تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ویزای تجاری اندونزی

ویزای تجاری اندونزی
چکیده این مطلب:

ویزای تجاری اندونزی برای مسافرانی که قصد کار و معاملات را داند، یکی از اصلی‌ترین مراحل سفر به اندونزی است. برای اخذ این ویزا، بهروزسیر ….

نویسنده: منتشر شده در: 21 آگوست 2022 35 بازدید

ویزای تجاری اندونزی برای مسافرانی که قصد کار و معاملات را داند، یکی از اصلی‌ترین مراحل سفر به اندونزی است. برای اخذ این ویزا، بهروزسیر در تمام مراحل شمارا راهنمایی می‌کند. در این مقاله، اطلاعات لازم در مورد ورود مسافران بین‌المللی که برای مقاصد تجاری به اندونزی سفر می‌کنند و نحوه دریافت نوع صحیح ویزا را به شما توضیح می‌دهیم.

آیا می‌توانم برای تجارت به اندونزی سفر کنم؟

شهروندان اکثر کشورها به دلایل تجاری اجازه سفر به اندونزی رادارند.

توجه کنید که ویزای تجاری اندونزی با ویزای کار اندونزی متفاوت است. اخذ ویزای تجاری اندونزی برای فعالیت هایی از جمله موارد زیر قابل اقدام است:

  • کنفرانس‌ها و سمینارها
  • دوره‌های آموزشی
  • قرار کاری
  • خرید کالاها و محصولات

برای بازدید از اندونزی برای هر یک از این اهداف، مسافران باید ویزای تجاری معتبر داشته باشند. در عوض، برخی از مسافران می‌توانند از کارت سفر تجاری apec برای ورود بدون ویزا به اندونزی استفاده کنند. بازدیدکنندگان خارجی که با ویزای تجاری سفر می‌کنند، نباید درزمانی که در کشور هستند، در هیچ فعالیتی که درآمدزایی دارند، شرکت کنند.

ویزای تجاری اندونزی

ویزای تجاری اندونزی

ویزا تجاری اندونزی چگونه است؟

ویزای تجاری برای اندونزی نوع خاصی از مجوز سفر است که به دارنده آن اجازه می‌دهد به دلایل تجاری مانند موارد ذکرشده در بالا وارد این کشور شوند. انواع مختلفی از ویزای تجاری اندونزی بسته به نیازهای فردی بازدیدکننده وجود دارد.

ویزای تجاری یک‌بار ورود برای اندونزی

ویزای تجاری یک‌بار ورود به مسافران اجازه می‌دهد تا برای تجارت وارد اندونزی شوند و تا 60 روز در این کشور بمانند. اعتبار این نوع ویزا 90 روز از تاریخ صدور است. این بدان معنی است که باید در آن زمان برای ورود به اندونزی استفاده شود.

آیا می‌توان ویزای تجاری یک‌بار ورود را تمدید کرد؟

امکان تمدید ویزای تجاری یک‌بار ورود وجود دارد. این کار را می‌توان در یک اداره مهاجرت در اندونزی انجام داد و از خروج از کشور اجتناب کرد. هر تمدید ویزای تجاری اندونزی 30 روز اضافه می‌کند و این سرویس تا 4 بار قابل‌استفاده است. این کار به ویزای تجاری یک‌بار ورود یک دوره اعتبار درمجموع تا 6 ماه می‌دهد.

ویزای تجاری چند بار ورود اندونزی

ویزای تجاری چند بار ورود برای اندونزی به مسافر این امکان را می‌دهد که در یک سال تعداد نامحدودی بار و حداکثر تا 60 روز وارد این کشور شود. ویزا باید برای بازدید از اندونزی ظرف 90 روز از تاریخ صدور استفاده شود. سپس به مدت 1 سال معتبر است. تمدید ویزای تجاری چند بار ورود اندونزی ممکن نیست.

قیمت ویزای تجاری اندونزی

قیمت ویزای تجاری اندونزی بر اساس نوع ویزای آن تعیین می‌شود. برای اطلاع کامل و دقیق از هزینه ویزا تجاری اندونزی، با همکاران ما در بهروزسیر، تماس بگیرید. هزینه ویزای تجاری چند بار ورود معمولاً بالاتر از ویزای یک‌بار ورود است، زیرا به دارنده آزادی سفر بیشتری می‌دهد.

برای مشاهده لیست قیمت ویزای تجاری اندونزی به صفحه ویزای اندونزی مراجعه کنید و یا جهت درخواست ویزای تجاری اندونزی با کارشناسان بهروزسیر تماس بگیرید.

021-41516

کارت سفر تجاری apec چیست؟

کارت سفر تجاری apec (abtc) یک مجوز سفر خاص است که توسط مسافران تجاری از شرکت‌کننده apec استفاده می‌شود. این کارت به دارنده این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ویزا از سایر کشورهای apec بازدید کند. شهروندان کشورهای زیر با abtc معتبر برای سفر به اندونزی می‌توانند بدون ویزا وارد کشور شوند و تا 60 روز اقامت داشته باشند:

  1. استرالیا
  2. برونئی
  3. شیلی
  4. چین
  5. هنگ‌کنگ
  6. ژاپن
  7. کره جنوبی
  8. مالزی
  9. مکزیک
  10. نیوزلند
  11. پاپوآ گینه‌نو
  12. پرو
  13. فیلیپین
  14. روسیه
  15. سنگاپور
  16. تایوان
  17. تایلند
  18. ویتنام
قیمت ویزای تجاری اندونزی

قیمت ویزای تجاری اندونزی

چگونه می‌توانم ویزا تجاری اندونزی بگیرم؟

برای دریافت ویزای تجاری اندونزی، مسافران باید برای درخواست حضوری به سفارت یا کنسولگری اندونزی مراجعه کنند. ممکن است لازم باشد از قبل یک قرار ملاقات تعیین کنید.

شرایط ویزای تجاری اندونزی

قبل از مراجعه به یک دفتر دولتی دیپلماتیک برای درخواست ویزای تجاری اندونزی، تهیه تمام مدارک لازم برای درخواست ویزای تجاری ضروری است. شرایط ممکن است بسته به اداره دولتی متفاوت باشد. اسنادی که باید آماده کنید عبارت‌اند از:

  • گذرنامه
  • تکمیل فرم درخواست ویزای تجاری
  • عکس پاسپورت اخیر
  • دعوت‌نامه از شرکت/سازمان در اندونزی
  • کپی بلیط های رفت‌وبرگشت به و از اندونزی
  • مدرک حمایت مالی (در صورت خوداشتغالی)

شرایط گذرنامه برای ویزای تجاری اندونزی

برای درخواست ویزای تجاری یک‌بار ورود، پاسپورت متقاضی باید حداقل 6 ماه از تاریخ مورد انتظار خروج از اندونزی معتبر باشد. برای ویزای چند بار ورود، پاسپورت باید حداقل 18 ماه اعتبار داشته باشد. پاسپورت مورداستفاده برای درخواست ویزای تجاری اندونزی باید حداقل 2 صفحه خالی داشته باشد.

فرم ویزای تجاری اندونزی

اکثر سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها فرم درخواست ویزای قابل‌چاپ را در وب‌سایت رسمی خوددارند. توصیه می‌شود برای صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از گم‌شدن اطلاعات، فرم درخواست را قبل از رسیدن به اداره دولتی تکمیل کنید.

دعوت‌نامه برای ویزای تجاری

ممکن است لازم باشد دعوت‌نامه‌ای از یک شرکت در اندونزی ارائه شود که هدف از بازدید و مدت اقامت موردنظر را ذکر می‌کند.

آیا می‌توانم هنگام ورود به اندونزی ویزای تجاری دریافت کنم؟

دریافت ویزای تجاری اندونزی در بدو ورود امکان‌پذیر نیست. مسافرانی که به دلایل تجاری مایل به ورود به اندونزی هستند باید از قبل برای یک ویزای تجاری معتبر در سفارت یا کنسولگری اقدام کنند. بازدیدکنندگان تجاری خارجی بدون ویزا شرایط ورود به اندونزی را ندارند و بنابراین نمی‌توانند وارد این کشور شوند.

آیا می‌توانم ویزای تجاری برای بالی، اندونزی دریافت کنم؟

ویزای تجاری اندونزی به مسافر این امکان را می‌دهد که از تمام جزایر اندونزی بازدید کند. با ویزای تجاری معتبر اندونزی، دارنده آن می‌تواند برای مقاصد تجاری به بالی سفر کند و در طول مدت ویزای خود بماند. بهتر است بدانید ویزای اندونزی برای تمام افرادی که دارای پاسپورت ایرانی هستند و قصد سفر به اندونزی رادارند به‌صورت فرودگاهی صادر نمی‌شود. تمامی افراد باید به سفارت این کشور در داخل ایران و یا یکی از کشورهایی که خدمات کنسولی اندونزی را دارد قبل از سفر اقدام به دریافت ویزا کنند.

پیش از سفر به اندونزی به دلایل تجارت، کار یا تحصیل، کارشناسان ویزا و مهاجرت پیشنهاد میکنند که بیشتر در مورد رسوم کشور اندونزی بخوانید تا هرچه بهتر این مشور زیبا را بشناسید و سفری خوش را تجربه کنید.

تماس بگیرید