تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

تفریحات زمستانه دبی

تفریحات زمستانه دبی
چکیده این مطلب:

درحالی‌که دبی مکانی عالی برای سفر در هر زمان از سال است، زمستان قطعاً محبوب‌ترین فصل برای سفر به آنجا و تجربه تفریحات زمستانه دبی ….

نویسنده: منتشر شده در: 30 اکتبر 2022 209 بازدید

دبی و تفریحات زمستانه دبی

درحالی‌که دبی مکانی عالی برای سفر در هر زمان از سال است، زمستان قطعاً محبوب‌ترین فصل برای سفر به آنجا و تجربه تفریحات دبی است. دماها ملایم و دلپذیر هستند و به‌طورکلی آن را به یک تجربه دل‌چسب تبدیل می‌کند. علاوه بر این، رویدادها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده زیادی برای لذت بردن در زمستان در دبی وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، جشنواره خرید دبی هرسال از دسامبر تا ژانویه برگزار می‌شود و دارای تخفیف‌های شگفت‌انگیز در خرید و سرگرمی است.

بهروزسیر به عنوان کارگزار مستقیم ویزای دبی لیستی از تفریحات زمستانه دبی را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی آسوده در زمستان هم از سفر توریستی خود به دبی لذت ببرید.

تفریحات زمستانه دبی

تفریحات زمستانه دبی

آب‌وهوای دبی در زمستان

میانگین دمای روز و شب دبی در زمستان 25 و 15 درجه سانتی‌گراد است. میانگین بارندگی در اوج زمستان در ماه فوریه 35 میلی‌متر است.

چرا در زمستان از دبی دیدن کنید؟

لذت بردن از آب‌وهوای لذت‌بخش

شرایط آب‌وهوایی مناسب و طیف گسترده‌ای از جاذبه‌ها ازجمله دلایلی است که دبی را به یک مقصد گردشگری عالی در تمام طول سال تبدیل کرده است. بااین‌حال، در زمستان، دبی گردشگران بیشتری را جذب می‌کند. علاوه بر آب‌وهوای عالی، رویدادها و جشنواره‌های محبوب در طول ماه‌های زمستان برگزار می‌شوند که ابعاد بیشتری به تعطیلات دبی می‌دهند.

جشنواره خرید دبی یکی از محبوب‌ترین رویدادهای سالانه در دبی است که میتوان به عنوان یکی از تفریحات زمستانه دبی در نظر گرفت. به مدت یک ماه از اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه اجرا می‌شود و به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که از تخفیف‌ها و پیشنهاد‌ها ویژه در مراکز خرید و فروشگاه‌های سراسر شهر استفاده کنند.

کریسمس زمان خاصی برای سفر به دبی است، زیرا این شهر با تزئینات جشن روشن‌شده است و رویدادها و فعالیت‌های فصلی زیادی در این شهر وجود دارد.

بزرگ‌ترین و دیدنی‌ترین جشن در دبی بدون شک آتش‌بازی شب سال نو است. این رویداد که در برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان برگزار می‌شود، توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تماشا می‌شود و منظره‌ای شگفت‌انگیز است.

معرفی 8 تا از بهترین تفریحات زمستانه دبی

برج خلیفه، برج دبی

برج خلیفه مرتفع‌ترین برج جهان با ارتفاع 829.8 متر است. شما می‌توانید از منظره‌های دیدنی شهر تا لذیذترین غذاها را با خانواده خود در یک عصر زمستانی در برج خلیفه تجربه کنید. مقاصد گردشگری بیشتر ازجمله، فواره دبی، آکواریوم دبی، برج پارک و دبی مال در اطراف برج خلیفه است.

برج خلیفه

برج خلیفه

سوار یک سافاری در صحرا شوید!

صحرای وسیع عربستان و تپه‌های شنی وحشی را حتما در لیست تفریحات زمستانه دبی داشته باشید چرا که شما را به وجد می‌آورد و تجربه‌ای به‌یادماندنی به شما می‌دهد. از غروب آفتاب جادویی در میان شن‌های طلایی لذت ببرید و پس‌ازآن یک شام باربکیو مجلل همراه با موسیقی آرام‌بخش داشته باشید. رقص زنده شکم یکی دیگر از تجربه‌های سافاری بیابانی است که نمی‌توانید از دست بدهید. می‌توانید بین سافاری صحرای صبح یا عصر یکی را انتخاب کنید.

مرکز خرید امارات

دبی خانه برخی از مجلل‌ترین مراکز خرید جهان است و مرکز خرید امارات یکی از بهترین‌هاست. از برندهای گران‌قیمت گرفته تا بازارهای محلی، برای همه‌چیزی در اینجا وجود دارد. میدان اسکی دبی در داخل مرکز خرید یک سرزمین عجایب زمستانی با برف واقعی و پیست اسکی برای یک روز سرگرمی خانوادگی سرگرم‌کننده است. مرکز خرید امارات باوجود چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن، مکانی عالی برای گذراندن یک روز زمستانی در دبی است.

قاب دبی

قاب دبی جاذبه‌ای است که به‌تازگی افتتاح‌شده است و به‌سرعت موردتوجه گردشگران قرارگرفته است. قاب دبی در اصل یک قاب عکس غول‌پیکر است که 150 متر ارتفاع و 93 متر عرض دارد و مناظر خیره‌کننده‌ای از دبی قدیمی و جدید را از عرشه رصد خود ارائه می‌دهد. بازدید از قاب دبی به عنوان یکی از تفریحات زمستانه دبی، ضروری است. بازدیدکنندگان می‌توانند مناظر دبی را از بالای قاب تماشا کنند.

تفریحات زمستانه دبی در پارک سافاری

پارک سافاری دبی یک مکان امن برای حیوانات است که به‌تازگی افتتاح‌شده است. این پارک بیش از 1000 حیوان از سراسر جهان را در خود جای‌داده است. پارک سافاری دبی یک مکان عالی برای بردن فرزندان خود به یک روز سرگرم‌کننده در زیر نور خورشید و یادگیری در مورد انواع مختلف حیوانات است. این پارک همچنین دارای یک تور سافاری است که در آن می‌توانید از نزدیک با برخی از حیوانات آشنا شوید.

پارک سافاری دبی

پارک سافاری دبی

چراغ‌های کریسمس را در ساحل jbr ببینید

ساحل jbr یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای یک‌شب باشکوه است. با موقعیت ساحلی خیره‌کننده، رستوران‌ها و کافه‌های فوق‌العاده و تزئینات کریسمس دوست‌داشتنی، بهترین مکان برای لذت بردن از یک‌شب زمستانی در دبی است. در امتداد ساحل قدم بزنید، در اقیانوس شیرجه بزنید و از فضای جشن در اطراف خود لذت ببرید. ساحل قطعاً یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر به دبی در زمستان است.

آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیرآب

بازدید از آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیرآب برای هرکسی که در فصل زمستان از دبی بازدید می‌کند، ضروری است و جزو تفریحات زمستانه دبی محسوب میشود. این آکواریوم خانه بیش از 33000 جانور آبزی است و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه کوسه‌ها در جهان را دارد. باغ‌وحش زیرآب میزبان انواع حیوانات دریایی ازجمله اسب دریایی، ستاره دریایی و… است. آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیرآب، مکانی عالی برای گذراندن یک روز در شهر در زمستان است.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

تفریحات زمستانه دبی و کوه های هاتا

اگر در طول سفر زمستانی خود به دبی به دنبال تفریحات زمستانه دبی هستید، برای یک روز پیاده‌روی وکمپینگ به هاتا بروید. کوه‌های هاتا مکانی زیبا برای گذراندن یک روز در فضای باز هستند و فعالیت‌های زیادی برای مشغول کردن شما وجود دارد. مسیرها را پیاده‌روی کنید، در طبیعت کمپینگ کنید، یا روستاها و قلعه‌های قدیمی منطقه را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

تماس بگیرید