تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

سفر به روسیه

سفر به روسیه
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان شرایط سفر به روسیه چیست؟ شرایط سفر به روسیه (اخذ ویزا سفر به روسیه) • مسکو؛ پایتخت روسیه بهترین زمان برای سفر ….

نویسنده: منتشر شده در: 14 نوامبر 2022 51 بازدید

شرایط سفر به روسیه چیست؟

شرایط سفر به روسیه (اخذ ویزا سفر به روسیه)

سفر به روسیه، شرایط دریافت و هزینه ویزا روسیه نسبت به سال های گذشته تفاوت چندانی نکرده است. اما برای اطمینان بهتر است برای اطلاعات دقیق از شرایط دریافت ویزا با بهروزسیر تماس بگیرید و از وضعیت کنونی آن مطلع شوید.

بهروزسیر به عنوان کارگزار مستقیم ویزای روسیه لیستی از بهترین رمان برای سفر به روسیه و همچنین هزینه های این سفر و نحوه کاهش هزینه ای سفر به روسیه را برای شما فراهم آورده است.

سفر به روسیه

سفر به روسیه

• مسکو؛  پایتخت روسیه

مسکو پایتخت و پرجمعیت ترین شهر روسیه است. این شهر مرکز بزرگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در روسیه و اروپای شرقی است. بر اساس گزارش ها مسکو نهمین شهر گران قیمت جهان از نظر مرسر و یکی از بزرگترین اقتصادهای شهری جهان است که بر اساس شبکه جهانی سازی و تحقیقات شهرهای جهان، در رتبه یک شهر جهانی آلفا قرار گرفته است و همچنین یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. یکی از سریع ترین مقاصد گردشگری در جهان با توجه به شاخص شهرهای مقصد جهانی مسترکارت است. مسکو شمالی ترین و سردترین کلان شهر  روی زمین، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اروپا و هشتمین شهر بزرگ جهان و همچنین بزرگترین شهر در میان اقتصادهای پردرآمد است.

سفر به مسکو

سفر به مسکو

بهترین زمان برای سفر به روسیه

یکی از مهمترین جنبه های برنامه ریزی برای هر تعطیلات، پیدا کردن زمان مناسب برای سفر است. این موضوع برای کشوری مانند روسیه که می‌تواند دمای شدید و زمستان‌های وحشتناکی را تجربه کند، ضروری تر است.

روسیه چهار فصل دارد؛

  • تابستان از ژوئن تا آگوست
  • پاییز از سپتامبر تا اکتبر
  • زمستان از نوامبر تا مارس
  • بهار از آوریل تا می

تابستان در روسیه

فصل اوج مسافران از ماه می تا اکتبر ادامه دارد. این ماه ها اغلب بهترین زمان برای سفر به روسیه در نظر گرفته می شود زیرا هوا گرمتر از هر زمان دیگری از سال است. با این حال، در اوج تابستان، متوجه خواهید شد که شهرهایی مانند مسکو که در هر روز از سال شلوغ هستند، با هجوم گردشگران از سراسر جهان در تابستان به آنها شلوغ تر می شوند.

زمستان در روسیه

مهر و آبان مرطوب ترین ماه های سال هستند و پس از آن زمستان شروع می شود. از آنجایی که دمای زیر صفر برای سفر و فعالیت توریستی لذت بخش نیست، توصیه می کنیم از این ماه ها خودداری کنید.

اواخر بهار یا اوایل پاییز

بهترین زمان برای رفتن به روسیه اواخر بهار یا اوایل پاییز است. این فصل‌ها بهترین زمان برای سفر به روسیه هستند، زیرا به شما این فرصت را می‌دهند که از هوای گرم لذت ببرید و در عین حال از جمعیت در نقاط مهم توریستی و صف‌های طولانی برای ورود و لذت بردن از بناهای تاریخی مهم دوری کنید.

پایان بهار در روسیه

اگر تصمیم دارید در پایان بهار از روسیه دیدن کنید، طوری برنامه ریزی کنید که در پایان ماه می در سن پترزبورگ باشید تا “شب های سفید” نمادین را که در اواخر ماه می و روزهای اول ژوئن رخ می دهد، تجربه کنید. در طول این «شب‌ها»  شهر واقعاً جادویی است، با مردم محلی که در خیابان‌ها برای پیاده‌روی‌های آخر شب قدم بزنید و مجموعه‌ای از نمایش‌های موسیقی در فضای باز لذت ببرید.

مناسبت ها و تعطیلات در روسیه در سفر به مسکو

روسیه فقط 8 تعطیلات رسمی دارد. اگر تعطیلات رسمی در تعطیلات آخر هفته باشد، به یک روز هفته منتقل می شود. توجه داشته باشید که در این روزها، بلیط های روسیه ممکن است گران باشد و خیابان ها مسدود می شوند.

  • 31 دسامبر – 1 ژانویه: سال نو
  • 23 فوریه – روز مدافع میهن
  • 8 مارس – روز جهانی زن
  • عید پاک (تاریخ متفاوت است)
  • 1 مه – بهار و روز کارگر
  • 9 مه – روز پیروزی
  • 12 ژوئن – روز روسیه
  • 4 نوامبر – روز وحدت ملی
سفر به مسکو

سفر به مسکو

هزینه سفر به روسیه

چقدر روبل روسیه باید برای یک هفته در روسیه داشته باشم؟

اگر می خواهید یک هفته در روسیه بمانید هزینه اقامت شما به شکل زیر خواهد بود:

222 دلار آمریکا (13000 روبل) – اقامت ارزان به مدت 7 روز در روسیه

360 دلار آمریکا (22000 روبل) – یک سفر اقتصادی به مدت 7 روز در روسیه

486 دلار آمریکا (29000 روبل) برای یک هفته اقامت راحت در روسیه

1400 دلار آمریکا (91000 روبل) برای یک هفته تعطیلات لوکس در روسیه

چقدر پول در روز برای اقامت در روسیه مورد نیاز است ؟

اگر به تنهایی به روسیه سفر می کنید، 32 دلار در روز کافی است. اگر هتلی را برای اقامت خود در روسیه انتخاب کنید، قیمت آن به 51 دلار آمریکا افزایش می یابد. یک زوج باید برای یک روز در روسیه حدود 93 دلار باید بپردازند. یک خانواده با دو فرزند برای یک روز اقامت در روسیه باید 150 دلار آمریکا داشته باشد.

چگونه با بودجه کم به روسیه سفر کنیم؟

برای اینکه از هزینه های معقول در سفر به روسیه که ما برای یک روز 51 دلار آمریکا (3100 روبل) تخمین می زنیم عبور نکنید، باید قوانین زیر را رعایت کنید:

  • اقامت در هاستل (12 دلار آمریکا (760 روبل)) یا در یک هتل ارزان (22 دلار آمریکا (1300 روبل)) را انتخاب کنید.
  • استفاده از حمل و نقل عمومی قیمت بلیط یک طرفه 0.73 دلار آمریکا (45 روبل) و برای بلیط ماهانه 37 دلار آمریکا (2200 روبل) است.
  • صبحانه و شام را خودتان درست کنید. هزینه خرید روزانه در فروشگاه در روسیه حدود 4.90 دلار آمریکا (301 روبل) است.
  • رستوران های خارج از مرکز شهر و نزدیک به جاذبه های گردشگری را انتخاب کنید. هزینه غذا در یک رستوران ارزان در روسیه حدود 11 دلار آمریکا (700 روبل) است. مک‌دونالدز (یا غذای معادل آن در رستوران‌های فست‌فود دیگر) تقریباً 5.70 دلار آمریکا (350 روبل) هزینه دارد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

تماس بگیرید