تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بستن چمدان برای سفر

چگونه-برای-سفر،-چمدان-ببندیم_2---بهروزسیر
چکیده این مطلب:

بستن چمدان برای سفر به چین ممکن است در نگاه اول، ساده به نظر بیاید. اکثر مسافران از مسائل و مشکلاتی که ممکن است در ….

نویسنده: منتشر شده در: 06 می 2019 167 بازدید

برای سفر، چمدان ببندیم بهروزسیر

بستن چمدان برای سفر به چین ممکن است در نگاه اول، ساده به نظر بیاید. اکثر مسافران از مسائل و مشکلاتی که ممکن است در مسافرت، چه در سفرهای زمینی و چه هوایی با آن مواجه شوند غافل هستند. ارائه یک استراتژی اصولی و کاربردی می ‌تواند مقدمات آماده کردن چمدان را برای یک سفر لذت بخش فراهم کند. اگر قصد دارید با ویزای انفرادی به چین سفر کنید و از تماشای مناظر آن لذت ببرید پیشنهاد می کنیم نکات این مطلب را برای بستن چمدان مطالعه کنید. اهمیت زیادی دارد که شما دقیقاً مشخص کنید قصد شما از سفر به کشور چین چیست؟ سفر شما جنبه گردشگری و تفریحی دارد یا برای مقاصد کاری به چین سفر می کنید؟ به چه لوازمی نیاز دارید؟ اقدامات امنیتی بستن چمدان برای سفر به چین کدام است؟ همه و همه از عواملی هستند که بهروزسیر قرار است در این مطلب به شما بیاموزد.

 ۶ نکته اساسی که برای بستن چمدان برای سفر به چین مفید است

۶-نکته-اساسی-که-برای-بستن---بهروزسیر 

 نکته شماره ۱: یک چمدان بزرگ، تعداد بیشتری وسایل و لوازم را در خود جای می دهد

 برای بستن چمدان و سفر به چین، یک چمدان جادار و به قدر کافی بزرگ که بتواند تمام لوازم و وسایل شما را در خود جای دهد، بسیار ایده آل تر از تعداد دو یا سه چمدان کوچک است. بنابراین شما به جای این که با سه چمدان کوچک در طول سفر، سردرگم شوید یک چمدان نسبتاً بزرگ تهیه کنید که دیواره های ضخیم داشته باشد. به این ترتیب، چمدان شما در طول سفر، آسیب نخواهد دید و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید لوازم بیشتری در آن جای دهید.

 نکته شماره ۲: لباس های خود را در لحظه آخر و به صورت شمارش معکوس در چمدان قرار دهید

 نکته شماره ۲، یک نکته بسیار کاربردی برای بستن چمدان در سفر به چین است. منظور از قرار دادن لباس در چمدان بصورت شمارش معکوس این است که از قانون 5، 4، ۳ ،۲، ۱ استفاده کنید؛ به این مفهوم که تعداد ۵ عدد لباس زیر و جوراب، چهار تیشرت، سه شلوار، دو جفت کفش و یک کلاه به همراه داشته باشید. فهرست لباس هایی که در داخل چمدان قرار می دهی باید مطابق با نیازهای شما تنظیم شود. اگر برای تفریح در ساحل برنامه ریزی می کنید، حتماً نیاز دارید لباس شنا، لباس ورزشی، کت و شلوار برای جلسات رسمی به همراه بردارید.

نکته شماره ۳: تمام لوازم و وسایل پوشاک و غیره را که نیاز دارید و فکر می کنید می خواهید آنها را برای سفر به چین بردارید، یادداشت کنید؛ سپس موارد اضافی را حذف کنید

 نکته شماره 3 برای بستن چمدان در سفر به چین به شما کمک می کند تا لوازم اضافی که ممکن است اصلاً در طول سفر استفاده نکنید از لیست خود خط بزنید. در سفر به چین به قدر کافی با موقعیت های هیجان انگیز و جاذبه های بی نظیر روبرو می شوید و قطعاً قصد خرید انواع و اقسام سوغات چین را خواهید داشت؛ به همین دلیل، هر چه چمدان شما جای بیشتری برای بازگشت داشته باشد به نفع شما خواهد بود. به طور مثال اگر در لیست اولیه شما ۴ شلوار وجود دارد، قطعاً می توانید دو شلوار را خط بزنید.

چگونه-برای-سفر،-چمدان-ببندیم_1---بهروزسیر

 نکته شماره ۴: از تمام فضای چمدان به صورت بهینه استفاده کنید

 یکی از بهترین راه های بستن چمدان برای سفر به چین این است که از تمام قسمت های چمدان به صورت بهینه برای قرار دادن لوازم و وسایل استفاده کنید. ممکن است پر کردن هر اینچ از فضای چمدان، فضای بیشتری در قسمت های دیگر را در اختیار شما قرار بدهد. سعی کنید کفش های خود را در داخل پلاستیک بسته بندی کنید تا از تماس با لباس‌های شما در امان بمانند.

 نکته شماره5: برای دسترسی به تمام فضای موجود در داخل چمدان می توانید لباس های انعطاف پذیر مانند تی شرت، روسری، شلوار نخی، لباس زیر و جوراب ها را به صورت لوله در داخل چمدان قرار دهید. شلوار و پیراهن های رسمی را می توان تا بزنید و آنها را به صورت طبقه، روی هم قرار دهید. با ویزای انفرادی چین می‌توانید برای سفر به چین اقدام کنید. خدمات بهروزسیر در این راستا فرایند سفر شما را تسهیل خواهد کرد.

چگونه-برای-سفر،-چمدان-ببندیم_2---بهروزسیر

 نکته شماره ۶: وسایل شخصی و اشیای قیمتی مانند کیف پول و کارت های بانکی را داخل چمدان قرار ندهید

یک نکته کاربردی برای سفر به چین این است که اشیای قیمتی، کیف پول، لوازم شخصی، کیف آرایشی و لوازم مورد نیاز در هر لحظه از سفر را باید در کیف دستی همراه خود داشته باشید. سعی کنید در  هنگام بستن چمدان برای سفر به چین، چمدان خود را با یک برچسب که مشخصات تماس شما بر روی آن درج شده مشخص کنید.

 نکته شماره ۷: مایع شامپو و لوازم بهداشتی را در کیف کوچک جداگانه ای داخل پلاستیک در چمدان قرار دهید

 اگر قرار است از لوازم بهداشتی مانند مایع دستشویی و غیره در سفر به چین استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم آنها را در بسته بندی مشخص داخل پلاستیک مجزا از لباس ها داخل چمدان قرار دهید؛ در این صورت از کثیف شدن اتفاقی لباس های خود جلوگیری خواهید کرد. در پایان بسته بندی چمدان، حتماً کمربند داخل چمدان را روی لباس ها ببندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

تماس بگیرید