تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

راهنمای تور شنزن

default
چکیده این مطلب:

تور شنزن از تورهایی است که مورد استقبال ایرانیان است. اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنید، بهتر است یک ….

نویسنده: منتشر شده در: 05 دسامبر 2018 129 بازدید

تور شنزن با بهروزسیرتور شنزن به دلیل موقعیت خاص تجاری و گردشگری این شهر زیبای چین، یکی از پرطرفدار ترین تورهای چین است. راهنمای تور شنزن . یکی از مشکلاتی که ممکن است در وهله ی اول یک گردشگر را دچار استرس کند، ورود به یک فضای ناشناخته است که ممکن است در لحظه ی ورود به یک شهر به هر کسی دست دهد مخصوصاً اگر اولین بار است که به آن منطقه سفر کرده است. اگر قصد دارید به تور شنزن بروید، بهتر است ابتدا اطلاعات کلی از این شهر داشته باشید تا بتوانید برنامه ریزی بهتری برای نیازهای خود در سفر انجام دهید. از این رو نکاتی که در تور شنزن باید مد نظر داشته باشید می تواند به شما کمک شایانی کند.

در تور شنزن در کجا می توانید اقامت کنید؟

یکی از ثروتمندترین شهرهای چین شهر شنزن است و هتل های شیکی در آن وجود دارد، با توجه به این که چه هزینه ای بخواهید صرف کنید و سلیقه تان چگونه باشد، می توانید یک هتل مناسب انتخاب کنید. هتل هایی مانند هتل فیوژن شانگری لا، هتل شرایتون، هتل شانگری لا و …. جزء هتل های گران و هتل هانیانگ، هتل هالیدی این و … نیز هتل های ارزان این شهر زیبا هستند. قبل از انتخاب هتل بهتر است هزینه های خود را در نظر بگیرید. ممکن است اقامت گاه های با قیمت بسیار پایین تر نیز بتوانید پیدا کنید ولی بهتر است در هتل ها اقامت گزینید تا از امنیت لازم برخوردار شوید.

چه موقع به تور شنزن بروید؟

با توجه به این که آب و هوای شهر زیبای شنزن نیمه گرمسیر و مرطوب است، ماه های اکتبر تا دسامبر بهترین زمان برای مسافرت و ملحق شدن به تور شنزن است. طوفان های فصلی در تابستان ممکن است چندان خوشایندتان نباشد و رطوبت و دما در این فصل بالاست. پس به گونه ای برنامه ریزی کنید که در ماه هایی که هوای این شهر مناسب تر است به آن جا سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید.

مراکز تجاری شنزن برای خریدی مناسب

مراکز خرید در تور شنزن با بهروزسیر

( راهنمای تور شنزن )

خرید یکی از اجزا جدا نشدنی تور شنزن است و سوغاتی های فراوانی که از این شهر می توانید بخرید قطعا برایتان لذت بخش خواهد بود.یکی از مزیت های سفر به شنزن،خریدهای خوب و با قیمت مناسب است. از هر لوازمی که نیاز داشته باشید می توانید در مراکز خرید بزرگ و مدرن این شهر ببینید آن هم با قیمت های باور نکردنی! این شهر در همسایگی هنگ کنگ قرار دارد و همین امر در رونق گرفتن تجارت آن بسیار مؤثر بود. چه به دنبال لوازم الکتریکی باشد، چه مواد غذایی و پوشاک و … این شهر می تواند جای خوبی برای مسافر شما باشد؛ اما شناخت از مراکز تجاری معروف این شهر که در تور شنزن می توانید از آن ها دیدن کنید، ضروری است. مرکز خرید کوکو پارک، خیابان زیبای دانگ من، مرکز خرید تجاری لوهو شنزن همگی از مراکز خرید بزرگ و برتر این شهر هستند که هم کیفیت محصولات بالایی دارند و هم قیمت مناسبی را می توانید در آن ها برای لوازم مورد نیاز خود ببینید.

تهیه ی غذا در تور شنزن

یکی از بخش های مهم یک سفر، خورد و خوراک است که نمی توان از آن گذشت. ذائقه هر کسی از دوران کودکی و به مرور شکل گرفته و نمی تواند به راحتی هر غذای جدیدی را بپذیرد. به خصوص غذای چینی ها تفاوت های زیادی با ذائقه ی ایرانی ها دارد و طعم های عجیب و غریب و کم نمک را می توان در غذاهای آن ها دید که ممکن است تست کردن آن برای هر کسی جالب نباشد. از این رو قبل از این که هر رستورانی را در یک کشور دیگر امتحان کنید بهتر است در مورد آن یا در مورد غذاهای آن کشور اطلاعاتی داشته باشید. ممکن است هزینه ی زیادی برای خوراک خود در تور شنزن کنید اما غذاهای چینی برایتان چندان جذابیت نداشته باشد؛ اما اگر غذاهای خوشمزه چینی را که مورد پسند ایرانیان است بشناسید می توانید از طعم خوب آن ها لذت ببرید. مرغ ترش، کباب پرندگان، ماهی و میگوی کبابی و… می تواند جزء غذاهایی باشد که خوشتان بیاید.

رستوران های خوبی که در تور شنزن می توانید در آن ها غذاهای غیر چینی سرو کنید، رستوران ایتالیایی میلانو، رستوران تریس، رستوران دکیچن کوکو پارک و… هستند.

گردشگری در تور شنزن

گردشگری در تور شنزن با بهروزسیر

( راهنمای تور شنزن )

گردشگری در شنزن به طور کامل می تواند چندین روز طول بکشد؛ زیرا مناطق گردشگری زیادی در این شهر زیبا وجود دارد که از آن ها سیر نمی شوید. دهکده فرهنگی بومی چینی، پارک پنجره ای به جهان، دنیای مینسک، ساحل زیبای دامشیا و بسیاری جاذبه ی دیگر که ممکن است در هیچ جای دنیای شبیه آن ها را ندیده باشید، می توانند شما را در تور شنزن به خوبی سرگرم کنند و باعث شوند تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید. اگر دوستدار پارک های مدرن هستید می توانید از دره ی شادی با بزرگترین و مدرن ترین ابزار بازی که در جهان وجود دارند دیدن کنید و روز خوبی را برای خود یا کودکانتان رقم بزنید. در دره ی شادی انواع سرگرمی های دیگر مانند نمایش های مختلف و … نیز برای شما تدارک دیده می شود. این پارک بسیار بزرگ است.

یکی از نکات مهمی که در تور شنزن باید در نظر بگیرید، آداب و رسوم مردم این شهر است. بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی کامل از رسم و رسومات مردم چین و روحیات آن ها داشته باشید. ممکن است یک برخورد ساده و یا بی اهمیت برای مردمان دیگر کشورها اهانت محسوب شود و سو تفاهم هایی به وجود آید. از این رو باید این موارد را در نظر داشت و از قبل اطلاعاتی در مورد روحیات این مردم کسب کرد. اگر دوست چینی دارید و می خواهید در تور شنزن آن ها را ببینید بهتر است یک هدیه ی هر چند کوچک نیز به همراه خود ببرید تا نشان دهید دیدن آن ها برای تان با اهمیت است. چینی ها از هدیه گرفتن هر چند کوچک استقبال می کنند و ارزش معنوی هدیه را بسیار بالا می دانند. ( راهنمای تور شنزن ).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

تماس بگیرید