تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

10 تا از بهترین مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور با نام ویوو سیتی
چکیده این مطلب:

آشنایی با مراکز خرید سنگاپور برای افرادی که تصمیم دارند برای خرید اجناس با کیفیت به این کشور سفر کنند یک نیاز اساسی است.

نویسنده: منتشر شده در: 09 جولای 2023 78 بازدید

معرفی بهترین مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور به قدری زیاد و متنوع هستند که برخی گردشگران تنها به دلیل خرید به این کشور سفر می کنند. سنگاپور به جهت آب و هوای ایده آلی که دارد گزینه مناسبی برای سفر در هر فصلی از سال است. اغلب افراد خرید کردن را یک فعالیت عالی و هیجان انگیز می دانند و زمانی که خرید با سرگرمی و تفریح همراه شود لذت آن چند برابر می شود. فروشگاه های سنگاپور دارای این قابلیت منحصر به فرد هستند که خرید و سرگرمی را با هم تجربه کنید.

شما می‌توانید با اخذ ویزای سنگاپور از بهروزسیر با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید.

مراکز خرید این کشور نه تنها برای یافتن لباس های مناسب کمد شما عالی هستند بلکه می توانید به سادگی سوغاتی مناسب برای دوستان و خانواده را در این مراکز بیابید. در این مقاله تصمیم داریم بهترین فروشگاه جهت خرید را به شما علاقه مندان این کشور معرفی کنیم.

آشنایی با مراکز خرید سنگاپور به افراد کمک می کند تا علاوه بر شناخت پیدا کردن در حیطه فروشگاه های متنوع در این کشور بتوانند خریدی خوب داشته باشند. در زیر تصمیم داریم این مراکز خرید منحصر به فرد را بررسی کنیم.

1- مرکز خرید ایون اورچارد در سنگاپور

یکی از شیک ترین مراکز خرید سنگاپور با معماری شگفت انگیز که مانند یک فانوس دریایی در این شهر می درخشد، مرکز خرید ایون اورچارد است. این مرکز خرید می تواند انتخابی عالی و لوکس برای شیک پوشان باشد. در این فروشگاه شاهد ارائه اجناس با بهترین برندها هستید و وسایل مورد نیاز خود را می توانید با بالاترین کیفیت خرید کنید.

از خدماتی که این مرکز خرید فوق العاده ارائه می دهد می توان به استقبال گرم هنگام ورود، رستوران منحصر به فرد با سرآشپز مشهور، لباس های لوکس و نمایشگاه های هنری اشاره کرد. رستوران های این مرکز خرید دارای منو غذایی متنوع از کشورهای مختلف هستند که گردشگر می تواند با توجه به ذائقه، غذای مدنظرش را صرف کند.

در قسمت مد و زیبایی می توانید شاهد برندهای شناخته شده ای مثل گوچی، کالوین کلین  و غیره باشید. جذابیت اصلی ایون اورچارد مختص طبقه چهارم و وجود گالری هنری است که می تواند یک گزینه ایده آل برای علاقه مندان به هنر باشد.

مراکز خرید ایون اورچارد در سنگاپور

مراکز خرید ایون اورچارد در سنگاپور

2- مرکز خرید ویوو سیتی

از دیگر مراکز خرید سنگاپور که باعث شهرت آن در آسیا شده است ویوو سیتی است. وجود این مرکز خرید لوکس و لاکچری در پایتخت سنگاپور باعث جذب گردشگران زیادی به این کشور شده است. فروشگاه مورد نظر دارای 5 طبقه است و جزء مراکز بسیار بزرگ با 140 هزار مترمربع وسعت است.

در این مرکز خرید 350 مغازه وجود دارد که محصولات متنوعی را در اختیار افراد قرار می دهد. در مرکز خرید موردنظر می توانید لباس های مد روز، کتابهای عالی، لوازم خانگی، جواهرات بی نظیر، کفش های با کیفیت و برند را خرید کنید. از سرگرمی های ویژه برای گردشگران سینمای بزرگ آن است که دارای 2172 صندلی است. دیگر امکانات تفریحی ویوو سیتی زمین بازی برای کودکان، آمفی تئاتر و غیره است.

مراکز خرید سنگاپور با نام ویوو سیتی

مراکز خرید سنگاپور با نام ویوو سیتی

3- مرکز خرید پاراگون در سنگاپور

یکی دیگر از مراکز خرید سنگاپور گران قیمت در جاده اوکارد، پاراگون است. مرکز خرید مورد نظر دارای کالاهای لوکس، مارک و پر طرفدار از برندهای محبوب و شناخته شده است. دور از ذهن نیست با توجه به برندهای معتبر و محبوب سنگاپور اجناس ارائه شده دارای قیمت بالایی باشند.

پاراگون دارای شش طبقه است و انواع محصولاتی مانند لباس های مد روز، رستوران ها، بوتیک های ورزشی و غیره در این مرکز ارائه می شود. مرکز خرید مورد نظر در سالهای متوالی برنده جوایز متنوعی شده است که دلیل آن فروش بهترین و با کیفیت ترین اجناس بوده است.

4- مرکز خرید نایتس بریج

از دیگر مراکز خرید سنگاپور که عنوان بهترین فروشگاه را یدک می کشد، نایتس بریج است. این مرکز از لحاظ معماری، بسیار مدرن و بی همتاست. نایتس بریج دارای 4 طبقه است و مخصوص ارائه لوکس ترین ساعت ها و طلا و جواهرات است.  فروشگاه مورد نظر دارای بهترین غذاخوری ها است که افراد پس از خرید می توانند غذای خود را با بهترین کیفیت در این رستوران ها میل کنند.

در این رستوران ها غذاهای متنوع سنتی و فست فودی مثل کباب، رشته فرنگی، پیتزا و غیره سرو می شود. از جاذبه های اصلی این مرکز وجود دیوار رسانه ای عظیم 450 متر مربعی است که در آن می توانید اخبار، رویدادها، موقعیت مکانی، خیابان ها و غیره را مشاهده کنید.

مرکز خرید پاراگون در سنگاپور

مرکز خرید پاراگون در سنگاپور

5- مرکز خرید مصطفی سنتر در سنگاپور

از دیگر مراکز خرید سنگاپور که تجربه خرید با کیفیت را برای گردشگر فراهم می کند، مصطفی سنتر است. در این فروشگاه می توانید محصولات متنوع از منسوجات گرفته تا ساعت، لوازم خانگی و الکترونیکی را با قیمت پایین خرید کنید. از موارد مهم که باعث جذب اغلب افراد به این فروشگاه می شود بخش جواهرات است. در مصطفی سنتر امکان خرید زیباترین جواهرات با قیمت پایین برای گردشگر فراهم است. جالب است بدانید اکسسوری های درخشان دست ساز با رنگ های جذاب در این مرکز بسیار زیاد یافت می شود.

6- مرکز خرید گالری ماندارین

گالری ماندارین از مراکز خرید سنگاپور است که شرایط خرید اجناس را از برترین طراحان بین المللی برای شما فراهم می کند. محل قرار گیری آن در کنار هتل معتبر ماندارین است. مرکز خرید ماندارین دارای سه طبقه است و اجناسی با برندهای معروف مانند مایکل کورس و مکس مارا را ارائه می دهد. این گالری دارای بیش از 50 بوتیک است و برترین مارک ها در این بوتیک ها عرضه می شود.

دراین گالری می توانید گوشی های الماس نشان تا لباس کوکتل شیک گران قیمت را بیابید. در رستوران های این مرکز انواع غذایی غربی و آسیایی سرو می شود.

مرکز خرید مصطفی سنتر در سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر در سنگاپور

7- مرکز خرید بوگیس جانکشن

بوگیس جانکشن یکی از مراکز خرید سنگاپور است که نسبت به سایر مراکز خرید پر جنب و جوش تر است. قسمتی از فروشگاه سرپوشیده و بخش دیگر روباز و رو به خیابان است. وجود سقف شیشه ای بزرگ یکی از خصوصیات برجسته آن است که به ایجاد سرپناهی زیبا کمک می کند. در این مرکز می توانید بوتیک فروشی های متنوع که لباس هایی با طراحی محلی را به فروش می رسانند را تماشا کنید.

در طبقه همکف مرکز خرید نیز می توانید شاهد تخفیف روی اجناسی مانند لوازم الکترونیک، لوازم خانگی و کفش باشید. وجود رستوران ها با سرو غذاهای متنوع از دیگر خصوصیات این فروشگاه جذاب است.

8- مرکز خرید نیان سیتی

از دیگر مراکز خرید سنگاپور که انواع لوازم را به فروش می رساند، نیان سیتی است. این مرکز سالهاست که در زمینه فروش کتاب، سالن های زیبایی و رستوران ها منحصر به فرد به گردشگران خدمت ارائه می دهد. نیان سیتی 7 طبقه دارد و در آن می توانید اجناس برندهای اروپایی مثل زارا، مانگو و تد بیکر را خرید کنید.

مرکز خرید بوگیس جانکشن در سنگاپور

مرکز خرید بوگیس جانکشن در سنگاپور

9- مرکز خرید اوت لت آی ام ام

یکی از مراکز خرید سنگاپور که بیش از 90 مغازه جداگانه را در خود جای داده است، اوت لت آی ام ام است. در این فروشگاه طیف گسترده ای از مارک های برتر با بالاترین کیفیت ارائه می شود. این فروشگاه بزرگ دارای 5 طبقه است و متراژ آن در حدود 37800 متر مربع است.

از جمله برندهایی که اجناس آنها در اوت لت آی ام ام به فروش می رسد می توان به آدیداس، کالوین کلین، سیتی جین، کلارک، گوچی، نایک و غیره اشاره کرد. جهت خرید مواد غذایی در این فروشگاه بیش از 50 مغازه وجود دارد. برای سرگرمی کودکان نیز فضای مخصوص بازی با فضای 248 متری موجود است که مملو از سرسره های سرگرم کننده و دیگر بازی ها است.

10- مرکز خرید سانتک سیتی

سانتک سیتی از دیگر مراکز خرید سنگاپور است که علاوه بر مراکزی مخصوص خرید دارای نمایشگاه، مرکز مخصوص کنفرانس و برج های اداری است. در این مرکز خرید انواع هایپر مارکت ها و یک سینما وجود دارد. این مرکز خرید دارای 4 طبقه و بیش از 600 مغازه است. سانتک سیتی دارای بزرگترین فواره است که حتی نام آن در کتاب گینس در سال 1998 به ثبت رسیده است.

در فروشگاه مورد نظر می توانید انواع لباس، لوازم جانبی، کتاب یا کلاهای برقی را خرید کنید. در طبقه چهارم نیز می توانید از سرگرمی های مرکز خرید مورد نظر لذت ببرید.

فواره عظیم زیبا در سانتک سیتی

فواره عظیم زیبا در سانتک سیتی

نتیجه گیری

آشنایی با مراکز خرید سنگاپور برای افرادی که تصمیم دارند برای خرید به این کشور سفر کنند ضروری است. سنگاپور جزء کشورهایی است که دارای مراکز خرید بسیاری است و گاهی افراد تنها با هدف خرید کردن به این کشور سفر می کنند. از مراکز خرید سنگاپور می توان به ایون اورچارد، ویوو سیتی، پاراگون، نایتس بریج، مصطفی سنتر و غیره اشاره کرد.

در اغلب مراکز خریدی که در مورد آنها سخن گفته شد بهترین اجناس با برندهای شناخته شده ارائه می شود. افرادی که جهت خرید به این مراکز ورود پیدا می کنند بعد از خرید می توانند از غذاهای منحصر به فرد در غذاخوری ها لذت ببرند.

مقالات مرتبط

12 سوغات سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور

هزینه سفر به سنگاپور

قوانین سنگاپور که باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

تماس بگیرید