تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

سفر به عمان

سفر به عمان
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان راهنمای سفر به عمان سفر به عمان مراقبت و ایمنی در سفر عمان سلامتی در سفر عمان قوانین محلی سنت های محلی ….

نویسنده: منتشر شده در: 08 نوامبر 2022 126 بازدید

راهنمای سفر به عمان

سفر به عمان، کشور عمان که از همسایگان جنوبی ایران و زیباترین کشورهای منطقه خاورمیانه است، کشوری آرام و بی سر و صداست که می توانید از سفر کردن به آن لذت ببرید. به عمان سفر کنید و از تماشای ساختمان‌ها و مناره‌های سفیدکاری شده در کرنیش لذت ببرید.

سفر به عمان

سفر به عمان

هیچ سفری به مسقط بدون بازدید از کوچه‌های پر هرج و مرج و مارپیچ سوق موترا کامل نمی‌شود که جذابیت دنیای قدیم یک بازار عربی را حفظ کرده و بهترین مکان برای خرید صنایع دستی سنتی عمانی است. مسجد باشکوه سلطان قابوس یک قطعه نمونه از معماری اسلامی است و اگرچه به روی عموم بسته است، یک توقف سریع در مقابل ستون های پر جنب و جوش کاخ سلطان یک تور میراثی در مسقط را تکمیل خواهد کرد.

بهروزسیر به عنوان کارگزار مستقیم ویزای عمان لیستی از قوانین وس نت های کشور عمان را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی آسوده در از سفر به عمان لذت ببرید.

سفر به عمان

برای سفر به این کشور  ویزا لازم نیست.زیرا دریافت ویزا به صورت فرودگاهی برای اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران، فراهم است و شما می توانید  به آسانی ویزا را دریافت کنید.شرایط ورود و خروج  در عمان می تواند در کوتاه مدت تغییر کند. برای آخرین جزئیات باید با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری عمان تماس بگیرید.

سفر به کشور عمان

سفر به کشور عمان

مراقبت و ایمنی در سفر عمان

گروه های تروریستی بین المللی در شبه جزیره عربستان فعال هستند. حملات علیه اهداف در عمان ممکن است رخ دهد. هشدارهای رسمی را جدی بگیرید. اعتراضات می تواند به خشونت تبدیل شود. از تجمعات عمومی بزرگ خودداری کنید. مراقب وقت نماز جمعه باشید.  خطرات در شب افزایش می یابد. محل اقامت خود را ایمن کنید در مناطق دور افتاده چادر نزنید. فصل باران های موسمی از خرداد تا شهریور است. سیل و طوفان ممکن است در این زمان رخ دهد.

سلامتی در سفر عمان

کووید-19 همچنان یک خطر در عمان است.برای تمام مدت اقامت خود در عمان به بیمه درمانی نیاز دارید.مالاریا، دنگی، لیشمانیوز و سایر بیماری های منتقله از طریق حشرات در عمان، به ویژه در شبه جزیره مسندم رخ می دهد. اطمینان حاصل کنید که محل زندگی شما ضد حشرات است. از دافع حشرات استفاده کنید مصرف داروهای ضد مالاریا را در نظر بگیرید.

قوانین محلی

عمان یک کشور اسلامی است. همیشه به سنت ها، آداب و رسوم، قوانین و مذاهب محلی احترام بگذارید. در مکان های عمومی مانند مراکز خرید، لباس مناسب بپوشید. مجازات ها، از جمله جریمه نقدی و شرایط زندان، برای نقض قوانین عفت عمومی عمان اعمال می شود.

از مواد مخدر غیرقانونی استفاده یا حمل نکنید. مجازات های شدید برای جرایم مواد مخدر شامل حکم اعدام است.روابط همجنس گرا، رابطه جنسی خارج از ازدواج و پورنوگرافی غیرقانونی است. هتل ها ممکن است از اقامت زوج هایی که نمی توانند ازدواج خود را ثابت کنند خودداری کنند. عمان قوانین پوشش اسلامی سختگیرانه ای دارد.عمان قوانین سختگیرانه ای در مورد سخنرانی عمومی از جمله در رسانه های اجتماعی دارد.

سنت های محلی عمان

  • مردم عمان به مهمان نوازی سخاوتمندانه و دوستانه خود معروف هستند. با این حال، مانند هر کشوری، بازدیدکنندگان باید به آداب و رسوم و آداب محلی احترام بگذارند.
  • پوشیدن لباس مناسب بسیار با اهمیت است.این امر به ویژه هنگام بازدید از اماکن مذهبی مهم است.
  • شما باید به رسم و رسومات فرهنگ عمانی احترام بگذارید. باید از رفتار و یا حرکات پر سر و صدا که مورد آزار دیگران باشد، خودداری کنید.
  • قبل از عکاسی از مردم باید اجازه بگیرید. مانند بسیاری از کشورها، عکاسی از برخی ساختمان های دولتی یا اماکن نظامی مجاز نیست.
  • پرواز پهپادها یا وسایل پرنده کنترل از راه دور بدون مجوز معتبر خلاف قانون است.
  • برای گردشگران و بازدیدکنندگان امکان خرید و نوشیدن الکل در مکان های دارای مجوز مانند هتل ها، رستوران ها و کلوپ ها وجود دارد. سن قانونی برای نوشیدن الکل 21 سال است.

* نوشیدن مشروبات الکلی یا مست بودن در ملاء عام جرم قانونی است.

* واردات و استفاده از سیگارهای الکترونیکی در عمان غیرقانونی است.

کشور عمان

کشور عمان

بهترین زمان برای سفر به عمان

فصل اوج در عمان تقریباً از ماه مهر تا فروردین طول می‌کشد، زمانی که دمای روزانه در ملایم‌ترین حد خود (17 تا 35 درجه سانتی‌گراد) و رطوبت کم است. بارندگی کمیاب است، بنابراین تقریباً مطمئناً روزها آفتابی و بدون ابر خواهند بود. دمای هوا در ماه اردیبهشت شروع به افزایش می‌کند و تا اواسط خرداد، بیرون رفتن در ساعات روشن چندان خوشایند نیست، بنابراین بهتر است از ماه‌های سوزان تابستان خودداری کنید.

پاسخ به دو سوال مهم در مورد سفر به عمان:

آیا سفر به عمان امن است؟

نرخ جرم و جنایت در سراسر خلیج پایین است و عمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. زنان باید احساس امنیت کنند که در شب به تنهایی راه بروند و اشیاء قیمتی را می توان بدون ترس از تهمت زدن آنها روی میزهای رستوران گذاشت. با این حال، اگر می خواهید از نگاه های آزاردهنده تویط دیگران جلوگیری کنید، لباس مناسب بپوشید.

برای یک سفر کامل، به چند روز اقامت در عمان نیاز داریم؟

برای تجربه یک سفر کامل(سفر به عمان)، حداقل یک هفته خود را کنار بگذارید.برای لذت بردن از پیاده روی در کوچه‌های مسقط حداقل به چند روز نیاز دارید، در حالی که کوه‌های هاجر، شن‌های شرقیه و وادی‌های اطراف را می‌توان به عنوان سفرهای یک روزه یا سفر طولانی‌مدت جاده‌ای تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

تماس بگیرید