تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

باغ های زیبای چین

default
چکیده این مطلب:

باغ های زیبای چین،مکان های رویایی با مناظر چشم نواز و دل انگیز هستند که نه تنها جزو جاذبه های گردشگری این کشور محسوب میشوند ….

نویسنده: منتشر شده در: 16 دسامبر 2018 229 بازدید

باغ های زیبای چین بهروزسیرباغ های زیبای چین، مکان های رویایی با مناظر چشم نواز و دل انگیز هستند که نه تنها جزو جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شوند بلکه ارزش تاریخی و باستانی نیز دارند. باغ ها و پارک های بسیار باشکوهی در سراسر کشور چین گسترده شده اند که برخی از آن ها در سیر تاریخی 3000 ساله تکامل یافته اند. ویزای انفرادی چین یا ویزای گروهی چین، موقعیت مناسبی را برای سفر به این سرزمین هزار رنگ فراهم می سازند. برای آشنایی با باغ های زیبای چین با بهروزسیر همسفر شوید.

باغ های زیبای چین، محوطه های سرسبز و منحصر به فردی هستند که توسط دیوارها و حصارهایی از محوطه بیرونی، مجزا شده اند. در این باغ های زیبا می توانید استخرها و حوضچه ها، صخره های سنگی، کلبه ها و همچنین تنوع گیاهان چینی را مشاهده کنید. در کشور چین، 4 باغ زیبا و باشکوه وجود دارد که نظر گردشگران سراسر جهان را به خود جلب کرده اند. با شرکت در تور چین و اخذ ویزای توریستی چین می توانید به کشور چین سفر کرده و از این مناظر بی نظیر لذت ببرید.

4 نمونه از معروف ترین باغ های زیبای چین

1-قصر تابستانی، باغ بِست روی، چین (Summer Palace – Best Roy Garden – China)

  • زمان ساخت: 1750 (سلسله کینگ)
  • زمان مورد نیاز برای بازدید از باغ: 3 تا 4 ساعت
  • قیمت بلیط: 30 رنبینبی (در ماه های آوریل تا اکتبر)؛ 20 رنبینبی (ماه های نوامبر تا مارس) / رنبینبی: واحد پول چینی است.
  • بهترین زمان بازدید از باغ: تمام فصل های سال
  • آدرس باغ: جاده شماره 19 ژین جیان گونگ مِن، منطقه هایدان، بیجینگ

باغ بست روی چین بهروزسیرباغ بِست روی یکی از باغ های زیبای چین است. این باغ با مساحتی بیش از 3 کیلومتر مربع، مورد توجه تمام توریست ها و گردشگران خارجی قرار دارد. قصر تابستانی، زیباترین منظره این باغ است که به بهترین شکل از معماری آن محافظت می شود. این بنا که در سال 1750 ساخته شده است به عنوان میراث فرهنگی کشور چین شناخته می شود. باغ بِست روی در سال 1998 به عنوان میراث ملی در سازمان یونسکو به ثبت رسیده است. قصر تابستانی که در این باغ وجود دارد، محل اقامت امپراتورهای تاریخ بوده است. بهروزسیر پیشنهاد می کند اگر قصد دارید در تور چین شرکت کنید حتماً بازدید از این باغ را در برنامه ریزی سفر خود قرار دهید.

باغ تابستانی چین بهروزسیر

2-باغ هامبِل، نمونه اولیه از باغ های اپراتوری (Humble Garden – Archetype of Imperial Garden)

  • زمان ساخت: اوایل قرن 16 میلادی (سلسله مینگ)
  • زمان مورد نیاز برای بازدید از باغ: 2 تا 3 ساعت
  • قیمت بلیط: 90 رنبینبی (در ماه های آوریل تا اکتبر)؛ 70 رنبینبی (ماه های نوامبر تا مارس) / رنبینبی: واحد پول کشور چین است.
  • بهترین زمان بازدید از باغ: ماه های مارس تا نوامبر
  • آدرس باغ: جاده شماره 178به سمت شرق، منطقه گوسو، سوژو

باغ هامبل چین بهروزسیرباغ های کلاسیک سوژو که تأثیر بسیار مهمی در تاریخ معماری کشور چین دارند، یکی دیگر از باغ های زیبای چین به شمار می روند. مهم ترین آثار هنری و ادبی هنرمندان را می توانید در میان باغ های هامبل تماشا کنید. با گردش در محوطه این باغ می توانید از منظره گل ها رنگارنگ، استخرها و حوضچه ها لذت ببرید. پل هایی که قسمت های مختلف باغ را به یکدیگر متصل کرده اند، جلوه بی نظیری را به باغ بخشیده اند.

معماری بناهای مختلف باغ های هامبل به عنوان سبکی از زندگی امپراتوری، منحصر به فرد هستند و نظر هنرمندان جهان را به خود معطوف داشته اند. با اخذ ویزای توریستی چین می توانید همراه با بهروزسیر در جشنواره های گل که در ماه های ژوئن تا اکتبر در این باغ برگزار می شود، شرکت کنید.

باغ هامبل چین بهروزسیر1

3-باغ لینگرینگ باغ شاعرانه سوژو (Lingering Garden – Poetic Suzhou Garden)؛ نمونه باشکوه باغ های زیبای چین

  • زمان ساخت: 1593 (سلسله مینگ)
  • زمان مورد نیاز برای بازدید از باغ: 2 تا 3 ساعت
  • قیمت بلیط: 55 رنبینبی (در ماه های آوریل تا اکتبر)؛ 45 رنبینبی (ماه های نوامبر تا مارس) / رنبینبی: واحد پول کشور چین است.
  • بهترین زمان بازدید از باغ: ماه های آوریل تا اکتبر
  • آدرس باغ: جاده لیویوآن شماره 338، شهر سوژو، استان جیانگ سو

باغ لینگرینگ چین بهروزسیربر خلاف باغ ها هامبر، باغ لینگرینگ در نگاه اول، نظر گردشگران را به خود جلب نمی کند. ساختمان ها و بناهایی که در این باغ وجود دارند بزرگ و عظیم ساخته نشده اند اما محوطه باغ به طرز شگفت انگیزی، شاعرانه و رویایی طراحی شده است. این باغ به عنوان باغ های زیبای چین در مقایسه با سایر باغ ها، کوچک تر است. اگر ویزای توریستی چین را دریافت کنید و در تور چین شرکت نمایید می توانید به این منطقه از چین سفر کرده و از زیبایی های باغ لینگرینگ لذت ببرید.

با قدم زدن در باغ لینگرینگ می توانید از منظره درختان و گل های رنگارنگ، بوته های سرسبز و آب نماها لذت ببرید. تماشای پرتوهای خورشید که به روی گیاهان و گل های باغ می تابد، حس شاعرانه و رویایی در شما ایجاد می کند. در این باغ مراسم اپرا به صورت روزانه برگزار می شود که می توانید در آن نیز شرکت کنید. بهروزسیر، بازدید از باغ های زیبای چین را به شما توصیه می کند.

باغ لینگرینگ چین بهروزسیر1

4-باغ های اقامتی امپراتوری چنگ دی (Chengde Imperial Summer Resort)

  • زمان ساخت: اوایل سال 1703 (سلسله کینگ)
  • زمان مورد نیاز برای بازدید از باغ: 4 تا 6 ساعت
  • قیمت بلیط: 145 رنبینبی (در ماه های آوریل تا اکتبر)؛ 90 رنبینبی (ماه های نوامبر تا مارس) / رنبینبی: واحد پول کشور چین است.
  • بهترین زمان بازدید از باغ: ماه های آوریل تا اکتبر
  • آدرس باغ: شمال منطقه شوآنگ کیو، چنگ دی، استان هِبه

باغ های اقامتی چنگ دی چین بهروزسیر1باغ های اقامتی امپراتوری چنگ دی، جزو باغ های زیبای چین و یک مجموعه سلطنتی است که در استان هِبه قرار دارد. معبدهای مقدسی که در این باغ وسیع و باشکوه وجود دارند جزو جاذبه های گردشگری چین محسوب می شوند. مناظر این باغ مشرف به کوهستان ها و جنگل های اطراف است. بهروزسیر پیشنهاد می کند در سفر به چین، بازدید از این کاخ امپراتوری را فراموش نکنید.

باغ های اقامتی چنگ دی چین بهروزسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

تماس بگیرید