تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شرایط زندگی در تایلند

زندگی در تایلند
چکیده این مطلب:

فهرست مطالب پنهان شرایط زندگی در تایلند، می خواهید در تایلند زندگی کنید؟ تحصیل در تایلند هزینه زندگی در تایلند 9 مورد درباره شرایط زندگی ….

نویسنده: منتشر شده در: 11 نوامبر 2022 685 بازدید

شرایط زندگی در تایلند، می خواهید در تایلند زندگی کنید؟

زندگی در تایلند، در چند سال اخیر تایلند نه تنها به دلیل طبیعت خیره کننده و فرهنگ غنی، بلکه به دلیل آشپزی خاص و جالبش، تبدیل به یک مقصد بسیار محبوب توریستی  شده است. اما همه چیزهایی که بیشتر مردم به عنوان مسافر می بینند،  زندگی واقعی در تایلند را نشان نمی دهد. در ادامه ، زندگی در تایلند و 9 مورد درباره ی شرایط زندگی در تایلند، که سعی می کند تصویر واضح تری از این کشور آسیای جنوب شرقی ارائه دهد، ارائه شده است.

بهروزسیر به عنوان کارگزار مستقیم ویزای تایلند لیستی از قوانین و راهنمای زندگی در تایلند را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی آسوده تر در برا زندگی در تایلند تصمیم بگیرید.

زندگی در تایلند

زندگی در تایلند

مسافران از آب و هوا و هزینه کم زندگی تایلند لذت می برند، که آن را به یک مقصد فوق العاده محبوب برای شروع یک زندگی جدید، تبدیل می کند.
اقامتگاه مقرون به صرفه و مدرن است. زیرساخت های حمل و نقل عمومی و ارتباطات خوب است. و از یک سبک زندگی راحت در محیط های عجیب و غریب لذت خواهید برد. مردم تایلند نژادپرستانه رفتار نمی‌کنند و فرنگ ها (خارجی ها) را می پذیرند.

تحصیل در تایلند

مدارس دولتی در تایلند 12 سال آموزش ابتدایی را ارائه می دهند که 9 سال آن اجباری است. استانداردها می توانند متغیر باشند، بنابراین اکثر مهاجران فرزندان خود را به یکی از مدارس بین المللی کشور می فرستند.

مدارس دولتی

بسیاری از مدارس دولتی توسط سازمان های خیریه و کلیسای کاتولیک اداره می شوند.

آموزش در منزل

آموزش در خانه در تایلند قانونی است، جایی که قانون آموزش جایگزین را به رسمیت می شناسد و خانواده را یک موسسه آموزشی می داند. اگر می خواهید فرزندان خود را در خانه آموزش دهید، باید به دولت مراجعه کنید.

مدارس بین المللی

اکثر مهاجران در تایلند فرزندان خود را به یک مدرسه بین المللی می فرستند زیرا کلاس ها معمولاً به زبان مادری آنها تدریس می شود. شهریه ها بالاست و دانش آموزان اغلب مجبورند زبان و فرهنگ تایلندی را به عنوان بخشی از برنامه درسی مطالعه کنند. مدیران و مدیران مدارس باید از اتباع تایلندی باشند، اما معمولاً یک معلم مهاجر نیز وجود دارد.

زندگی در کشور تایلند

زندگی در کشور تایلند

هزینه زندگی در تایلند

تایلند به دلیل هزینه پایین زندگی مشهور است. اگرچه قیمت اقلام روزمره در حال افزایش است، با این حال اکثر مهاجران شرایط مالی خود را در تایلند راحت توصیف می کنند.
خرید مواد غذایی، مانند غذاهای رستوران و غذاهای خیابانی ارزان است . هزینه های پوشاک، حمل و نقل و اقامت نیز کم است.

شرایط زندگی در تایلند

شرایط زندگی در تایلند

9 مورد درباره شرایط زندگی در تایلند که باید بدانید؛

  1. بین دهه‌های 1970 و 1990، تایلند رشد اقتصادی چشمگیری را پشت سر گذاشت که این کشور را به موقعیتی رساند که در آن می‌توانست شرایط زندگی بسیاری از شهروندان خود را بهبود بخشد. تولید ناخالص داخلی سرانه از 863 در سال 1975 به 1335 در سال 1985 افزایش یافته است.اگرچه برخی از مردم می‌توانستند از رشد اقتصادی تایلند بهره‌های زیادی ببرند، ثروت به طور مساوی توزیع نشد و 30 درصد پایین‌تر از جمعیت را در شرایط سختی قرار داد تا برای بقای خود مبارزه کنند.
  2. در گذشته، برخی سیاست‌ها وجود داشت که تایلندی‌ها را تشویق می‌کرد تا اعتبار شخصی خود را با برنامه‌هایی مانند وام‌های خودروی اول دریافت کنند. اما پس از بدهی بالای خانوارها، دولت تصمیم گرفت این برنامه را تعطیل کند.
  3. این کشور به دلیل پیری سریع جمعیت از کمبود نیروی کار رنج می برد. برای رفع این مشکل، دولت تایلند با حمایت از خدمات مراقبت از کودکان، مشارکت زنان در نیروی کار را ترویج می کند.
  4. تایلند با نرخ متوسط ​​جرم و جنایت 47.7 درصد، کشوری امن برای زندگی در نظر گرفته می شود. با این حال، در سه سال گذشته، این کشور نرخ جرم و جنایت خود را 62.7 درصد افزایش داده است. در بین تمام شهرهای این کشور، پوکت خطرناک ترین شهر برای زندگی در نظر گرفته می شود.
  5. به دلیل تقاضای زیاد برای سرگرمی و قطب اقتصادی، فرهنگی، تاریخی و تجاری کشور، بانکوک پایتخت تایلند گران‌ترین شهر برای زندگی است و در بین 100 شهر گران‌قیمت جهان قرار دارد.
  6. در اکثر فصول سال، هوا در تایلند بسیار گرم است. فروردین گرم ترین ماه است که دمای هوا می تواند به بیش از 30 درجه سانتیگراد برسد. از ماه خرداد تا مهر، این کشور در فصل باران های موسمی قرار دارد که هوای بسیار گرم اما همراه با باران های شدید دارد.
  7. تایلند کشوری بسیار آلوده محسوب می شود. اعتقاد بر این است که این موضوع پس از مهاجرت کشور از یک اقتصاد کشاورزی به یک اقتصاد صنعتی تبدیل شده است و در نتیجه هوای خشن و آلوده به طور مستقیم بر سلامت مردم تأثیر می گذارد.
  8. در نظام آموزشی کشور رفتن فرزندان به دوره پیش دبستانی اختیاری است. با این حال، درصد والدینی که تصمیم می گیرند نوزادان خود را در یک مهدکودک ثبت نام کنند، بالا است. 9 سال آموزش عمومی برای همه کودکان در کشور اجباری است.
  9. ترافیک در تایلند بسیار وحشتناک است ، زیرا میانگین شاخص زمان 39.38 دقیقه است. خودرو پرمصرف ترین وسیله حمل و نقل است که موضوع آلودگی هوا را در کشور بیشتر می کند.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

تماس بگیرید