تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

زیباترین شهرهای اندونزی

شهر جاکارتا
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان زیباترین شهرهای اندونزی شهر یوگیاکارتیا از زیباترین شهرهای اندونزی شهر اوبود از دیگر شهرهای اندونزی شهر سرسبز کوتا شهر جاکارتا شهری پر ….

نویسنده: منتشر شده در: 02 فوریه 2023 234 بازدید

زیباترین شهرهای اندونزی

به چه میزان با زیباترین شهرهای اندونزی، آشنایی دارید؟ اندونزی یک کشور بزرگ واقع در جنوب شرقی آسیا است که چشم اندازهای طبیعی غیرقابل وصف دارد. این طبیعت شامل اقیانوس ها، آتش فشان ها، کوهستان ها و تپه ها و رودخانه ها است. شهرهای اندونزی، دارای فرهنگ های قوی و غنی ریشه دار در تاریخ هستند.

شما می‌توانید با اخد ویزای اندونزی با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید.

همه شهرهای اندونزی دارای جاذبه هستند و ارزش دیدن و گردش را دارند. در این مقاله ما سعی داریم تا شما را با ده شهر برتر و زیبای اندونزی آشنا کنیم.

با دیدن زیباترین شهرهای اندونزی از سواحل زیبا و کوه های خیره کننده، غارها، دریاچه ها و رودخانه هایی که در کشور اندونزی وجود دارند؛ یک سفر نشاط آور برای شما به ارمغان می آورد. اندونزی ملتی پر جمعیت است که دارای آداب و رسوم و سنن مختلف می باشد. این سنت ها و آداب و رسوم، صنایع دستی مخصوص به خود را خلق می کنند و شما با بازاری متنوع و رنگارنگ رو به رو خواهید شد.

شهرهای اندونزی ترکیبی متفاوت از مدرنیته و سنت را پیش روی شما به تصویر می کشد. کاوش در اندونزی تجربه ای فراموش نشدنی است و برای همیشه در خاطرات و تعاریف دوستانه شما جای خواهد گرفت.

با دیدن زیباترین شهرهای اندونزی، شما شاهد مساجد در کنار آسمان خراش ها خواهید بود. اندونزی تصویری واقعی از زندگی، رنگ و غذاهای لذیذ است که ممکن است در ابتدا شوکه و یا سردرگم شوید. این شهرها، عبارتند از: یوگیاکارتا، اوبود، کوتا، جاکارتا، باندونگ، سورابایا، مدان، بانجارماسین، جایاپورا، بوکوتینگی. در ادامه، درباره این شهرهای زیبا برای شما توضیح می دهیم.

شهر یوگیاکارتیا از زیباترین شهرهای اندونزی

یوگیاکارتیا یکی از زیباترین شهرهای اندونزی است که به قلب هنری و فرهنگی جزیره جاوه معروف است و لذت پرسه زدن را به شما می دهد. این محل یکی از قدیمی ترین شهرهای اندونزی است که مکان های تاریخی زیادی برای بازدید شما دارد. یوگیاکارتیا یک ویژگی خاص دیدنی دارد و آن، قصری زیبا است که توسط یک سلطان اداره می شود.

با دیدن یوگیاکارتیا که یکی از زیباترین شهرهای اندونزی می باشد؛ با فرهنگ و سنت محلی این مکان آشنا شوید و نگران نبود فست فود و مراکز خرید هم نباشید. یوگیاکارتیا با مجموعه معابد تماشایی در بوروبودور و پرامبانان در نزدیکی خود، یک پایگاه تفریحی عالی به منظور کشف منطقه برای شما فراهم می آورد.

شهرهای زیبای اندونزی

شهرهای زیبای اندونزی

شهر اوبود از دیگر شهرهای اندونزی

شهر اوبود یکی دیگر از شهرهای زیبای اندونزی است که به طور روز افزون در حال افزایش محبوبیت در بین توریست ها می باشد. یک شهر شلوغ که هرچه از مرکز آن دور می شوید با شالیزارهای منزوی رو به رو می شوید. معابد زیبا، غارهای خارق العاده و دیدنی، موزه های بزرگ و حکاکی های روی سنگ از چیزهایی است که بازدید کنندگان از دیدن آن ها لذت می برند.

زیباترین شهرهای اندونزی

زیباترین شهرهای اندونزی

اگر وقت بگذارید و از این شهر زیبای اندونزی، بازدید کنید؛ رستوران ها، بارها و مغازه های محلی با کیفیت زیادی با غذاهای لذیذ را از دست نمی دهید و وقت خود را به بهترین نحو می گذرانید. اوبود، هر هفته بیش از ۶۵ نمایش هنری مختلف را برگزار می کند. پس اگر هنر دوست هستید این شهر در انتظار شماست. فضای این محل در کل خلاق و آرام است. به همین علت، مردم جذب جذابیت های فریبنده آن می شوند.

شهر سرسبز کوتا

شهر سرسبز کوتا از زیباترین شهرهای اندونزی است که در طی ده های اخیر، به شدت توسعه یافته است. زمانی شهر کوتا، دهکده ماهیگیری کوچک و منزوی بود. امّا اکنون، مملو از جوان های استرالیایی است که به دنبال اوقات خوشی هستند. کوتا دارای یک ساحل زیبای اقیانوسی و جذاب است و رستوران های فست فود، بارهای ارزان و کلوپ های شبانه نیز در دسترس همه توریست ها هستند.

سفر به کوتا، به شما لذت غواصی و موج سواری و قایق سواری را می دهد. همچنین، شما می توانید به آرامی در کنار ساحل دراز بکشید و از غروب، طلوع و یا صدای دریا و نمای اقیانوسی لذت ببرید. شهر کوتا؛ یک سورپرایز دیگر نیز برای شما دارد و آن جزایر گیلی است که از ساحل اندکی فاصله دارند و مکانی بکر برای آرامش شما می باشند.

شهر سرسبز کوتا

شهر سرسبز کوتا

شهر جاکارتا  شهری پر سر و صدا در بین شهرهای اندونزی

بدون شک یکی از زیباترین شهرهای اندونزی جاکارتا یعنی پایتخت اندونزی است. دو شاخصه اصلی یعنی ساختمان های زیبای محله چینی ها و ساختمان های استعماری شهر قدیمی، به نشان دادن جنبه های دیگر این شهر نیمه مدرن کمک می کنند. جاکارتا صحنه های پر سر و صدایی دارد و نماینده به تمام معنای مردم کشور اندونزی است. اگرچه خیابان های آشفته ای را شاهد هستید؛ امّا این مکان پویا و سرشار از زندگی است.

با بازدید از این شهر زیبای اندونزی، زندگی شبانه پر سر و صدا را در رستوران ها و کافه ها و خیابان ها تجربه کنید. ساکنان جاکارتا، تنوع فرهنگی کشور اندونزی را در آشپزی، آداب و رسوم و محصولاتی که می فروشند؛ برجسته می کنند.

شهر جاکارتا

شهر جاکارتا

شهر باندونگ از شهرهای اندونزی با معماری خاص

باندونگ، سومین شهر بزرگ اندونزی می باشد که دارای سبک معماری خاصی است. این شهر زیبای اندونزی که توسط کوه ها پوشیده شده، شگفتی های طبیعی دوست داشتنی بسیاری برای بازدید کنندگان دارد تا بتوانند در نزدیکی آن لذت ببرند. اگر می خواهید در چشمه های آب گرم آرام بخش حمام کنید؛ باندونگ شهر مناسبی برای این تجربه دلچسب است.

با سفر به باندونگ، می توانید بر فراز قله های آتشفشانی این شهر زیبای اندونزی، پیاده روی کنید. یک خبر خوب دیگر اینکه در این شهر، می توانید مزرعه های چای را از نزدیک ببینید. باندونگ همچنین دارای بازار خرید متنوع و رستوران های با کیفیت است.

شهر باندونگ

شهر باندونگ

شهر سورابایا

در میان شهرهای زیبای اندونزی سورابایا یعنی دومین شهر بزرگ اندونزی می درخشد. سورابایا در واقع به عنوان مرکز حمل و نقل گردشگران عمل می کند. امّا، چیزهای بیشتری از آنچه که فکر می کنید؛ به چشم می آید. این شهر اندونزی، در حالی که به خودی خود هیچ جاذبه گردشگری ندارد؛ محله قدیمی عرب ها، با خیابان های کوچک برای پرسه زدن در اطراف می تواند لذت بخش باشد.

شهر سورابایا

شهر سورابایا

با سفر به سورابایا، ساختمان های قدیمی استعماری را نیز می توانید مشاهده کنید؛ محله بزرگ و پر جنب و جوش چینی ها را بگردید و از بازار و رستوران ها قبل از رفتن به سواحل بالی لذت ببرید.

شهر مدان

مدان شهری خاص در بین شهرهای اندونزی با شهریت مدرن، مراکز خرید فراوان و خالی از هرج و مرج اندونزی است. اگرچه کاوش در آن لذت بخش است؛ امّا، بیشتر بازدیدکنندگان از آن به عنوان یک مرکز حمل و نقل برای خود استفاده می کنند. این مکان، دارای طیف گسترده ای از غرفه های غذا و رستوران ها است. مدان با چند معماری زیبای زمان استعمار، چند موزه خوب و شهریت مدرن، مکانی خوب برای خرید و گردش است.

شهر مدان

شهر مدان

مدان شهری بزرگ است که در نزدیکی ساحل شمال شرقی سوماترا قراردارد. سفر به این محل به شما امکان می دهد که از دهانه شگفت انگیز دریاچه توبا دیدن کنید و لذت محیط طبیعی را نیز از دست ندهید. بنابراین، شهر مدان دیدنی طبیعی نیز دارد.

شهر بانجارماسین

یکی دیگر از زیباترین شهرهای اندونزی بانجارماسین است. این شهر وسیع که در منطقه کالیمانتان جنوبی واقع شده است؛ دارای مراکز خرید غارنشین، مناطق تجاری پر جمعیت و آبراهه های دلپذیری است. علت اصلی شهرت بانجارماسین نیز همین آبراهه ها است. بانجارماسین، با معماری زیبا و غذاهای متنوع و فوق العاده جذابیت های خود را حفظ کرده است.

با سفر به این شهر اندونزی، سوار قایق های بومی شوید و به مراکز خرید محلی بروید؛ غذاهای محلی را بخورید و اوقات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید.

شهر جایاپورا

جایاپورا از دیگر شهرهای زیبای اندونزی است. محیطی خیره کننده در میان تپه های دلپذیر و پوشیده از درخت شاخصه اصلی جذابیت این شهر است. جایاپورا، بزرگترین و مهم ترین شهر اندونزی در پاپوآ است. این سکونتگاه در گذشته متعلق به هلندی ها بوده است و دارای هوای گرمسیری است. جایاپورا، چند بازار شبانه فوق العاده دارد و رستوران های آن، غذاهای محلی لذیذی را به شما ارائه می دهد.

شهر جایاپورا

شهر جایاپورا

با رفتن به این شهر زیبای اندونزی، می توانید برای استراحت به ساحل اقیانوسی و آبی فیروزه ای آن بروید. همچنین، مناظر زیبای متعدد از تپه های اطراف وجود دارد.

شهر بوکیتینگی

یکی دیگر از شهرهای اندونزی که در میان زیباترین شهرهای اندونزی، قرار دارد؛ شهر بوکیتینگی است. این شهر در سوماترای غربی قرار دارد؛ در لبه دره ای زیبا و در مجاورت چند کوه زیبا که در نمای افق قرار دارند. مزیت دیگر بوکیتینگی، مناظر تاریخی خوب برای کاوش، پر جنب و جوش بودن و یک بازار پر رونق است. بیشتر مسافران به دلیل محیط طبیعی خیره کننده و مناظر شگفت انگیزی که فراتر از این مکان قرار دارند، در آنجا توقف می کنند.

شهر بوکیتینگی

شهر بوکیتینگی

در شهرهای زیبای اندونزی، بوکیتینگی، دارای دره ای زیبا برای کاوش، غارهای جذاب در دل کوه و محیط طبیعی فوق العاده دیدنی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

تماس بگیرید