می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که سنگاپور در رده ایمنی بسیار بالا است، این است که برای بسیاری از جرائم تحمل صفر وجود دارد.

تمیزی در بهترین زمان سفر به سنگاپور

سنگاپور نه‌تنها فوق‌العاده امن است، بلکه بی‌عیب و نقص نیز هست. درحالی‌که بسیاری از جنوب شرق آسیا با مه دود و آلودگی هوا مشکل‌دارند، سنگاپور تقریباً هیچ مشکلی ندارد.بهترین زمان سفر به سنگاپور

همچنین، پیاده‌روها بدون لکه هستند و زباله‌ها بسیار مهم است. هنرهای خیابانی یا گرافیتی زیادی در سنگاپور پیدا نخواهید کرد و به نظر می‌رسد همه‌چیز در جای خود درست است.

آشنایی به قوانین در بهترین زمان سفر به سنگاپور

سنگاپور یک جامعه سختگیر با قوانین فراوانی است که هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران اعمال می‌شود. پس بهتر است قبل از سفر به این کشور با قوانین آن آشنا شوید.

  • فحاشی عمومی حرام است.
  • سیگار کشیدن در ملأعام ممنوع!
  • سرقت وای فای، قانون استفاده نادرست از رایانه و امنیت سایبری سنگاپور را نقض می‌کند.
  • ریختن زباله اکیداً ممنوع است.
  • ریختن آب دهان در خیابان ممنوع!
  • غذا دادن به پرندگان ممنوع است.

اگر در مورد آن فکر کنید، همه این قوانین برای تمیز و امن نگه‌داشتن سنگاپور تا حد امکان وجود دارد، بنابراین باید آن‌ها را رعایت کنید. سفر به کشوری دیگر و زیر پا گذاشتن قانون به‌اشتباه می‌تواند عواقب بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین زمان سفر به سنگاپور برای داشتن سفری اقتصادی

تابستان داغ ارزان‌ترین زمان برای سفر به سنگاپور است، اما این هزینه‌های کم با دمای بالا همراه است؛ بنابراین، اگر در طول تابستان به سنگاپور می‌روید، مطمئن شوید که بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده‌اید. بهتر است مطمئن شوید هتل شما دارای تهویه مطبوع است. پروازها و اقامتگاه‌های خود را از قبل رزرو کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

تماس بگیرید