تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

تفریحات تابستانه در چین

تفریحات تابستانه در چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

تفریحات تابستانه در چین یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به این کشور است. اگر برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا یک دوره خاص ….

نویسنده: منتشر شده در: 02 اکتبر 2022 246 بازدید

تفریحات مهیج و جذاب تابستانه در چین

تفریحات چین یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به این کشور است. اگر  ویزای چین را دریافت کنید می توانید به کشور چین سفر کرده و در تمام شهرها جشنواره ها و فستیوال های جذاب را از نزدیک تماشا کنید. اگر برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا یک دوره خاص به سرزمین چین سفر کنید، می توانید در تمام ماه های سال، مراسم جشنواره ها و فستیوال های مختلف را مشاهده نمایید. بهروزسیر پیشنهاد می کند در ایام تابستان برای تماشای تفریحات تابستانه و شرکت در جشنواره ها به این کشور سفر کنید.

تفریحات چین

تفریحات چین

شهر پکن و تابستان

شهر پکن به عنوان پایتخت کشور چین، جذاب ترین جشنواره‌های و فستیوال ها را برگزار می کند. در تمام ماه های سال، طبق آداب و رسوم چین باستان می توانید تفریحات تابستان در چین یا جشنواره های زمستان را از نزدیک تماشا کنید. در ایام تابستان، شهر پکن از شرایط آب و هوایی بسیار عالی برخوردار است، بنابراین با ویزای چین و تور گردشگری بهروزسیر حتماً تفریحات تابستانه در چین را تجربه کنید.

بهترین تفریحات تابستانه در چین

بهترین تفریحات تابستانه در چین- تفریحات چین

بهترین تفریحات تابستانه در چین- تفریحات چین

 اواخر ماه مه تا اواسط ماه جولای، داغ ترین شرایط آب و هوایی در شهر پکن در کشور چین حاکم است. اگرچه تابستان تا ماه آگوست نیز ادامه پیدا می کند اما برترین تفریحات تابستانه در چین در این چند ماه برگزار می شود.

 تفریحات تابستانه در چین در ماه ژوئن:

فستیوال قایق اژدها یا دوان وو (Duan Wu)

فستیوال قایق اژدها یا دوان وو (Duan Wu)

فستیوال قایق اژدها یا دوان وو (Duan Wu)

 این جشنواره تابستانی در ماه مه تا ژوئن برگزار می شود. جشنواره قایق اژدها یکی از جذاب ترین تفریحات تابستانه می باشد که البته به عنوان یکی از آداب و رسوم چین باستان در پنجمین روز از پنجمین ماه سال خورشیدی با آداب و آیین قدیمی برگزار می شود. اگر ویزای چین را دریافت کنید، در ماه ژوئن برای تماشای مراسم بسیار جذاب و دیدنی از فستیوال قایق اژدها می توانید به شهر پکن سفر کنید. مردم محلی چین یک روز کامل را در تعطیلات خود در جشنواره قایق اژدها سپری می کنند.

 تفریحات تابستان در چین در ماه جولای:

فستیوال عصر هفتم از ماه هفتم در تفریحات چین

این فستیوال یکی از تفریحات تابستانه در چین در ماه جولای است. این جشنواره با نام عصر هفتم از ماه هفتم در تقویم نوری چینی می باشد. زمان برگزاری این جشنواره در ماه جولای تا آگوست متغیر است؛ چرا که تاریخ آن بر اساس تقویم چینی تعیین می گردد. در این جشنواره تابستانی چینی، مراسم و آداب و رسوم خاصی اجرا می گردد.

تفریحات چین

تفریحات چین

تفریحات تابستانی در چین در جشنواره عصر هفتم از ماه هفتم، مخصوص دختران جوان است و گاهی با نام “روز ولنتاین چینی” نیز نامیده می شود. در این جشنواره دختران جوان می‌توانند همسر مناسبی برای خود پیدا کنند!

 تفریحات تابستانه در چین در ماه آگوست:

 ماه آگوست، گرم ترین و مرطوب ترین ماه در کشور چین است. شهر پکن نیز در ماه آگوست در این شرایط آب و هوایی قرار دارد. اگر چه شرایط آب و هوایی در ماه آگوست بسیار سخت است اما بهروزسیر پیشنهاد می‌کند جشنواره اشباح در شهر پکن را در این ماه از نزدیک تماشا کنید. هر ساله گردشگران زیادی در ماه آگوست به این شهر سفر می کنند.

تفریحات تابستانه در چین در ماه آگوست

تفریحات تابستانه در چین در ماه آگوست

 جشنواره  اشباح در شهر بکن – تفریحات چین:

یکی از تفریحات تابستانه در چین در ماه آگوست، جشنواره اشتباح در شهر پکن است. این جشنواره در پانزدهمین روز از هفتمین ماه سال نوری خورشیدی برگزار می‌شود. در این جشنواره، مردم چین طبق آداب و رسوم اجزاء نیاکان خود، پول های کاغذی و اسکناس‌های جعلی را  می سوزانند و آن را به ارواح و نیاکان خود هدیه می دهند؛ به این ترتیب اعتقاد دارند مشکلات زندگی از آنها دور خواهد شد.

فستیوال عصر هفتم از ماه هفتم

فستیوال عصر هفتم از ماه هفتم

تفریحات تابستانه در چین در ماه سپتامبر:

 ماه سپتامبر، بهترین زمان سفر به کشور چین و تماشای تفریحات تابستانه  است. آب و هوای شهر پکن در ماه سپتامبر نه خیلی خشک و نه خیلی گرم می باشد. آسمان شهر، آبی و روشن است و دمای هوا از ۱۵ تا ۲۶ درجه سانتیگراد متغیر است.

جشنواره پاییزه در تفریحات چین:

در جشنواره پاییزی که یکی از تفریحات تابستانه چین است، یک روز مخصوص، روز پانزدهم از هشتمین ماه از سال نوری چینی برگزار می‌شود. این جشنواره پس از سال نوی چینی، دومین فستیوال مهم در چین باستان است. ماه در این روز در بزرگ ترین حالت خود و به صورت کامل به چشم می‌آید. در این روز، خانواده ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و غذاها و خوراکی های محلی را در تمام شب میل می کنند.

جشنواره پاییزه چین در تفریحات چین

جشنواره پاییزه چین در تفریحات چین


جشنواره گل های داوودی در شهر پکن – تفریحات چین:

یکی از تفریحات تابستانه ، شرکت در جشنواره گلهای داوودی است. این جشنواره در اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر برگزار می شود. نمایشگاهی از زیباترین گل های داوودی با رنگ های مختلف برای بازدیدکنندگان به نمایش در می آید.

جشنواره گل های داوودی در شهر پکن- تفریحات چین

جشنواره گل های داوودی در شهر پکن- تفریحات چین


 سایر تفریحات تابستانه در  چین

  • شرکت در سیرک ها و برنامه های آکروباتیک در شهر
  • تماشای نمایش های خیابانیو نمایش های سالن اپرا
  • بازی های بیلیارد و اسنوکر
  • تفریحات بولینگ
  • تماشای مسابقه جیرجیرک ها
  • تماشای مسابقه اسب دوانی
  • تماشای هنرهای رزمی
  • تماشای مسابقات اتومبیلرانی
  •  برگزاری مسابقات هنرهای رزمی در سبک تای چی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

تماس بگیرید