تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ماجراجویی در کوهستان هوآنگ شان

شهر شانگهای بهروزسیر
چکیده این مطلب:

کوهستان هوآنگ شان در معنای ادبی،کوهستان زرد،شامل یک رشته کوه در جنوب استان آنهویی در شرق چین می باشد.این کوهستان،زیباترین و بی همتاترین جاذبه گردشگری ….

نویسنده: منتشر شده در: 14 ژانویه 2019 114 بازدید

ماجراجویی-در-کوهستان-هوآنگ-شان-بهروزسیر

کوهستان هوآنگ شان (Huangshan Mountain) در معنای ادبی، کوهستان زرد، شامل یک رشته کوه در جنوب استان آنهویی (AnHui) در شرق کشور چین می باشد. این کوهستان، زیباترین و بی همتاترین جاذبه گردشگری چین است. افرادی که استان آنهویی را برای سفر خود انتخاب می کنند، بازدید از منظره های کوهستانی هوآنگ شان را در برنامه گردشگری و طبیعت گردی خود قرار می دهند. اگر شما هم به تماشای چنین طبیعت هایی علاقه دارید، با دریافت ویزای چین در تور چین شرکت کنید و از تماشا شکوه این آفرینش لذت ببرید.

ماجراجویی-در-کوهستان-هوآنگ-شان-1-بهروزسیر

پوشش گیاهی کوهستان هوآنگ شان در ضخیم ترین قسمت در کمتر از 1100 متر قرار دارد و شامل درختانی هستند که در یک ردیف مشخص در 1800 متری رشد نموده اند. محدوده این کوهستان به دلیل مناظر طبیعی، طلوع آفتاب، قله های گرانیتی، درخت های کاج با نمای خیره کننده، برف زمستانی و منظره ای بی نظیر از حرکت ابرها بر فراز قله های کوه، شهرت دارد. کوهستان هوآنگ شان در زمان های گذشته به عنوان سوژه مناسب برای نقاشی و ادبیات و همچنین عکاسی محبوبیت زیادی داشته است. این مکان در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان مهم ترین جاذبه گردشگری چین ثبت شده است. برای آشنایی با این کوهستان منحصر به فرد با بهروزسیر همراه باشید.

آشنایی با محوطه کوهستان هوآنگ شان در استان آنهویی

کوهستان هوآنگ شان، محدوده بسیار وسیع از قله هایی است که ارتفاع برخی از آن ها به بیشتر از حدود 1000 متر می رسد. این رشته کوه ها دارای سه قله معروف به نام های قله لوتوس (Lotus Peak) با ارتفاع 1864 متر، قله برایت (Bright Peak) با ارتفاع 1860 متر و قله سِلِستیال (Celestial Peak) با ارتفاع 1829 متر می باشند. محدوده ای از این کوهستان که به در میراث جهانی ثبت شده است شامل بخش مرکزی به وسعت 154 کیلومتر مربع و یک منطقه حومه به وسعت 142 کیلومتر مربع می باشد.

با محوطه کوهستان هوآنگ شان بهروزسیر
نکته بسیار جالب در مورد کوهستان هوآنگ شان این است که این رشته کوه ها در دوران مِزوزوئیک، یعنی حدود 100 میلیون سال پیش تشکیل شده اند؛ هنگامی که دریاها به دلیل بالا آمدن کوهستان از بین رفتند. در دوره های بعدی زمین شناسی، در دوره کوآترنری، این سرزمین در اثر یخچال های طبیعی به وجود آمد. اگر قصد دارید این کوهستان را از نزدیک تماشا کنید، با ویزای چین می توانید در تور چین شرکت کرده و به استان آنهویی سفر کنید.
درختان کاج کوهستان هوآنگ شان در کل کشور چین شهرت دارند. این درختان دارای ابعاد، اندازه و شکل های متفاوت هستند و منظره ای بی نظیر را در این محوطه به وجود آورده اند. بهروزسیر توصیه می کند منظره درختان کاج این کوهستان را به عنوان سوژه عکاسی انتخاب کنید. به واسطه پوشش گیاهی متنوع و قله های مرتفع، آب و هوای این کوهستان نیز بسیار دلنشین و لذت بخش است.

شرایط آب و هوایی کوهستان هوآنگ شان؛ بهترین زمان سفر به استان آنهویی در چین

به طور کلی کوهستان هوآنگ شان دارای آب و هوای مرطوب است. مرتفع بودن این سرزمین ها موجب می شود شرایط آب و هوایی این قسمت نسبت به سایر مناطق استان آنهویی، سردتر باشد. سردترین ماه های سال در این کوهستان، ماه های ژانویه، فوریه و دسامبر است. میانگین دما در این ماه ها به حدود 5 درجه زیر صفر می رسد. گرم ترین ماه های سال در هوآنگ شان، ژوئن، جولای و آگوست با میانگین دمای حدود 21 درجه سانتی گراد هستند. بهروزسیر، بهترین زمان سفر به استان آنهویی را در ماه های آگوست و جولای می داند مگر آنکه قصد داشته باشید طبیعت برفی کوهستان را تماشا کنید.

شرایط-آب-و-هوایی-کوهستان-هوآنگ-شان-بهروزسیر

جاذبه های گردشگری و ایستگاه های توریستی در کوهستان هوآنگ شان

کوهستان هوآنگ شان با داشتن بیش از 140 بخش توریستی، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری چین است. شهر هوآنگ شان در سال 1987، نام خود را از تانژی (Tunxi) به هوآنگ شان تغییر دارد؛ علت این تغییر نام، ترویج گردشگری منطقه هوآنگ شان بود. به طور نمونه، در سال 2007 بیش از 5/1 میلیون توریست از این کوهستان دیدن کردند. قسمت هایی انتهای کوهستان هوآنگ شان از طریق راه آهن به شانگهای راه دارد؛ همچنین می توان به مسیر شهرهای هانگ ژو (Hangzhou) و ووهو (Wuhu) دسترسی داشت.

ایستگاه-های-توریستی-در-کوهستان-هوآنگ-شان-بهروزسیر
از سال 1990، بیش از 50 کیلومتر مسیر پیاده روی در زمین های کوهستان هوآنگ شو برای دسترسی توریست ها به منظره های کوهستانی فراهم شد. در حال حاضر برخی از این مسیرها به عبور و مرور اتومبیل ها اختصاص دارد که گردشگران می توانند از آن استفاده کنند. اگر ویزای چین را دریافت کنید می توانید به استان آنهویی سفر کنید و از ایستگاه های توریستی کوهستان استفاده کنید.
علاوه بر مسیرهای خودرو و پیاده روی، هتل ها و اقامتگاه های مخصوص توریست ها در این کوهستان وجود دارند که به صورت شبانه به گردشگران ارائه می شوند. تماشای منظره خیره کننده طلوع خورشید در کوهستان هوآنگ شان را به همراه بهروزسیر در تور چین تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

تماس بگیرید