تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

شهر یانگژو چین

شهر یانگژو چین بهروزسیر
چکیده این مطلب:

شهر یانگژو چین ، بهترین شهر مرکزی استان جیانگ سو از نظر رفاه و شرایط زندگی است.این شهر در ساحل رود یانگ تسه،طولانی ترین رود ….

نویسنده: منتشر شده در: 13 ژانویه 2019 333 بازدید

شهر یانگژو چین و معرفی جاذبه های گردشگری

شهر یانگژو چین و معرفی جاذبه های گردشگری بهروزسیرشهر یانگژو چین ، بهترین شهر مرکزی استان جیانگ سو (Jiangsu) از نظر رفاه و شرایط زندگی است. این شهر در ساحل رود یانگ تسه کیانگ ، طولانی ترین رود آسیا و سومین رود طولانی جهان قرار دارد. این شهر از سمت شمال با شهر هوآ، از سمت شرق با تیاژو، از شمال شرقی با شهر یان چِنگ و از سمت جنوب غربی با شهر نانجینگ همسایه است. جمعیت این شهر در سال 2010 قمری برابر با 4414681 نفر گزارش شده است. از این تعداد، حدود 2146980 نفر در نواحی شهری و مسکونی ساکن هستند. برای آشنایی با شهر یانگ ژو، ویزای گروهی چین تهیه کنید و از تماشای این شهر در کشور چین لذت ببرید.

شهر یانگژو یکی از ثروتمندترین شهرهای چین

با اندکی بررسی در مورد تاریخ شهر یانگژو می توان دریافت که این شهر به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای چین به شمار می رفته است؛ شهری که برای بسیاری از افراد سرشناس کشور، شاعران، هنرمندان و نویسندگان، دانشمندان و بازرگانان معروف، شناخته شده بود. یانگژو جزو اولین شهرهایی بود که توانست وام های بانک جهانی را برای ساخت نیروگاه حرارتی شهر در سال 1994 دریافت کند.

مروری بر تاریخچه شهر یانگژو

مروری بر تاریخچه شهر یانگژو چین بهروزسیرآنچه امروزه به نام شهر یانگژو چین می شناسیم، برای اولین بار در سال 590 در این منطقه بنا نهاده شد که سرزمین های بخش جنوب شرقی چین را در بر می گرفت. قبل از آن دوران، دو ارتش یوئه (Yue) و وو (Wu) در این اراضی به جنگ پرداختند که نتیجه آن، پیروزی ارتش کینگ وو بود. همین عامل موجب رونق منطقه و پایه گذاری شهر یانگژو گردید. در زمان امپراتوری یانگ (Yang) از سلسله سوی (Sui) در سال های 607 تا 617، این شهر به عنوان پایتخت کشور چین انتخاب شده بود. در اواسط سال 610، جنگ های دیگری بر سر پادشاهی گوگوریو در گرفت که این جنگ ها به علاوه بلایای طبیعی و شورش های منطقه ای موجب شد امپراتور یانگ، سلطنت را از دست بدهد.

دیگر سلسله هایی که در شهر یانگژو حکومت کردند

دیگر سلسله هایی که در شهر یانگژو حکومت کردند بهروزسیر

از آن پس به ترتیب، سلسله های تانگ (618 تا 907)، سلسله سونگ در سال های 1128 تا 1129 و سلسله مینگ در سال های 1368 تا 1644 و در نهایت، سلسله کینگ بر شهر یانگژو حکومت می کردند. برای آشنایی با بناهای تاریخی این شهر می توانید با اخذ ویزای گروهی چین، در تورهای گردشگری بهروزسیر شرکت کنید.

شرایط آب و هوایی شهر یانگژو

شرایط آب و هوایی شهر یانگژو چین بهروزسیر

شهر یانگژو چین به طور کلی دارای شرایط آب و هوایی نیمه گرمسیری با وزش بادهای مکرر و با رطوبت بالا است. فصل زمستان در این شهر، حدود 4 ماه طول می کشد؛ تابستان های یانگژو، 3 ماه و فصل های بهار و پاییز، بسیار کوتاه تر هستند. ساکنان یانگژو به طور متوسط در طول یک سال، 222 روز از نور خورشید بهره مند هستند. میانگین دمای هوا در سال، 15 درجه سانتی گراد، در گرم ترین ماه سال، جولای با 40 درجه سانتی گراد و در سردترین ماه سال، ژانویه، 15- درجه سانتی گراد می باشد. بهروزسیر پیشنهاد می کند اگر ویزای گروهی چین تهیه کردید، در فصل های بهار یا تابستان به این شهر سفر کنید مگر آنکه به ورزش های برفی و سرمای طاقت فرسا علاقه داشته باشید!

جاذبه های گردشگری شهر یانگژو چین

جاذبه های گردشگری شهر یانگژو چین بهروزسیر

شهر یانگژو چین نیز مانند سایر شهرهای کشور چین دارای مکان های دیدنی بسیار زیبا و چشم نواز است. اکثر زمین های این شهر را جاذبه های طبیعی در بر گرفته و معبدهای شهر نیز در نقاط مختلف، خودنمایی می کنند. پس از طبیعت زیبا، مکان های تاریخی شهر، بیشتری آمار بازدید توریست ها را به خود اختصاص داده اند. برای آشنایی با این جاذبه ها با بهروزسیر همراه باشید.

دریاچه اسلندر وست در شهر یانگژو

دریاچه اسلندر وست در یانگژو بهروزسیر

1- دریاچه اسلندر وست (Slender West Lake): این دریاچه یکی از منابع طبیعی آبی شهر یانگژو است که در پارک ملی شهر واقع شده و یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری از نظر مردم محلی و گردشگران خارجی است. گل ها و گیاهان این پارک، جلوه بی نظیری را در اطراف دریاچه اسلندر ایجاد کرده اند. پیشنهاد می کنیم با ویزای گروهی چین در فصل بهار به این شهر سفر کنید.

معبد دامینگ از جاذبه های شهر یانگژو

معبد دامینگ از جاذبه های شهر یانگژو بهروزسیر

2- معبد دامینگ (Daming Temple): یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر یانگژو چین، معبد دامینگ است. این معبد بر روی تپه شوگانگ (Shugang) در شمال غربی شهر قرار دارد. این بنا در زمان سلسله لیوسونگ (420-479) ساخته شده است. معماری بنای این معبد، بهترین نمونه برای آشنایی با ساختمان های امپراتوری چین به شمار می رود و اگر به یانگژو سفر کنید، بی شک چشم شما را به خود خیره خواهد ساخت.

دیگر جاذبه ها و مکان های گردشگری شهر یانگژو چین

از دیگر جاذبه های گردشگری شهر یانگژو چبن می توان به مواردی نظیر تپه های پست پینگ شان (Flat Hills Ping Shan)، بنای سنگی پاگودا، آرامگاه پوهادین (Tomb of Puhaddin)، باغ جی (Ge Garden)، باغ هی (He Garden)، باغ یِچان (Yechun Garden) و … اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

تماس بگیرید