تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

جاده هوآی های در شانگهای چین

جاده-هوآی-های-در-شانگهای---بهروزسیر
چکیده این مطلب:

جاده هوآی های یک مرکز اصلی خرید و مهم ترین خیابان در شانگهای کشور چین است. اگر به خرید کردن در فروشگاه های رنگارنگ و ….

نویسنده: منتشر شده در: 05 مارس 2019 120 بازدید

جاده-هوآی-های-در-شانگهای---بهروزسیرجاده هوآی های (Huaihai Road) یک مرکز اصلی خرید و مهم ترین خیابان در شانگهای کشور چین است. اگر به خرید کردن در فروشگاه های رنگارنگ و گردش در شهرهای شلوغ علاقه مند هستید می توانید با ویزای انفرادی چین به شهر شانگهای سفر کنید. علی رغم اینکه تمام مناطق شهر شانگهای برای گردشگری بسیار جذاب هستند اما جاده هوآی های، لطف دیگری دارد. آنچه شما را در این خیابان زیبا، شگفت زده می کند، اجناس متنوع، خوراکی ها، معماری ساختمان و نحوه زندگی و کار مردم چین در شانگهای است. برای سفر به شانگهای با بهروزسیر همراه باشید.

در کنار جاده هوآی های، جاده نانجینگ (Nanjing Road) نیز به عنوان مهم ترین مرکز خرید شهر شانگهای شناخته می شود. البته شهرت جاده هوآی های بیشتر است و هر مسافر یا توریستی که به این شهر سفر کند حتماً از این مکان دیدن می کند. این جاده شامل سه قسمت اصلی است که در قسمت میانی هوآی های، بسیاری از ساختمان های اداری معتبر کشورهای خارجی مانند فرانسه قرار گرفته است. این قسمت به نام فرانسوی “Avenue Joffre” شناخته می شود. بهروزسیر پیشنهاد می کند برای خرید اجناس در شانگهای، به ویژه خرید سوغات چین، از جاده هوآی های دیدن کنید.

موقعیت جاده هوآی های در شهر شانگهای

موقعیت-جاده-هوآی-های-در-شهر-شانگهای--بهروزسیرجاده هوآی های در شهر شانگهای به سه خیابان اصلی تقسیم می شود. جاده هوآی های غربی که با نام جاده جردن معروف است، حدود 1510 متر طول داشته و شامل محله های مسکونی چانگ نینگ (Changning) و ژوهویی (Xuhui) می باشد. هوآی های شرقی که با نام متداول جاده نینگ بو (Ningbo) شناخته می شود حدود 373 متر طول دارد و توسط دو خیابان هوآنگ پو (Huangpu) و منطقه مسکونی نانشی (Nanshi) محصور شده است.

قسمت اصلی جاده هوآی های، حدود 5500 متر طول دارد؛ بخش اعظم این جاده در منطقه مسکونی لووآن (Luwan) قرار دارد؛ این منطقه در سال 2010 با محله هوآنگ پو ادغام شد و به مسیرهای ژوهویی و چانگ نینگ راه دارد. برای تماشای تمام قسمت های این جاده می توانید ویزای انفرادی چین را دریافت کرده و با بهروزسیر به شانگهای سفر کنید.

مروری بر تاریخچه جاده هوآی های در شانگهای

قسمت میانی جاده هوآی های در سال 1901 تحت عنوان “Rue Sikiang” ساخته شد. 5 سال بعد، این نام به عنوان “Route Paul Brunat” تغییر یافت. در سال 1915، نام این خیابان مجدداً به نام خیابان جوفر که نام یک ژنرال فرانسوی، جوزف جوفر بود، تغییر پیدا کرد. این ژنرال در مراسم جشنی که در سال 1922 برای برپایی یک سازمان فرانسوی در این خیابان برگزار شده بود، حضور یافت. در سال 1920، خیابان جوفر (قسمت میانی جاده هوآی های کنونی)، در اختیار اجتماع بزرگ روس ها قرار گرفت؛ روس ها در آن سال ها از انقلاب کمونیستی که در کشور خود رخ داده بود، به شانگهای پناهنده شده بودند.

جاده هوآی های در شانگهای در طول تاریخ، شاهد وقایع بسیاری بوده است. شهر شانگهای در طول جنگ جهانی دوم توسط ارتش ژاپن اشغال شد. این شهر برخی از امتیازات خارجی را در سال 1941 پذیرفت. در سال 1943، خیابان جوفر به نام جاده تای شان (Taishan) تغییر نام یافت. اما این نام، تنها دو سال دوام داشت و پس از آن به جاده لینگ سِن (Lingsen) تغییر نام پیدا کرد. لینگ سِن، رئیس جمهور کشور چین بود که در سال 1943 از دنیا رفت. آنچه امروزه به عنوان جاده هوآی های در شهر شانگهای می شناسیم شامل تمام این دوران تاریخی است. اگر شما هم می خواهید این خیابان پر رمز و راز را تماشا کنید، ویزای انفرادی چین را دریافت کرده به چین سفر کنید.

لذت خرید کردن در جاده هوآی های در شانگهای

لذت-خرید-کردن-در-جاده-هوآی-های-در-شانگهای--بهروزسیراز تاریخچه و گذشته جاده هوآی های که بگذریم، نوبت به خرید کردن در این خیابان می رسد. بهروزسیر پیشنهاد می کند قبل از اینکه برای خرید به مراکز خرید شهر شانگهای سر بزنید، ابتدا از این جاده دیدن کنید. در قسمت میانی جاده هوآی های که قسمت اصلی آن محسوب می شود تعداد زیادی فروشگاه، مغازه، مرکز خرید، هتل، رستوران، هتل، مرکز اغذیه های محلی و سنتی، فست فود، مرکز تهیه سوشی و … وجود دارد.

لذت-خرید-کردن-در-جاده-هوآی-های-در-شانگهای---بهروزسیر

علاوه بر خرید کردن و گردش در جاده هوآی های می توانید از ساختمان های معروفی که در این خیابان قرار دارند دیدن کنید؛ لیپو پلازا، میدان شانگهای، هنگ کنگ پلازا، سنترال پلازا، شویی پلازا و …، مهم ترین ساختمان های بخش مرکزی هوآی های هستند. با ویزای انفرادی چین به این شهر سفر کنید و از تماشای معماری این مکان های دیدنی لذت ببرید.

لذت-خرید-کردن-در-جاده-هوآی-های-در-شانگهای-مغازه-بهروزسیرجالب آن است که در مغازه ها و فروشگاه های جاده هوآی های می توانید برترین و معروف ترین برندهای اجناس را پیدا کنید؛ گوچی، بِربِری انگلستان، دیور، ورساچه، ویکتوریا سِکرِت، سالواتوره، رولکس، ویتون، هرمس و بسیاری برندهای دیگر در این خیابان به فروش می رسند. از طریق خط شماره 1 متروی شانگهای می توانید به قسمت مرکزی جاده هوآی های دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

تماس بگیرید