تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین هتل ها در تور چین

راهنمای انتخاب بهترین هتل ها در تور چین
چکیده این مطلب:

در تور چین اگر میخواهید سفری دلپذیر داشته باشید بهروزسیر با راهنمای انتخاب بهترین هتل ها در تور چین به شما کمک میکند تا اقامتی ….

نویسنده: منتشر شده در: 21 نوامبر 2018 46 بازدید

راهنمای انتخاب بهترین هتل ها در تور چینتور چین بخش های مختلفی دارد که هر کدام باید با دقت بررسی شود تا سفری خوب و خوش برای گردشگر رقم بخورد. اقامت اولین مسئله ای است که در هنگام رزرو تور چین باید مد نظر قرار داد. این بخش سفر آنقدر مهم است که هنگام اخذ ویزای چین شرایط آن باید محرز و مشخص باشد؛ لذا تعیین محل اقامت از جمله اولین اقداماتی است که برای سفر به چین باید در نظر گرفت. راهنمای انتخاب بهترین هتل ها که در تور چین می توانید از آن ها بهره ببرید به شما کمک می کند که بر اساس هزینه و نیاز خود هتلی مناسب رزرو نمایید.

نکاتی که در هنگام انتخاب هتل در تور چین باید در نظر داشته باشید

انتخاب هتل در تور چین شاید کار راحتی به نظر برسد اما باید یک سری نکات را در این مورد در نظر گرفت.

  • هزینه های اقامت در هتل بسیار اهمیت دارند و می توانند محدودیت زیادی ایجاد کنند. سعی کنید مناسب ترین هتل در چین را با توجه به هزینه ی خود ، رزرو کنید
  • در هتلی اقامت گزینید که نزدیک به محلی باشد که در آن جا کار دارید ویا اگر به قصد توریستی سفر کرده اید ، به اماکن گردشگری نزدیک باشد. در این صورت وقت و هزینه ی زیادی برای رفت و آمدهای خود صرف نمی کنید.
  • امکانات مورد نیاز خود را در نظر بگیرید و از هتلی استفاده کنید که این امکانات را بتواند برای شما فراهم آورد.
  • اکثر هتل های گران قیمت ممکن است امکاناتی داشته باشند که مورد نیاز شما نباشند، در این صورت مشمول پرداخت هزینه های اضافی خواهید شد. پس در اکثر اوقات نیازی نیست سراغ گران ترین هتل های چین بروید.

هزینه اقامت در تور چین

برای این که هزینه ی اقامت در چین را بتوانید بررسی کنید باید ابتدا مقصد و شهر مورد نظر خود را در چین تعیین کنید. در هر شهری از این کشور قیمت های اقامت متفاوت است. شهرهای پرگردشگر و اقتصادی مانند پکن و شانگهای معمولاً هزینه های بالاتری دارند. البته می توانید به جای اقامت در هتل های 5 ستاره و لوکس، از هتل های با سطح پایین تر استفاده کنید و هزینه ی اقامت خود را به مراتب کاهش دهید. علاوه بر هتل، اقامت گاه هایی مقرون به صرفه تر نیز می باشند اما ممکن است از لحاظ امکانات و امنیت چندان قابل توصیه نباشند.

اگر لیستی کامل از هتل های شهرهای مختلف چین داشته باشید بهتر می توانید در این مورد اقدام کنید. معمولاً مقصد گردشگران ایرانی شهرهایی مانند پکن و شانگهای است که بهروزسیر در این مقاله به بررسی نحوه اقامت در آن ها می پردازد.

معروف ترین هتل های پکن در تور چین

معروف ترین هتل های پکن در توری چین

 ( بهترین هتل ها در تور چین )

هتل های لوکس و بزرگی که در پکن می توانید ببینید خیلی زیاد هستند. هتل زنجیره ای به نام Shangri-La که در برخی از شهرهای چین وجود دارند جز گزینه های خوبی هستند که امکانات زیادی را می توانند به گردشگران در تور چین به مقصد پکن ارائه دهند. همچنین هتل های برند دیگری مانند گروه China World Hotel که اتفاقاً طرفداران زیادی نیز دارند. هتل هایی که به صورت گروهی و زنجیره ای کار می کنند معمولاً دارای امکانات و خدمات دهی بهتری هستند؛پس سعی کنید در تور چین آن ها را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

هتل معروف دیگری که بسیار جالب است و توانسته تحسین همگان را برانگیزد، هتل Park Hyatt است.

هتل ارکیده نیز برای افرادی که هتل های با هزینه کم را می پسندند مناسب است که در بافت سنتی شهر نیز واقع شده است. البته با وجود هزینه ی کم، فروشگاه ها و رستوران های خوبی در این ناحیه وجود دارد و می توانید از یک هتل محلی و متفاوت لذت ببرید.

اگر به دنبال اقامت گاه های شیک هستید، می توانید از خانه های محلی که در این ناحیه واقع شده اند و برخی از آن ها مدرن نیز هستند استفاده کنید.

همچنین در نزدیکی دیوار چین اقامت گاه های محلی دیگری که در ساختمان های با معماری زیبا قرار دارند وجود دارد.البته هتل هایی نیز در این بخش به چشم می خورد.

شانگهای و هتل های آن در تور چین

هتل های شانگهای در تور چین

 ( بهترین هتل ها در تور چین )

شانگهای یک مقصد تجاری معروف در چین است که گردشگران و تاجران زیادی به آن جا سفر می کنند. در این شهر نیز مانند پکن هتل های شیک و معروفی وجود دارد که برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

اگر بخواهیم از مهم ترین گزینه هتل های بندر شانگهای شروع کنیم بهتر است هتل قدیمی و خاص Fairmont Peace را در اولویت قرار دهیم. این هتل محل اقامت اشراف زادگان و مهمان های معروف در گذشته بوده است. این هتل دارای برنامه های خاصی مانند گروه موسیقی جاز و … است که می تواند برای گردشگران بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد.

اگر دوستدار طبیعت هستید می توانید در هتل های نزدیک رودخانه اقامت گزینید. همچنین ساختمان های با دیوارهای شیشه ای با چشم اندازهای زیبا برای اقامت تدارک دیده شده اند. هتل Grand Hyatt یکی از بهترین هتل هایی است که از انجا می توانید رودخانه ی زیبا را تماشا کنید. هتل های پرطرفدار و محبوب دیگری مانند URBN که جزو هتل های دوستدار محیط زیست است نیز در شهر زیبای شانگهای پذیرای شماست. همچنین طراحی خاص و زیبای هتل Waterhouse نیز شما را محو تماشای خود می کند.این هتل فضای داخلی و خارجی آن با هم ادغام شده است و بسیار جالب طراحی شده است.

هتل های محلی که در تور چین می توانید از آن ها بهره ببرید

اگر جزو افرادی هستید که هتل های محلی را بیشتر می پسندید، می توانید از آن ها در تور چین خود نیز بهره ببرید. به عنوان مثال در شهر قدیمی و تاریخی لیجیانگ، یک هتل محلی و یا اقامت گاه جالب به نام Banyan Tree وجود دارد که محبوبیت زیادی نیز دارد. همچنین در منطقه ی یونان اقامت گاه های دیگری وجود دارند که رودخانه های مختلفی در اطراف آن ها هستند و مناظر جالب و زیبایی را در کنار آن ها میتوانید می بینید.

در هتل های محلی در تور چین حتما از نوشیدنی ها و غذاهای محلی چین نیز امتحان کنید. همچنین اکثر این هتل ها و اقامت گاه ها دارای خدمات متفاوتی در نوع خود هستند که ممکن است برایتان جالب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

تماس بگیرید