تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

پکن گردی در 24 ساعت

معبد آسمان پکن بهروزسیر
چکیده این مطلب:

پکن گردی کاری است که اگر بخواهید به طور کامل انجام دهید، روزها باید وقت بگذارید؛ اما پکن گردی در 24 ساعت می تواند کاری ….

نویسنده: منتشر شده در: 13 نوامبر 2018 38 بازدید

پکن گردی در 24 ساعت چگونه است

پکن گردی در 24 ساعت باید با برنامه ای دقیق صورت گیرد. اگر وقت کافی برای گردش چند روزه پکن ندارید و ممکن است نتوانید همه جا را ببینید باید سعی کنید از جاهایی دیدن کنید که نمایانگر بخش های بیشتری از پکن هستند و از هر گروه جاذبه های دیدنی پکن، یکی را که نمایانگر بهتری از چین یا پکن است انتخاب کنید و از آن جا دیدن کنید. از این رو باید از افرادی کمک بگیرید که تجربه ی زیادی در پکن گردی دارند و می توانند یک برنامه ی همه جانبه برای شما تدارک ببینند و در این 24 ساعت به خوبی از پکن دیدن کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

پکن گردی در 24 ساعت بهروزسیر

بهروزسیر به عنوان کارگزار مستقیم چین ٬ خدمات ارزنده ای را در جهت رضایت مسافران با هزینه ای بسیار کمتر از آنچه انتظار دارید ارائه می دهد.برای رزرو تور پکن  به همراه خدماتی همچون پرواز مستقیم ، اخذ ویزای چین ارزان ، رزرو هتل در پکن ، استقبال و ترانسفر فرودگاهی (فرودگاه های چین) ، راهنمای فارسی زبان در پکن و … تنها کافی است با آژانس مسافرتی بهروزسیر تماس بگیرید و از تخفیفات و خدمات ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است بهره مند شوید و با خیالی آسوده حتی در مدت زمان کم از مهم ترین مکان های چین دیدن کنید و خاطره ای به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

روز پکن گردی خود را با میدان تیان آن من شروع کنید

برای یک بار هم که شده خواب صبح گاهی را کنار بگذارید و روزی جالب را برای خود اغاز کنید. بهتر است که صبح قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار شوید و به میدان “تیان آن من” بروید، مراسم بالا بردن پرچم توسط وطن پرستان چینی که هر روز صبح در این میدان جمع می شوند، می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد. این سنت پکنی ها حتماً برای شما جالب است و می توانید آن را جزو خاطرات زیبا و به یاد ماندنی پکن گردی خود ثبت کنید.

مراسم بالا بردن پرچم ممکن است در فصل های مختلف تغییراتی داشته باشد ولی معمولاً بین 7 و 20 دقیقه تا 7 و 40 دقیقه برگزار می شود. این مراسم در کنار دوچرخه هایی است که اسنک های خوشمزه به شما تعارف می کنند و اول صبح با گاری های خود عابران را دعوت به خوردن اسنک هایشان می کنند. علاوه بر این پس از انجام مراسم می توانید از مقبره ی مائو زدونگ، پدر جمهوری چین نیز دیدن کنید.

شهر ممنوعه را جز اولویت های پکن گردی خود قرار دهید

اگر یک سفر کوتاه به چین دارید، یکی از جاذبه های گردشگری که باید جزو اولویت های خود قرار دهید، شهر ممنوعه و کاخ امپراطوری است. گردشگران در پکن گردی، شهر ممنوعه را نماد پکن می دانند و کمتر کسی است که به این شهر سفر کرده باشد و یک بار هم که شده از این شهر ممنوعه زیبا دیدن نکرده باشد. دروازه های معروف این شهر اجازه ورود افراد معمولی را به درون شهر نمی دادند و دلیل نامگذاری این شهر نیز همین امر است.

بازدیدکنندگان زیادی روزانه از این مکان دیدن می کنند. کاخ امپراطوری مجموعه ای از آثار هنری زیبا و صنایع دستی مخصوص چین را در خود جمع کرده و اقامتگاه های سلطنتی که به خوبی از آن ها محافظت شده است، نشان دهنده ی کاملی از چین باستان و فرهنگ اصیل این کشور است. پس از آن می توانید در اطراف میدان تیان آن من ، پیاده روی کنید و  از نقاط توریستی زیبای اطراف آنجا دیدن نمایید. همچنین مغازه ها و رستوران های زیادی در این مکان وجود دارند که به شما امکان خرید و سرو غذا می دهند.

سرو ناهار و ادامه ی پکن گردی در 24 ساعت

تا از موارد قبلی دیدن کنید، حتماً گرسنه می شوید و به یک ناهار خوشمزه نیاز دارید. می توانید از رستوران های اطراف جاده اصلی چین و در خیابان هایی که از این بخش منشعب می شوند، بهره ببرید. خوراکی های معروف محلی را می توانید در این رستوران ها سرو کنید. برای یک پکن گردی کامل بهتر است یک غذای چینی را امتحان کنید.

به عنوان مثال می توانید از پکینگ داک که یک غذای معروف و محلی است شروع کنید. این رستوران ها خیلی خدمات خاصی ارائه نمی دهند ولی غذاهای خوشمزه و با قیمت مناسب دارند که انرژی لازم برای ادامه پکن گردی را به شما می دهند. پس از استراحتی کوتاه و صرف ناهار، می توانید به ادامه ی سفر خود بپردازید.

خرید سوغاتی و دیدن معبد آسمان در پکن گردی

معبد آسمان پکن بهروزسیر

معبد آسمان یک مجموعه از معبد تائویی است. آرامش این معبد برای یک گردش بعد از ظهر بسیار مناسب است. بادبادک بازی کودکان در محوطه ی اطراف معبد صحنه های جالبی را ایجاد می کند. معبد آسمان هم مکان عبادت چینی هاست و هم محلی است برای گردش و تفریح که بسیاری از گردشگران به آن جا می روند.

سپس می توانید به پرل مارک بروید. پرل مارک در دروازه ی شرقی معبد آسمان قرار دارد و یک مجتمع تجاری بزرگ و چند طبقه است که می توانید از سوغات چین و خرید در فروشگاه های آن لذت ببرید. انواع جواهر آلات، چای، محصولات ابریشمی و … را در این مرکز خرید می توانید ببینید. در این مرکز خرید بزرگ، چانه زدن را فراموش نکنید؛ چراکه می توانید تخفیف های خوبی بگیرید.

از هوتونگ برای شام پکن گردی خود بهره ببرید

هوتونگ پکن بهروزسییر

شام شما باید با فرهنگ زیبای چین در آمیزد. استفاده از هوتونگ ها برای صرف شام بسیار جالب است. هوتونگ محله ای با خانه های حیات دار است که می تواند برای شما جالب توجه باشد. چندین غذاخوری و کافه در این محله دایر شده است که همگی دارای غذاها و نوشیدنی های منحصر به فرد هستند. شام را در یکی از این غذاخوری ها امتحان کنید و از فرهنگ چینی ها لذت ببرید. در این محله، معبد لاما و گولو را نیز می توانید ببینید و از گردشگری در آن جا لذت ببرید.

سانلیتون را در گردش شبانه پکن از قلم نیندازید

احتمالاً دوست دارید از تمام روزی که در پکن گردی به سر می برید، لذت ببرید. 24 ساعت شما در حال اتمام است و بهتر است که کلوب شبانه سانلیتون را از قلم نیندازید. نوشیدنی های کلاسیکی را در کلوب های میگاس، میبار و … می توانید امتحان کنید. بام های این کلوب ها برای ماه های گرم سال بسیار دلچسب هستند.در این بام ها می توانید بنشینید و از موسیقی های محوطه اطراف که اکثر اوقات وجود دارند لذت ببرید.

پکن گردی شما در 24 ساعت به پایان رسید و توانستید با این برنامه ی دقیق یک دید کلی و همه جانبه از شهر زیبای پکن داشته باشید و همچنین تمام کارهایی که در یک تور چین قابل اجرا هستند را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =

تماس بگیرید