تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

جواهرات و زیورآلات چینی

جواهرات-و-زیورآلات-چینی-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

جواهرات و زیورآلات چینی ، دسته ای از محصولات محبوب در سراسر جهان هستند که توسط برترین طراحان، طراحی می شوند و با عنوان یک ….

نویسنده: منتشر شده در: 02 اکتبر 2019 748 بازدید

جواهرات-و-زیورآلات-چینی-بهروزسیر

جواهرات و زیورالات رایج و محبوب در چین- جواهرات و زیورآلات چینی

جواهرات و زیورآلات چینی ، دسته ای از محصولات محبوب در سراسر جهان هستند که توسط برترین طراحان، طراحی می شوند و با عنوان یک برند معتبر به کشورهای دنیا ارسال می گردند. معروف ترین طراحان جواهرات و زیورآلات متعلق به سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ و تایوان می باشند. زیورآلات و جواهرات در سراسر جهان در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین اکسسوری هستند؛ چه بسا مارک های لوکس اروپایی را نیز جزو برترین زیورآلات می‌توان معرفی کرد.

در این بازار رنگارنگ و محبوب، زیورآلات چینی جایگاه خاص خود را دارد. تمام مردم کشور چین به استفاده از جواهرات و زیورآلات علاقه ‌مند هستند و تمام مردم در سایر کشورهای خارجی نیز به نوعی از زیورآلات استفاده می کنند. ویزای فوری چین، فرصت ایده آل است تا بتوانید این جواهرات را از نزدیک تماشا کنید. طراحی و ترکیب رنگ مختلفی که برای زیورآلات چینی ارائه شده است مورد علاقه دختران جوان قرار دارد. این زیورآلات به شیوه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. تا پایان این مطلب با بهروزسیر همراه باشید تا شما را با انواع زیور آلات و جواهرات چینی آشنا کنیم.

 برترین مارک ها و برندهای جواهرات و زیورآلات چینی

برترین-مارک-ها-و-برندهای-جواهرات-بهروزسیر

1- کوئیلین

کوئیلین-بهروزسیر

یکی از شرکت های معتبر و بسیار معروف که زیورآلات چینی را طراحی و تولید می کند، شرکت کوییلین است. این شرکت در سال ۲۰۰۴ آغاز به کار کرد و در حال حاضر یکی از برترین شرکت های طراح جواهرات و زیور آلات در چین می باشد. انواع زیورآلاتی که توسط این شرکت تولید می شود شامل جواهراتی به شکل حیوان، مانند خرس پاندا، اژدها، خرگوش یا سایر حیوانات است که ابعاد کوچکی دارند و روی آن را با مهره ها و سنگ های ریز درخشان و رنگی تزیین می‌کنند. از این عروسک های زیبا به عنوان حلقه انگشتری، آویز، گردنبند، گل سینه، گوشواره و غیره استفاده می شود. یک سنجاق سینه نقره ای درخشان با طرح اژدهای خشمگین، ایده جذابی برای زیورالات چینی در این شرکت است.

 2-لائو فنگ ژیانگ

لائو-فنگ-ژیانگ-بهروزسیر

یک شرکت معتبر در خصوص طراحی و تولید جواهرات و زیورآلات ، شرکت لائو فنگ ژیانگ است. این شرکت با قدمتی بیشتر از ۵۰ سال هم اکنون یکی از صادرکنندگان زیورآلات و جواهرات محسوب می شود. محصولات بسیار زیبای این شرکت به تمام شهرهای کشور چین ارسال می گردد؛ همچنین  به شهرهای ونکوور کانادا و شهر سیدنی در استرالیا نیز صادر می شود. شرکت لائو فنگ ژیانگ در سال ۱۸۴۸ تاسیس شده است. محصولات زیبای این شرکت، انگشتر، گردنبند، گوشواره، سنجاق سینه و غیره می باشد. محصولات این شرکت به عنوان زیباترین زیورآلات چینی شناخته شده‌اند که از سنگ های زینتی و قیمتی در طراحی آن استفاده شده است. هر آنچه از یک طراحی منحصر به فرد برای جواهرات و زیورآلات سراغ دارید در محصولات این شرکت وجود دارد.


3-شرکت والاس چان

شرکت-والاس-چان-بهروزسیر

طراحی منحصر به فرد زیورآلات چینی در محصولات شرکت والاس چان اجرا می شود. اکثر جواهرات و زیور آلاتی که در این شرکت تولید می شوند اغلب برای انواع پوشاک مناسب هستند. طرح هایی شبیه به ماهی، اسب، حیوانات دریایی، صدف دریایی و طرح های بسیار خلاقانه با استفاده از سنگ ها و نگین های رنگی، همان چیزی است که این شرکت نسبت به انجام آن توجه ویژه داشته است. انواع گردبندهایی که برای لباس های مختلف طراحی شده است به همراه سگک کمربند و سنجاق سینه در این شرکت با طرح های جدید تولید می شوند. شرکت والان چان سعی کرده است برای طراحی طرح های زیورآلات چینی از طبیعت و مدل های جدید بهره بگیرد.

 4-بائو بائو وان

بائو-بائو-وان-بهروزسیر

یکی دیگر از منحصر به فردترین طرح های اجرایی از جواهرات و زیورآلات چینی را در طرح های برند بائو بائو وان مشاهده می‌کنید. این طرح ‌ها در نوع خود منحصر به فرد و زیبا هستند. انواع آویزها، گردنبند، انگشتر و زیورآلات با طرح‌های ویژه به گونه‌ای که مانند آن قبلا هرگز وجود نداشته است در این شرکت طراحی و تولید می شوند.

نمونه هایی از جواهرات و زیورآلات چینی

جواهرات و زیورآلات چینی شامل تمام لوازمی و اکسسوری می شود که یک فرد از آن برای مراسم و زینت دادن به خود استفاده می کند. انواع گوشواره، انگشتر، گردنبند، جاکلیدی، کمربندهای تزیینی، سنجاق سینه، انواع تاج و گل سر برای مراسم، نمونه هایی از برترین مدل های جواهرات چینی هستند. آنچه این اکسسوری را از سایر طرح‌های بازار متمایز می سازد استفاده از سنگ ها و نگین های رنگی در تولید این محصولات است.

جواهرات-و-زیورآلات-بهروزسیر

اگر نگاه دقیق تری به جواهرات و زیورآلات چینی داشته باشید متوجه می شوید که بیشترین طرح هایی که در این محصولات به کار رفته اند الهام گرفته از طبیعت هستند. شاخ و برگ درختان و گل های زیبا، نقش شیر و اژدها، استفاده از اشکال منتظم هندسی، استفاده از از خطوط منحنی نامنظم، نمونه هایی از طرح های اجرا شده در زیورآلات هستند. این محصولات در انواع و مدل های مختلف با ترکیب رنگ متفاوت وجود دارند.

با نگاهی بر تاریخ چین باستان می‌توان متوجه شد که جواهرات و زیورآلات به ویژه در دوران امپراتوری چین باستان در دربار سلطنتی اهمیت بیشتری داشته است. تزیینات لباس امپراطور ها و درباریان با استفاده از انواع سنگ ها و مهره های رنگی انجام می‌شده است. زیورآلات یکی از ملزومات زندگی سلطنتی در چین باستان محسوب می شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 8 =

تماس بگیرید