تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

مراکز خرید هند

مرکز خرید زد اسکوئر مال یکی از مراکز خرید بزرگ و زیبا در هند
چکیده این مطلب:

مراکز خرید هند بسیار متنوع و پیشرفته هستند و بهترین اجناس را با برندهای شناخته شده و معتبر برای راحتی گردشگران ارائه می دهند.

نویسنده: منتشر شده در: 17 فوریه 2023 18 بازدید

قطعا آشنایی با مراکز خرید هند برای افرادی که این کشور را برای گردشگری انتخاب می کنند، ضروری است. در طی چند دهه اخیر، خرید کردن در هند به شدت افزایش یافته است و فروشندگان به ایجاد مراکز خرید بزرگ با تهویه مطبوع و اجناس ایده آل پرداخته اند. اغلب افرادی که تصمیم به خرید اقلام مورد نظر خود را دارند مراکز خرید بزرگ را به مغازه های کوچک خرده فروشی ترجیح می دهند.

شما می‌توانید برای با اخد ویزای هند از بهروزسیر با خیالی آسوده از سفر خود به این کشور لذت ببرید.

یکی از دلایلی که گردشگران اغلب از مراکز خرید جنس مورد نظر خود را تهیه می کنند تنوع در اجناس و موجود بودن تمامی لوازم مورد نظر در یک مکان است. به دلیل پیشرفت های چشمگیر، امروزه شاهد فروش اجناس برندهای شناخته شده در این مراکز هستیم. برای راحتی شما تصمیم گرفتیم بهترین مراکز خرید هند را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با مراکز خرید هند

همان طور که در بالا بیان شد هند جزء کشورهایی است که از لحاظ مراکز خرید، پیشرفت گسترده ای داشته است که در زیر آنها را بررسی می کنیم.

بررسی لولو( LuLu) یکی از مراکز خرید هند

یکی از بزرگترین مراکز خرید هند که دارای بیش از 225 فروشگاه است، LuLu نام دارد. این مرکز خرید، چهار طبقه دارد و در شهر کوچی واقع شده است و جالب است بدانید در LuLu اجناس بیش از 100 برند شناخته شده دنیا به فروش می رسد. یکی از بزرگ ترین هایپر مارکت های دنیا در مرکز خرید LuLu قرار دارد که مشتریان می توانند اقلام مورد نیازشان را به راحتی تهیه کنند.

مرکز خرید LuLu یکی از بزرگترین مراکز خرید هند

مرکز خرید LuLu یکی از بزرگترین مراکز خرید هند

رستوران های بزرگ با کیفیت غذای عالی و ظرفیت پذیرش 2500 نفر نیز در این مرکز خرید معتبر قرار دارند. در LuLu انبوهی از وسایل تفریحی وجود دارد که از آن می توان به سالن مخصوص بولینگ 12 خطی، زمین اسکیت روی یخ، یک پارک ترامپولین، سینمای 5 بعدی اشاره کرد. از دیگر امکانات این مرکز خرید، پارکینگ با ظرفیت 3800 خودرو، دستگاه های خودپرداز و پیشخوان بار است. ساعت فعالیت LuLu، همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا 23:00 شب است.

بررسی DLF Mall یکی از مراکز خرید هند

از دیگر مراکز خرید هند که از محبوبیت بالایی برخوردار است و در دهلی، شهر نویدا قرار دارد، DLF Mall است. DLF Mall دارای هفت طبقه است و تمامی اجناس مورد نیاز گردشگران و بازدیدکنندگان را ارائه می دهد. در این مرکز خرید بیش از 330 برند شناخته شده، 50 فروشگاه غذا و نوشیدنی، 80 کیوسک غذاخوری ارزان قیمت وجود دارد. بازدید کنندگان می توانند علاوه بر خرید و تفریح، غذاهای مورد علاقه خود را با بهترین طعم در غذاخوری ها صرف کنند.

مرکز خرید DLF Mall در دهلی

مرکز خرید DLF Mall در دهلی

زمان فعالیت در DLF Mall، از ساعت 10:00 صبح تا 22:00 شب است.

بررسی  Sarath City Capital Mallیکی از مراکز خرید هند

از دیگر مراکز خرید هند  Capital Mall است که در حیدرآباد هند قرار دارد. در این مرکز بیش از 430 برند بین المللی در حیطه لوازم مد و دکوراسیون منزل، جواهرات و لوازم خانگی ارائه می شود. این فروشگاه بی نظیر دارای هشت طبقه است و اقلام روزمره مورد نیاز عموم و گردشگران را به فروش می رساند.

از امکانات تفریحی مرکز خرید Capital mall، می توان به سینما، پارک، پیست و غیره اشاره کرد. در این مرکز خرید تعداد زیادی رستوران، کافی شاپ و فست فودی وجود دارد که گردشگران می توانند غذای های متنوع را مطابق با سلیقه شان سفارش دهند. پارکینگ مرکز خرید مورد نظر چهار طبقه بوده و گنجایش 5000 وسیله نقلیه را دارد. زمان فعالیت در Capital Mall، از ساعت 11:00 تا 21:30 شب است.

بررسی Z Square Mall یکی از مراکز خرید هند

از دیگر مراکز خرید هند، زد اسکوئر مال است که این مرکز نیز وسعت زیادی دارد و در یک نظرسنجی جزء بهترین مراکز خرید هند شناخته شد. با توجه به فضای وسیع آن بیشتر از 150 برند معتبر و بین المللی در این مرکز به فروش می رسند. وجود منطقه بزرگ برای بازی کودکان با تاب های متعدد و دیگر وسایل بازی می تواند کودک شما را در هنگام خرید سرگرم کند.

در مرکز خرید زد اسکوئر مال می توانید کمپ های متفاوت هنر، صنایع دستی، نقاشی، آواز، رقص، داستان سرایی و غیره را بیابید.

مرکز خرید زد اسکوئر مال یکی از مراکز خرید بزرگ و زیبا در هند

مرکز خرید زد اسکوئر مال یکی از مراکز خرید بزرگ و زیبا در هند

در طبقه بالا مرکز خرید، فودکورت هایی برای صرف غذا و مهار گرسنگی وجود دارد. برای رفاه خریداران در هر طبقه از فروشگاه خودپرداز موجود است و وجود پارکینگ 3 طبقه با ظرفیت 2500 وسیله نقلیه امکان آسایش را برای خریداران فراهم می کند. زمان فعالیت این مرکز خرید از 10:00 صبح تا 23:00 شب روزهای دوشنبه تا جمعه است و روزهای شنبه و دوشنبه نیز از 11:00 تا 22:30 شب به مشتریان خدمت ارائه می دهد.

بررسی HiLITE Mall یکی از مراکز خرید هند

HiLITE Mall از دیگر مراکز خرید هند است که علاقه مندان خاص خود را دارد. در این مرکز خرید در حدود 200 فروشگاه وجود دارد که بهترین اجناس با برندهای معتبر و شناخته شده را ارائه می دهند. در HiLITE Mall مانند دیگر مراکز خرید امکانات تفریحی مثل دو منطقه بازی، پیست، پارک برفی، سینما و هایپر مارکت زنجیره ای وجود دارد.

از ویژگی های این مرکز خرید، ارزان بودن اجناس آن نسبت به دیگر فروشگاه ها است؛ لذا افراد زیادی جهت خرید مراجعه می کنند. در صورتی که تصمیم به خرید لوازم الکترونیکی دارید HiLITE Mall یکی از مکان های عالی است. زمان فعالیت HiLITE Mall از ساعت 10:30  تا 22:30 شب است.

بررسی World Trade Park Mall یکی از مراکز خرید هند

ورد ترید پارک مال از دیگر مراکز خرید هند است که در جیپور واقع شده است. مرکز خرید مورد نظر به دلیل بنای منحصر به فردی که دارد برنده جایزه بهترین معماری را در جهان کسب کرده است. در ورد ترید پارک مال اجناس با برندهای گران قیمت و معتبر ارائه می شوند و نمی توان جهت خرید ارزان روی این مرکز خرید حساب کرد. وجود سینما با نمایش جدیدترین فیلم ها و زمین بازی از امکانات تفریحی ورد ترید پارک مال است.

مرکز خرید ورد ترید پارک مال با معماری عالی

مرکز خرید ورد ترید پارک مال با معماری عالی

پارکینگ مرکز خرید مورد نظر برای 1100 خودرو ظرفیت دارد. زمان فعالیت مرکز خرید ورد ترید پارک مال 11:00 تا 22:30 شب است.

بررسی فونیکس مارکت سیتی مال یکی از مراکز خرید در کشور هند

از دیگر مراکز خرید هند فونیکس مارکت سیتی مال در شهر بنگلور است. این مرکز خرید منحصر به فرد بیشتر از 250 فروشگاه را در درون خود جای داده است. برای صرف وعده های غذایی نیز دارای 30 رستوران است که بهترین و خوشمزه ترین غذاها را سرو می کنند. یکی از ویژگی های فونیکس مارکت سیتی مال وجود برندهای متنوع اروپایی در فروشگاه های آن با بالاترین کیفیت است.

در این مرکز خرید ایده آل می توانید اجناس با قیمت گران تا متوسط را بیابید؛ لذا گزینه مناسبی برای خرید اقلام مورد نیاز برای همه اقشار است.

فونیکس مارکت سیتی مال برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان نیز پیشنهادهای جذابی ارائه می دهد. از جمله این سرگرمی ها پارک مخصوص برای بازی بچه های، پارک گیمینگ و بولینگ را می توان بیان کرد. زمان فعالیت مرکز خرید فونیکس مارکت سیتی مال از 10:30 صبح تا 22:00 روزهای دوشنبه تا جمعه است و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز از ساعت 10:30 تا 23:00  شب باز است.

 بررسی Elante Mall یکی از مراکز خرید هند

یکی از مراکز خرید هند که می توان لوازم مورد نیاز را با قیمت متوسط خرید کرد، Elante Mall است. به علت قیمت مناسب اجناس مرکز خرید مورد نظر اغلب اوقات مملو از جمعیت است و گردشگران و خریداران زیادی جهت خرید به آن مراجعه می کنند. جهت صرف غذاهای متنوع نیز می توانید روی 20 رستوران منحصر به فرد Elante Mall حساب کنید.

مرکز خرید Elante Mall یکی از مرکز خرید هند

مرکز خرید Elante Mall یکی از مرکز خرید هند

در این مرکز علاوه بر خرید می توانید از جنبه های سرگرمی نیز لذت ببرید. منطقه ای مخصوص نیز برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است که در آن هنرهایی مانند مجسمه سازی، صنایع دستی و غیره انجام می شود. وجود زمین بازی و سینما از دیگر امکانات سرگرم کننده در مرکز خرید الانته مال است. این مرکز خرید در چاندیگار قرار دارد و ساعات ارائه خدمات از 11:00 صبح تا 23:00 شب است.

بررسی Esplanade One Mall یکی از مراکز خرید در کشور هند

از دیگر مراکز خرید هند Esplanade One Mall است که در ایالت اودیشا قرار دارد. مرکز خرید مورد نظر نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا در زمینه پوشاک از برندهای شناخته شده فعالیت می کند. اسپلاناده وان مال دارای 9 طبقه است که بیشتر از 100 فروشگاه را در خود جای داده است. در مرکز خرید اسپلاناده وان مال می توانید فروشگاه هایی را با بهترین زیورآلات بیابید.

خرید هند 06

علاوه بر خرید در فروشگاه امکان لذت بردن از امکانات تفریحی نیز وجود دارد که از آن می توان به سینما  Cinepolis و پارک با وسایل بازی اشاره کرد. برای صرف وعده غذایی نیز می توانید روی رستوران ها، فودکورت ها و غذاخوری های مرکز خرید اسپلاناده وان حساب کنید. زمان فعالیت این مرکز خرید از 11:00 تا 22:00 شب است.

یکی از مراکز خرید هند مرکز خرید کورومانگالا مال (Chennai – Tamil Nadu)

مرکز خرید کورومانگالا مال (Coromandel Mall) در منطقه ناولور، یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر چنایی است.این مرکز خرید در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده و با مساحت بیش از ۱۴۰۰۰۰ مترمربع، دارای بیش از ۲۲۰ فروشگاه معروف مانند Zara، H&M، Mango، Marks & Spencer، Nike و Adidas است.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و از امکاناتی مانند پارکینگ بزرگ، سینما، رستوران‌ها، کافه‌ها و فضای باز برخوردار است.

نظرات خریداران نیز درباره این مرکز خرید بسیار مثبت بوده و آن را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در شهر چنایی توصیه کرده‌اند.

مرکز خرید کورومانگالا مال

مرکز خرید کورومانگالا مال

مرکز خرید اسکیپرس (Hyderabad – Telangana) یکی از مراکز خرید هند

مرکز خرید اسکیپرس یکی از بزرگترین و محبوبترین مراکز خرید در شهر هایدرآباد در ایالت تلنگانا در هند است.این مرکز خرید در منطقه HITEC City واقع شده و در سال 2009 تأسیس شده است. برندهای معتبری از جمله Zara ، H&M ، Marks & Spencer و PVR Cinemas در این مرکز خرید فعالیت می کنند.

ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 11 صبح تا 10 شب است و در روزهای تعطیل نیز باز است. این مرکز خرید امکاناتی از جمله پارکینگ رایگان، رستوران ها و کافی شاپ ها، سینما، پذیرش و امنیت 24 ساعته، فضای بازی کودکان و غیره را به مشتریان خود ارائه می دهد.

نظر خریداران نیز نسبت به این مرکز خرید بسیار خوب است و اغلب افراد آن را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در هند می شناسند.

مشتریان می گویند که فضای این مرکز خرید بسیار مدرن و راحت است و امکانات به اندازه کافی مطلوب و مناسب هستند.

مرکز خرید اینوربیت مال (Kolkata – West Bengal) یکی از مراکز خرید هند

مرکز خرید اینوربیت مال در شهر کلکته ایالت وست بنگال هند واقع شده است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در این شهر شناخته می‌شود.

آدرس دقیق مرکز خرید اینوربیت به شرح زیر است:

Inorbit Mall، طبقه ۹، ۱۸۵۸/۱، جاده Rajdanga Main، منطقه Kasba، کلکته، وست بنگال ۷۰۰۱۰۷، هند.

در این مرکز خرید می‌توانید انواع محصولاتی از جمله لباس، کفش، لوازم آرایشی، جواهرات، لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی را خریداری کنید.برندهای مشهوری همچون Adidas، Puma، H&M، Levi’s، United Colors of Benetton، Sephora و مارکت‌های بزرگی مانند Big Bazaar و HyperCity در این مرکز فعالیت دارند.

ساعات کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب می‌باشد و دارای امکاناتی همچون پارکینگ، رستوران‌ها و کافه‌ها، سینما، بازی‌های الکترونیکی، تجهیزات ورزشی و مراکز تفریحی است.نظر کاربران درباره مرکز خرید اینوربیت در حال حاضر در دسترس نیست.

مرکز خرید اینوربیت

مرکز خرید اینوربیت

مرکز خرید امبینی مال (Mumbai – Maharashtra) یکی از مراکز خرید هند

مرکز خرید امبینی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر مومبای هند است که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. این مرکز خرید در میدان پهلونجی، ولسوالی کالیا (Colaba) در شهر مومبای قرار دارد.

مجموعه ای از برندهای بین المللی و بومی هند در این مرکز خرید جمع آوری شده و شامل برندهایی مانند Zara، H&M، Marks & Spencer و Lifestyle می شود.

مرکز خرید امبینی مال همه روزه باز است و ساعت کار آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در مومبای هند شناخته شده است و ارائه دهنده امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، رستوران ها و کافه ها، سینما، مجموعه بازی های داخلی، و خدمات پذیرایی از مهمانان است.

نظرات خریداران نیز نشان می دهد که این مرکز خرید بسیار جذاب و محبوب است و ارائه دهنده محصولات متنوع و با کیفیت بسیار بالا است. همچنین، با طرح های تخفیفی ویژه، این مرکز خرید می تواند برای خریداران بسیار جذاب باشد.

مرکز خرید دلهی سنترال (Delhi – Delhi) یکی از مراکز خرید هند

مرکز خرید سنترال دلهی (Delhi – Delhi) که در سال 2005 تأسیس شده است، یکی از بزرگترین مراکز خرید در هند محسوب می‌شود.

محل این مرکز خرید، PVR Anupam Complex، ساکت جیوه، دلهی، هند می‌باشد. در این مرکز خرید، می‌توانید انواع محصولاتی از جمله لباس، کفش، لوازم جانبی، تجهیزات الکترونیکی، محصولات خانگی، آرایشی و بهداشتی و … را تهیه کنید.

برندهای معروفی مانند Zara، Forever 21، H&M، Marks & Spencer، Pantaloons، Tommy Hilfiger، و غیره در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند.

مرکز خرید سنترال دلهی، هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب، در دسترس خریداران است و با امکاناتی چون پارکینگ، رستوران‌ها، سالن‌های سینما، باشگاه ورزشی، زمین بازی، اتاق نشیمن، وسایل بازی کودکان و … از جذابیت بالایی برخوردار است.

نظرات خریداران درباره مرکز خرید سنترال دلهی متنوع است. برخی از خریداران از قیمت‌های بالا و عدم تخفیف‌های مناسب در این مرکز خرید شکایت داشته‌اند، اما بسیاری دیگر از کیفیت محصولات و خدمات خریداری در این مرکز راضی بوده‌اند.

همچنین، خریداران تحسین خود را به علت نظافت و تمیزی مرکز خرید ابراز کرده‌اند.

مرکز خرید فورونگا مال (Bengaluru – Karnataka) یکی از مراکز خرید هند

مرکز خرید فورونگا مال (Forum Mall) در شهر بنگالورو، در ایالت کارناتاکا در هند، یکی از محبوب‌ترین یکی از مراکز خرید هند می‌باشد.این مرکز خرید در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است و آدرس آن در محله کراس رود در منطقه کرال بگالورو قرار دارد.در این مرکز خرید، شما می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را مانند لباس، الکترونیک، زیورآلات، کفش، وسایل آرایشی و بهداشتی و… پیدا کنید.

برخی از برندهای معروفی که در مرکز خرید فورونگا مال فعالیت می‌کنند عبارتند از:

Adidas ،Apple ،Forever 21 ،H&M-Nike ،Puma-Zara

ساعات کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد و از امکانات مرکز خرید می‌توان به پارکینگ رایگان، رستوران‌ها، سینما، باشگاه ورزشی و… اشاره کرد.

نظر خریداران نیز درباره این مرکز خرید بسیار مثبت است و اکثر آن‌ها به دلیل محیط زیبا، فضای تمیز و مناسب برای خرید، فروشگاه‌های بزرگ و متنوع و همچنین امکانات خدماتی و تفریحی، این مرکز خرید را توصیه می‌کنند.

نتیجه گیری

آشنایی با مراکز خرید هند یکی از نیازهای افرادی است که تصمیم دارند به هند برای گردش سفر کنند. در دهه های اخیر، هند از لحاظ مراکز خرید پیشرفت کرده است و بهترین برندهای بین المللی در این مراکز عرضه می شوند. از مراکز خرید منحصر به فرد در هند می توان به LuLu، DLF Mall، زد اسکوئر مال و غیره اشاره کرد.

هر کدام از مراکز خرید مورد نظر در نوع خود بهترین هستند و تمامی لوازم مورد نیاز را به اضافه بهترین امکانات رفاهی ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

17 سوغاتی های هند

بهترین زمان سفر به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

تماس بگیرید