تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین مراکز خرید شانگهای

مراکز خرید شانگهای چین
چکیده این مطلب:

معرفی بهترین مراکز خرید شانگهای چین به همراه آدرس آنها در بهروزسیر | اگر به دنبال مراکز خرید ارزان شانگهای هستید این مطلب را از ….

نویسنده: منتشر شده در: 20 می 2023 1,578 بازدید

معرفی 30 مورد از مراکز خرید شانگهای چین

1- مرکز خرید Nanjing Road

اگر به شانگهای رفته باشید قطعا می دانید که مرکز خرید nanjing road یکی از شلوغ ترین و در عین حال محبوب ترین مراکز خرید شانگهای است. این مرکز خرید در خیابان نانجینگ واقع شده که بسیار پر رفت و آمد است. برندهای محلی و بین المللی زیادی در این مرکز خرید محصولات خود را عرضه می کنند مانند برندهای Zara، H&M، Uniqlo، Apple، Adidas و Nike. مرکز خرید شانگهای Nanjing Road چند طبقه است که دارای رستوران، کافی شاپ، سینما، پارکینگ و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی می باشد که نیازهای مشتریان را برطرف می کند.

این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید شانگهای از نظر قیمت می توان گفت گران تر است اما کیفیت و تنوع محصولات نیز به مراتب بالاتر می باشد و  ارزش خرید و بازدید از این مرکز را دارد.

آدرس: Nanjing Road, Huangpu District, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

2- مرکز خرید Xintiandi

یکی دیگر از مراکز خرید مشهور در شانگهای مرکز خرید Xintiandi است. این فروشگاه در منطقه Xintiandi واقع شده که از نظر طراحی و معماری بسیار زیبا و مدرن است. برندهای معروفی مانند Gucci، Louis Vuitton، Cartier را میتوانید در این مرکز خرید ببینید. امکانات و خدمات این فروشگاه هم کامل است و شامل رستوران، کافه، مراکز تفریحی و فضاهای باز می باشد. از نظر قیمت مرکز خرید Xintiandi و مراکز مشابه گران تر از دیگر فروشگاه ها هستند. این فروشگاه نزد لوکس پسندان بسیار محبوب است.

آدرس: Xintiandi, Luwan District, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

3- مرکز خرید The Bund

مرکز خرید The Bund برای بازدیدکنندگان یک مرکز منحصر به فرد است. چرا که این مرکز خرید در منطقه The Bund به عنوان یک منطقه محبوب از نظر گردشگری و تجاری شهر شناخته می شود. The Bund به عنوان یک مرکز خرید مجهز و تمام عیار، انواع فروشگاه‌ها و برندهای معروف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در اینجا برندهای مشهوری مانند Chanel، Dior، Prada، و Burberry را پیدا کنید. همچنین انواع جواهرات، لوازم الکترونیکی و لباس‌های طراحی شده معروف نیز در دسترس هستند.

از نظر امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی یک مرکز کاملی است که شما احساس خستگی نمی کنید. این مرکز نیز جزو مراکز خرید لوکس شانگهای به حساب می آید.

آدرس: The Bund, Huangpu District, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

4- مرکز خرید IFC Mall

مرکز خرید IFC mall یک مرکز خرید برجسته، معتبر، فشن و لوکس است که در آن برندهای بین‌المللی معروف از جمله Gucci، Louis Vuitton، Prada، Burberry و Cartier فعالیت میکنند. علاوه بر آن، IFC Mall شامل فروشگاه‌های الکترونیکی، کتابفروشی‌ها و مغازه‌های مرتبط با سبک زندگی است. این مرکز خرید دارای رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما، سالن‌های زیبایی و باشگاه ورزشی است.

مرکز خرید IFC Mall به دلیل موقعیتش در منطقه Lujiazui، از یک منظره بسیار زیبا از شهر شانگهای برخوردار است. از نظر قیمت، IFC Mall به عنوان یک مرکز خرید لوکس و برجسته، برندها و مغازه‌هایی را میزبانی می‌کند که قیمت‌های بالاتری دارند. اما از نظر کیفیت و تنوع محصولات و تجربه خرید لوکس آن، ارزش این مرکز خرید را برای علاقه‌مندان به فشن و برندهای معروف بیشتر و بیشتر نشان میدهد.

آدرس: The Bund, Huangpu District, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

5- مرکز خرید Super Brand Mall

مرکز خرید Super Brand Mall یکی از بزرگترین و معروفترین مرکز خرید در شانگهای است.که این مرکز خرید همانند مراکز خرید دیگر شامل رستوران ها، سالن های سینما و تفریحی است.

برخی برندهای معروف در مرکز خرید Super Brand Mall شامل H&M، Zara، Nike، Apple و.. می باشد. درمیان این مغازه ها میتوان به مغازه های فشن و لوازم الکترونیکی و حتی طراحی داخلی و دکوراسیون اشاره کرد.

از نظر قیمت و قیمت گذاری مرکز خرید Super Brand Mall قیمت های متوسطی دارد با این حال با توجه به تنوع محصولات رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

آدرس: Lujiazui, Pudong New Area, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

6- مرکز خرید Xujiahui Shopping District

مرکز خرید Xujiahui Shopping District در شانگهای یکی از مناطق مشهور و پرطرفدار برای خرید و تجارت است. این مرکز خرید در منطقه Xujiahui واقع شده و به عنوان یک مقصد خرید چندمنظوره شناخته می‌شود.

مرکز خرید Xujiahui Shopping District شامل فروشگاه های داخلی، رستوران‌ها با آشپزی متنوع، سینما ها و پارکینگ است. در مرکز خرید Xujiahui Shopping District برندهای معروفی همچون Uniqlo، Zara، H&M، Apple و… فعالیت می کنند.

از نظر قیمت، Xujiahui Shopping District، قیمت‌های مختلفی دارد.

آدرس: Xujiahui, Xuhui District, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

7- مرکز خرید Tianzifang

مرکز خرید Tianzifang  یک مرکز خرید منحصر به فرد از نظر فرهنگی و هنری در منطقه است .

Tianzifang یک مجموعه از کوچه‌های کوچک و خیابان‌های عرضه‌کننده هنر، طراحی، مغازه‌ها و رستوران‌ها است. اینجا بیشتر برندها و مغازه‌ها با طابیع محلی و طراحان مستقل مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید محصولات دست‌ساز، لباس‌ها، جواهرات، هنر و صنایع دستی را در اینجا پیدا کنید.

مرکز خرید Tianzifang با داشتن  طراحی و معماری سنتی، خود را یکی از مقاصد خاص گردشگران و تماشاگران ابدیل کرده اسن.

از نظر قیمت مرکز خرید Tianzifang قیمت متوسط تا بالا دارد. این مرکز خرید با تمرکز بر هنر و طراحی، برندها و مغازه‌ها در آن تمایل دارند تا محصولات با کیفیت و منحصربه‌فرد را ارائه کنند.

آدرس: Taikang Road, Huangpu District, Shanghai

ساعت بازگشایی: بستگی به فروشگاه‌ها و رستوران‌ها دارد، اما بیشتر آنها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

8- مرکز خرید AP Plaza

مرکز خرید AP Plaza یا “عرشه تقلب”، یک مقصد معروف برای خرید الکترونیکی در شانگهای است. این مرکز خرید در منطقه Pudong واقع شده و به عنوان یک مرکز خرید الکترونیکی شناخته می‌شود.

مرکز خرید AP Plaza شامل مغزاه ها و فروشگاه های الکترونیکی متنوع است. اگر شما میخواهید تلفن همراه، لوازم جانبی الکترونیکی، دوربین‌ها، لوازم خانگی و سایر محصولات الکترونیکی را تهیه کنید حتما به مرکز خرید AP Plaza سر بزنید.

از نظر قیمت این مرکز خرید قیمت مناسب تری برای قطعات الکترونیکی دارد ولی به دلیل این که معروف به عرشه تقلب است حتما قبل از خرید دقت لازم  به اصالت و کیفیت محصولات مورد نظر خود را داشته باشید.

آدرس: Pudong, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر فروشگاه‌ها از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز هستند، با این حال، ساعات دقیق هر فروشگاه ممکن است متفاوت باشد.

9- مرکز خرید Grand Gateway Plaza

در شانگهای مرکز خرید Grand Gateway Plaza یک مرکز خرید محوب برای خریداران است که برندهای معروفی همچون Zara، H&M، Uniqlo در آن یافت می شود. این فروشگاه همچون فروشگاه های دیر دارای رستوران،سینما، کافی شاپ و … می باشد.

Grand Gateway Plaza از نظر قیمت، بسته به برندها و مغازه‌های مورد نظر شما، قیمت‌های متفاوتی دارد. با این حال، این مرکز خرید به عنوان یک مرکز خرید متنوع، قیمت‌های متوسطی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Xuhui, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

10- مرکز خرید Raffles City Shanghai

مرکز خرید Raffles City Shanghai یکی از مجموعه‌های بزرگ و معروف مراکز خرید در شانگهای است. این مجموعه در منطقه Huangpu واقع شده است. که در آن برندهای معروفی همچون Gucci، Prada، Adidas و … فعالیت می کنند.

از نظر قیمت، Raffles City Shanghai شامل برندها و مغازه‌های با تنوع قیمت است. شما می‌توانید انواع قیمت‌ها را از برندها و مغازه‌های لوکس تا برندها و مغازه‌های با قیمت مناسب و پایین پیدا کنید.

آدرس: Huangpu, Shanghai

ساعت بازگشایی: بیشتر مغازه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند.

مرکز خرید Joy City

مرکز خرید Xujiahui Metro City

مرکز خرید Plaza 66

مرکز خرید Cloud Nine Shopping Mall

مرکز خرید Global Harbor Mall

مرکز خرید Shanghai Times Square

مرکز خرید IAPM Mall

مرکز خرید Jing’an Kerry Centre

مرکز خرید Hongqiao Pearl Market

مرکز خرید Qipu Road Clothing Market

مرکز خرید Jiuguang Department Store

مرکز خرید Shanghai Mart

مرکز خرید Metro City Plaza

مرکز خرید Sogo Department Store

مرکز خرید Huarun Wanxiang City

مرکز خرید Paris Spring Department Store

مرکز خرید Thumb Plaza

مرکز خرید Jiuguang Department Store

مرکز خرید Bailian Xijiao Shopping Center

مرکز خرید Yuexing Global Harbor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =

تماس بگیرید