تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای چین

جزئیات-برگزاری-نمایشگاه-پارچه-و-پوشاک-شانگهای2-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای، یک رویداد بین‌المللی و تجاری است که از پلتفرم جامع و تخصصی برای ایجاد یک نمایشگاه بین المللی از پارچه، ….

نویسنده: منتشر شده در: 17 ژوئن 2019 95 بازدید

نمایشگاه-پارچه-و-پوشاک-شانگهای-چین-بهروزسیر

نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای، یک رویداد بین‌المللی و تجاری است که از پلتفرم جامع و تخصصی برای ایجاد یک نمایشگاه بین المللی از پارچه، پوشاک و صنایع وابسته در شهر شانگهای کشور چین ارائه می دهد. حضور در این نمایشگاه، اهداف بسیاری از کسب و کارهای این حوزه در سراسر جهان است. شرکت در نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای به ویژه برای تولیدکنندگان و طراحان پارچه و پوشاک که به تازگی وارد این صنعت پرطرفدار در جهان شده اند، یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. با ویزای تجاری چین می توانید برای بازدید از این نمایشگاه جذاب، زیبا و تخصصی به شهر شانگهای سفر کنید. بهروزسیر، خدمات متنوعی را برای سفر به کشور چین در ایام برگزاری نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای فراهم می کند.

 به نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای، خوش آمدید!

نمایشگاه-پارچه-و-پوشاک-شانگهای-چین2-بهروزسیر

فرصت‌های استشنایی و بی نظیر برای کسب و کارها برای شرکت در نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای وجود دارد. همچنین مشتریان بالقوه زیادی از سراسر جهان به شرکت در نمایشگاه و خرید از محصولات آن علاقه مند هستند؛ به همین منظور به جرأت می‌توانیم بگوییم برگزاری نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای، فرصت‌های جدیدی را در این بازار ارائه می دهد.

این نمایشگاه، همچنین زمینه ها را برای کشف استراتژی های جدید صنعتی در حوزه پوشاک و پارچه و موفقیت بیشتر شرکت ها فراهم می سازد. اگر شما هم در حوزه پارچه و پوشاک فعالیت می کنید می توانید در این نمایشگاه بین‌المللی، محصولات خود را به جهانیان معرفی کنید. نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای، بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه پوشاک و صنایع وابسته در جهان شناخته می شود. ویزای تجاری چین برای شرکت در نمایشگاه لازم است.

 نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای در فصل تابستان و بهار، فرصت استثنایی را برای برگزاری یک نمایشگاه بین المللی و ارتقای سطح ارتباطی میان تولیدکنندگان جهان فراهم می سازد. حضور در این نمایشگاه یک اقدام عاقلانه برای توسعه و رشد در این حوزه است.

تاریخچه نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای

نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای برای اولین بار با عنوان “نمایشگاه صنعت نساجی داخلی شهر شانگهای” در سال ۱۹۹۵ با همکاری مرکز اطلاعات نساجی شانگهای کشور چین راه اندازی شد. به تدریج این نمایشگاه به یک نمایشگاه پارچه و پوشاک بین‌المللی در جهان مبدل شد که توانست توجه صنعتگران زیادی را به این حوزه است کسب و کار جلب کند.

نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای در ماه مارس در فصل بهار و در ماه سپتامبر در فصل پاییز برگزار می شود. با ویزای تجاری چین و خدمات بهروزسیر می توانید در زمان برگزاری این نمایشگاه به شهر شانگهای سفر کنید.

 جزئیات برگزاری نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای

جزئیات-برگزاری-نمایشگاه-پارچه-و-پوشاک-شانگهای-بهروزسیر

 هر ساله هزاران گروه از تولیدکنندگان و صنایع وابسته و بیش از ۶۰ هزار تولیدکننده، شرکت تجاری، خرده فروشی کالا، فروشگاه های بزرگ، نمایندگان خرید و فروش و توزیع کنندگان، در نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای شرکت می کنند. شرکت در این نمایشگاه به منزله آشنایی با مدل‌های جدید، آخرین فناوری ها و صنایع وابسته می باشد. بیش از ۴ هزار شرکت از ۳۳ کشور در فضایی به وسعت ۲۴۰ هزار متر مربع و در ۹ تالار مجزا، محصولات و خدمات خود را در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می دهند. با ویزای تجاری چین، علاوه بر گردش در شهر شانگهای می‌توانید از برنامه‌های نمایشگاه نیز دیدن کنید.

نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای در تاریخ بیست و پنجم تا بیست و هفتم سپتامبر ۲۰۱۹ برگزار می شود. درب های نمایشگاهی از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز هستند. این نمایشگاه در مرکز برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر شانگهای به آدرس جاده یینگ گانگ، شرقی، شماره 168، شانگهای، دایر می باشد.

 بیش از ۷۸ هزار خریدار از ۱۰۳ کشور و ناحیه مختلف در این نمایشگاه حضور دارند. اگر به گردش و تفریح در شهر شانگهای و بازدید از این نمایشگاه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم از خدمات بهروزسیر در ماه سپتامبر برای سفر به این شهر استفاده کنید.

محصولات و غرفه داران در نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای

محصولات-و-غرفه-داران-در-نمایشگاه-پارچه-و-پوشاک-شانگهای-بهروزسیر

 در سال گذشته بیش از 4480 غرفه دار از 33 کشور جهان در نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای شرکت کردند و محصولات با کیفیت را در معرض نمایش قرار دادند. شرکت در این نمایشگاه بهترین فرصت برای حضور در بازارهای جهانی است. با توجه به اینکه 9 تالار مختلف در این نمایشگاه ارائه شده است، محصولات متفاوت به فروش می رسند. برندهای معتبر از کشورهای ترکیه، ایتالیا، فرانسه، آلمان و … محصولات و صنایع خود را معرفی می کنند.

 در بعضی از  غرفه ها لوازم جانبی برای صنعت پوشاک نظیر دکمه ها، لوازم گلدوزی، انواع برچسب و مهره، سنگ های قیمتی و لوازم مورد نیاز برای طراحی لباس ارائه می شود. در غرفه های دیگر، تجهیزات و دستگاه های صنعتی برای این حوزه در معرض بازدید قرار می گیرند.

جزئیات-برگزاری-نمایشگاه-پارچه-و-پوشاک-شانگهای2-بهروزسیر

 نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای یک فرصت استثنایی برای طراحان لباس و مد می باشد. بنابراین تعدادی از غرفه ها به طراحی لباس و مد در جهان اختصاص داده می شود. قسمت دیگری در این نمایشگاه به فروش محصولات پارچه های چاپی، تکنولوژی چاپ بر روی پارچه، مواد شیمیایی، جوهر و غیره اختصاص دارد.

 انواع پارچه و پوشاک از جنس های مختلف نظیر پشم، پر، ابریشم و الیاف مصنوعی در این نمایشگاه معرفی می شوند. برترین تولیدکنندگان پوشاک در جهان از کشورهای فرانسه، ایتالیا، انگلستان و استرالیا، روسیه، ژاپن، سوئیس و غیره در نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای حضور پیدا می کنند. با استفاده از خدمات بهروزسیر از این نمایشگاه جذاب دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =

تماس بگیرید