تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مکان دیدنی چین قسمت اول

نمایشگاه سنگ شیامن چین بهروزسیر 1
چکیده این مطلب:

کشور چین،یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در سرزمین های شرقی است که هر ساله میلیون ها توریست و گردشگر برای تماشای مکان های دیدنی و ….

نویسنده: منتشر شده در: 15 ژانویه 2019 39 بازدید

مکان-های-دیدنی-چین-1-بهروزسیرکشور چین، یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در سرزمین های شرقی است که هر ساله میلیون ها توریست و گردشگر برای تماشای مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری آن به این سرزمین ها سفر می کنند. آنچه در شهرها و مناطق مختلف چین با آن ها مواجه می شوید، آمیزه ای از هنر، معماری و ادیان مختلف است که از دوران امپراتوری های باستانی مربوط به قرن ها پیش، بر جای مانده است. هر نقطه از کشور چین برای گردشگران، جذاب است. برای سفر به این کشور زیبا می توانید ویزای توریستی چین دریافت کنید و از گشت و گذار در کشور چین لذت ببرید.
جاذبه های گردشگری کشور چین، از شهرهای ممنوعه بیجینگ گرفته تا آسمان خراش های شانگهای و جنگل های پودونگ، همه مورد علاقه توریست های خارجی قرار دارند. قطعاً سفر به چین با ویزای توریستی چین و در قالب تور چین، لذت بخش و هیجان انگیز است. در کشور چین می توانید آثار تاریخی را مشاهده کنید که مانند آن ها را در هیچ کشور دیگری از نظر قدمت نخواهید یافت. برای آشنایی با جاذبه های گردشگری و مکان های جذاب در کشور چین با بهروزسیر همراه باشید.

1-دهکده باستانی و تاریخی هونگ کان؛ استان آنهویی (Hongcun Ancient Village, Anhui)

دهکده-باستانی-و-تاریخی-هونگ-کان-بهروزسیردهکده باستانی و تاریخی هونگ کان در استان آنهویی با قدمتی در حدود 900 سال، توریست های زیادی را به این منطقه جذب می کند. معماری تاریخی خانه های این دهکده، دریاچه ماه و مردم محلی خونگرم و مهربان آن، مهم ترین جاذبه های دهکده هونگ کان هستند. پیاده روی در مسیرهای روستایی دهکده و تماشای منظره کارگرانی که در مزرعه های برنج مشغول به کار هستند، جذابیت زیادی دارد؛ انعکاس خانه ها در آب دریاچه، منظره ای چشم نواز را در این دهکده ایجاد کرده است. دهکده هونگ کان در فاصله حدود 70 کیلومتری شمال غربی استان آنهویی قرار دارد. شهرهای اصلی این استان به فرودگاه (فرودگاه های چین) دسترسی دارند که پروازهای مستقیم به شهرهای بیجینگ، شانگهای، گانگ ژو و ژی آن انجام می دهد. بهروزسیر توصیه می کند بازدید از این دهکده را از دست ندهید.

2-کوه وویی، فوجیان (Mount Wuyi, Fujian)

کوه-وویی،-فوجیان--بهروزسیریکی از مهم ترین زمین های جنوب شرقی کشور چین که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است، کوه وویی است؛ این مکان به عنوان مکان اصلی و مرکزی برای گسترش نئو-کنفوسیوس به شمار می رفته و از قرن 11 میلادی در آسیای شرقی مورد توجه قرار گرفته است. سوار شدن در قایق های بامبو بر روی رودخانه ناین بِند (The Nine Bend River) یکی از محبوب ترین فعالیت های توریست هایی است که به این سرزمین سفر می کنند. اگر ویزای توریستی چین را دریافت کنید، می توانید به این منطقه سفر کنید؛ برای بازدید از کوه وویی باید 8 کیلومتر پیاده روی کنید. سفر به این کوهستان، بهترین فرصت برای لذت بردن از مناظر قله های زیبا و آب و هوای صاف و پاک است. کوه وویی در فاصله حدود 350 کیلومتری شمال غربی شهر فوژو (Fuzhou)، پایتخت استان فوجیان قرار دارد. از شهرهای مهم کشور چین، پروازهای مستقیم به شهر فوژو انجام می شود. برای سفر به این شهر جذاب با بهروزسیر همسفر شوید.

3-زمین های آبی و پهناور ژیاپو؛ استان فوجیان (Xiapu Mudflat, Fujian)

زمین-های-آبی-و-پهناور-ژیاپو-بهروزسیریکی از زیباترین منظره هایی که می توانید در کشور چین تماشا کنید، ناحیه پهناور و وسیعی است که سراسر آن را آب فرا گرفته و به طرز بسیار شگفت انگیزی به وجود آمده است. این ناحیه آبی به نام زمین های مرطوب ژیاپو معروف است و در نوار ساحلی چین در قسمت جنوب شرقی قرار دارد. این منظره ها، سوژه مناسبی برای عکاسان هستند. وسعت این زمین ها در حدود 40 کیلومتر مربع بوده و بیش از حدود 400 کیلومتر از نوار ساحلی را پوشش می دهد. گیاهان بامبو، قایق ها و حرکت کشتی های ماهیگیری در آب های این ناحیه، منظره ای است که توریست ها به تماشای آن علاقه دارند. زمین های ژیاپو در فاصله حدود 175 کیلومتری از فوژو قرار دارد.

4-کوه های شنی ایچویینگ و دریاچه کرِسِنت؛ دانهوآنگ، گانسو (Echoing Sand Mountain and Crescent Lake, Danhuang, Gansu)

کوه-های-شنی-ایچویینگ--بهروزسیریکی دیگر از مکان های دیدنی در کشور چین که باید در قالب تورهای گروهی گردشگری از آن بازدید کرد، کوهستان شنی ایچویینگ است. این کوه ها توسط دریاچه کرسنت احاطه شده اند. با توجه به شکل و موقعیت قرارگیری این کوه ها و تپه های شنی، وزش باد را می تواند به راحتی در این مکان احساس کرد. ویزای توریستی چین را دریافت کرده و به این منطقه سفر کنید. توریست ها معمولاً علاقه دارند از تپه های این مکان بالا بروند؛ تپه هایی که ارتفاع آن ها به حدود 250 متر می رسد. این مناظر منحصر به فرد در فاصله حدود 6 کیلومتری از جنوب دانهوآنگ قرار دارد. برای سفر به این منطقه می توانید از خدمات بهروزسیر بهره مند شوید.

5-برج های قلعه، کایپینگ، گانگ دونگ (Fortress Towers, Kaiping, Guangdong)

برج-های-قلعه-بهروزسیربرج های قلعه در کایپینگ، یکی از مکان های دیدنی کشور چین است که در اوایل قرن بیستم و توسط اهالی این منطقه ساخته شده اند. این مردم، فنون و روش های معماری را به همراه تعدادی هنرمند و معمار از کشورهای اطراف به این منطقه فراخواندند تا این برج های زیبا را برای آن ها بسازند. این برج ها برای حفاظت از دارایی های افراد ثروتمند و دفاع در برابر جنگ ها ساخته شده است. تعداد حدود 1800 برج قلعه مانند در این منطقه از کشور چین می توانید مشاهده کنید. کایپینگ در فاصله حدود 130 کیلومتری جنوب غربی گانگ ژو قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

تماس بگیرید