تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

دیدنی های چین در زمستان

مکان-های-دیدنی-کشور-چین-2-بهروزسیر
چکیده این مطلب:

زمستان های سرد و برفی چین به قدر زیبا و شگفت انگیز هستند که سرمای شدید هوا هم نمی تواند مانع از سفر گردشگران به ….

نویسنده: منتشر شده در: 03 فوریه 2019 98 بازدید

مکان-های-دیدنی-کشور-چین-بهروزسیرزمستان های سرد و برفی کشور چین به قدر زیبا و شگفت انگیز هستند که سرمای شدید هوا هم نمی تواند مانع از سفر گردشگران به این نقطه از قاره آسیا شود.  (دیدنی های چین در زمستان )مسافرانی که عاشق سفر هستند، حتی در فصل زمستان نیز به مناطق مختلف جهان سفر می کنند. سرمای طاقت فرسا در برخی از شهرهای کشور چین، نمونه ای از این شگفتی طبیعت است. برای گردشگری در فصل زمستان در چین، انتخاب های متنوعی پیش رو دارید. کافی است با خدمات بهروزسیر از طریق ویزای گروهی چین به این مناطق سفر کنید.

مکان-های-دیدنی-کشور-چین-2-بهروزسیراگر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید، مناطقی را معرفی خواهیم کرد که بهترین مقاصد گردشگری کشور چین در فصل زمستان به شمار می روند؛ شهر هاربین، کوهستان اِمی (Emei Mountain)، دریاچه تیان چی (Tianchi Lake)، دهکده جیوژای (Jiuzhai Valley) و تورهای زمستانی بیجینگ و شانگهای، بهترین فرصت برای سفر به کشور چین در زمستان هستند.

زمستان رویایی و هیجان انگیز در کشور چین

1-کوهستان واوو؛ منطقه کوهستانی با خانه های کاشی کاری شده (Mount Wawu)؛ (Tiled House Mountain)

کوهستان-واوو-بهروزسیر (دیدنی های چین در زمستان )

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور چین در فصل زمستان به منطقه کوهستانی واوو تعلق دارد. این کوهستان سرد اما جذاب در جنوب غربی شهر سیچوآن هونگ یا (Sichuan Hongya) قرار گرفته است. این کوهستان در فاصله 50 کیلومتری از حیات وحش کوه اِمی قرار گرفته و تا لیشان (Leshan)، حدود 60 کیلومتر فاصله دارد.

لیشان، کوه اِمی و کوهستان واوو، سه مکان گردشگری در جنوب غربی سیچوآن هستند که دسترسی به آن ها برای گردشگران خارجی بسیار ساده است. اگر ویزای گروهی چین را دریافت کنید می توانید از این مناظر طبیعی زمستانی لذت ببرید. بهروزسیر پیشنهاد می کند برای گردش در کوهستان واوو، فصل زمستان را انتخاب کنید.

کوهستان واوو در کشور چین به دلیل قله مسطح که دارای تعداد زیادی خانه هایی ساخته شده با کاشی های مخصوص سقف است شهرت یافته است؛ این خانه ها به سبک معماری چین باستان طراحی شده اند به همین دلیل، نام این مکان با عنوان ” منطقه کوهستانی با خانه های کاشی کاری شده” نیز شناخته می شود. این منطقه کوهستانی، بیشتر از 10 کیلومتر مربع را پوشش می دهد.

قله کوهستان واوو توسط گونه هایی از قارچ و درختانی از تیره کاج ها پوشیده شده است. از زیبایی طبیعی دیگر که می توانید با سفر به سیچوآن از آن لذت ببرید، آبشارهای کوهستان واوو است. از میان این آبشارها، آبشار لانژی (Lanxi) با 1040 متر ارتفاع، مشهورترین جاذبه گردشگری این منطقه است. قله های کوهستان واوو در فصل زمستان، پوشیده از برف هستند؛ منظره برفی این منطقه به مدت 5 ماه، از اواخر نوامبر تا اوایل مارس، جلوه ای خیره کننده را در این مکان به وجود می آورند. اگر قصد دارید در این طبیعت گردش کنید، پیشنهاد می کنیم ویزای گروهی چین را دریافت کنید.

2-دهکده بی جی، موهه (Beiji Village, Mohe)

دهکده-بی-جی-بهروزسیر

(دیدنی های چین در زمستان )

موهه، در شمال شرقی استان هیلونگ جیانگ، تنها عرض رودخانه هیلونگ جیانگ در ناحیه ای دور از روسیه است و به عنوان شمالی ترین نقطه طبیعی شناخته می شود. این منطقه با نام “قطب شمال چین” شهرت یافته است. روستای موهه در حومه شهر بی جی در فاصله 88 کیلومتری منطقه مسکونی شهری واقع شده است.

در روستای موهه، یک خانه بابانوئل، اداره کریسمس و خانه های برفی وجود دارند. خانه بابانوئل، زیباترین جاذبه گردشگری این منطقه زمستانی است. مجسمه های زیبایی از بابانوئل در این محوطه قرار دارند. در نزدیکی این مکان، یک خانه چوبی دو طبقه وجود دارد که در آنجا می توانید 100 عروسک بابانوئل را تماشا کنید. انواع درخت کریسمس با تزئینات بسیار زیبا و رویایی نیز توجه توریست ها را به خود جلب می کنند. بهروزسیر توصیه می کند بازدید از موهه را در برنامه گردشگری کشور چین در فصل زمستان قرار دهید.

3-علفزارهای هولون بویر (Hulunbuir)

علفزارهای-هولون-بویر-بهروزسیرچمنزارهای هولون بویر، جایی در شمال شرقی مغولستان داخلی قرار دارد و با نام “علفزارهای ناپدید شده” در کشور چین شهرت دارند. پس از دریاچه های هولون و بویر، این مکان برای گردشگری معروف شد. اگر ویزای گروهی چین را دریافت کنید و به ناحیه مغولستان مرکزی در کشور چین سفر کنید، منظره های طبیعی را در علفزارهای هولون بویر تماشا می کنید که مانند آن ها را حتی در تابلوهای نقاشی هم ندیده اید!

این علفزارها، زیباترین و منحصر به فردترین طبیعت، شامل جنگل ها، رودخانه ها، دریاچه ها و آثاری جذاب از مغولستان است. زمستان این نواحی برای گردشگری، گزینه ای رویایی خواهد بود. ورزش های برفی، اسکی و حتی عکاسی از طبیعت، بهترین سرگرمی توریست هایی است که از علفزارهای هولون بویر دیدن می کنند.

4-استان جیلین ریمه (Jilin Rime) و رودخانه خروشان در فصل زمستان

استان-جیلین-ریمه-بهروزسیرجایی در شمال شرقی کشور چین، استان جیلین قرار دارد. در این استان یکی از شگفت انگیزترین جاذبه گردشگری زمستانی، یعنی رودخانه خروشانی که حتی در سرمای شدید زمستان، یخ نمی زند، جریان دارد. این رودخانه، سونگ هوآ نام دارد و معروف ترین مکان دیدنی در استان جیلین است. ریمه، به خاطر قندیل ها و گل های یخی آویزان از درختان، در استان جیلین شهرت دارد. کوهستان ها و آبشارهای یخزده جیلین، مناظر طبیعی هستند که باید با ویزای گروهی چین، همراه با بهروزسیر از آن ها لذت برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

تماس بگیرید