تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

ربات های چینی

پرفروش ترین ربات های چینی
چکیده این مطلب:

با وجود این که تولید انواع ربات ها در چین و ارسال آن به سایر کشورهای خارجی بسیار زیاد است، اما تراکم کمتری را در ….

نویسنده: منتشر شده در: 31 آگوست 2022 863 بازدید

صنایع طراحی و ساخت ربات های چینی

ربات های چینی در ۴ سال متوالی، بزرگترین بازار تولید کننده ربات های صنعتی و غیر صنعتی در جهان به خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۶ حجم فروش ربات های چینی حدود ۹۰ هزار دستگاه ثبت شده است. این آمار در مقایسه با سال ۲۰۱۵ ، ۲۷ درصد افزایش داشته و نشانگر رشد ۳۰ درصدی در بازار جهانی می باشد. بر اساس فدراسیون بین المللی رباتیک در چین، از سال ۲۰۱۶، ربات های صنعتی زیادی را تولید کرده است که در سراسر جهان در موارد مختلف به کار می روند.

صنایع طراحی و ساخت ربات های چینی

صنایع طراحی و ساخت ربات های چینی

تا سال ۲۰۲۰ ، دولت چین پیش ‌بینی کرده است که ۱۵۰ هزار واحد دستگاه روبات صنعتی را تولید کند. به طور مجموع، 950300 هزار ربات صنعتی را به کار گیرد. اگر شما هم به صنعت طراحی ربات ها، هوش مصنوعی، الکترونیک، برق، مکانیک و حوزه‌های فنی علاقه مند هستید می توانید با ویزای تجاری چین به این سرزمین سفر کنید و از نمایشگاه های فناوری که در این کشور برگزار می شود، دیدن نمایید.

آنچه از ربات های چینی مشاهده می کنید، فراتر از تصورات شما خواهند بود. این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

صنعت رباتیک در کشور چین

با وجود این که تولید انواع ربات های چینی و ارسال آن به سایر کشورهای خارجی بسیار زیاد است، اما تراکم کمتری را در واحد های صنعتی مجهز به ربات ها مشاهده می کنید. از هر ۱۰۰۰۰ کارگر در سال ۲۰۱۶ تنها ۶۸ عدد جایگزین ربات ها شده اند. علاوه بر این، بیشتر متقاضیان خرید ربات در کشور چین شرکت های بین المللی هستند که به تکنولوژی خارجی وابستگی دارند.

صنعت رباتیک در کشور چین

صنعت رباتیک در کشور چین

صنعت رباتیک در کشور چین به عنوان یک بخش مهم استراتژیکی تا سال ۲۰۲۵ عنوان شده است. از این صنعت پر فروش با نام یک فرصت یا چالش برای سرمایه‌گذاران خارجی یاد شده است. دریافت ویزای چین و خدمات بهروزسیر ، امکان سفر کوتاه مدت به شهرهای صنعتی کشور چین را فراهم می‌آورد تا شما بتوانید از نزدیک با صنایع رباتیک آشنا شوید.


ربات های چینی – ربات های خدمتکار

یکی از فناوری های جدید در کشور چین منجر به تولید یک ربات شگفت انگیز و جذاب شده است که به عنوان خدمتکار می‌تواند در خانه کار کند. تمام امور خانه را می توانید از طریق این ربات انجام دهید. طراحی این ربات جذاب برای خدمات پذیرایی، تمیز کردن خانه، تمیزکاری شیشه ها، درب، دیوار و کف خانه انجام گرفته است.

ربات چینی - ربات های خدمتکار

ربات چینی – ربات های خدمتکار

انتظار می رود این ربات بتواند در مراکز رستوران و مراکز خرید به عنوان خدمتکار و نظافتکار استفاده شود. در حال حاضر، میزان تقاضا برای خرید ربات های خدمتکار در کشور چین رو به افزایش است و انتظار می‌رود در آینده، تقاضا به بیش از ۳۵ میلیون واحد برسد! این یک رقم شگفت انگیز برای یک ربات منحصر به فرد است.

ربات های انسان نما، فصل جدیدی برای ربات های چینی

پس از موفقیت شرکت‌های چینی در طراحی و ساخت انواع ربات صنعتی، ربات های خدمتکار و ربات های پرنده، این بار نوبت به طراحی ربات های انسان نما رسیده است. از فناوری های هوش مصنوعی و تکنولوژی های بسیار پیشرفته در طراحی ربات های انسان نما در کشور چین استفاده شده است؛ به گونه‌ای که در نگاه اول، حیرت شما را برمی‌انگیزد. ربات های انسان نما در کشور چین هر روز  واقعی تر به نظر می رسند.

ربات های انسان نما چین

ربات های انسان نما چین

صحبت با ربات های چینی

شرکت های تولید کننده این ربات‌ها پیش بینی کردند که در آینده، صحبت کردن با رُبات ها مانند صحبت کردن با افراد واقعی خواهد بود؛ به همین دلیل دانشمندان چینی در تلاش هستند روبات هایی را که بیشتر به رفتار انسانی شباهت دارند توسعه دهند. در ادامه با شگفت انگیزترین ربات های انسان نما در چین آشنا می شوید.

  •  ربات ها  / ربات انسان نما به عنوان خدمه هتل و رستوران برای خوش آمدگویی به مهمانان به زبان انگلیسی چینی/ کره ای/ ژاپنی – این روبات در بیست و پنجم آوریل ۲۰۱۸ در یکی از هتل‌های شهر توکیو مشغول به کار شده است.
رباتربات های خدمتکار

ربات های خدمتکار

ربات elenoide یک ربات انسان نما

یکی دیگر روبات‌های انسان‌نما/ ربات ها  ، elenoide نام دارد. این ربات در یکی از دانشگاه های فنی در تاریخ ۲۵ ماه مه، 2۰۱۸ در کشور چین آزمایش شده است.

ربات elenoide ربات های

ربات elenoide ربات های

  • یکی دیگر از ربات های انسان نما (ربات های چینی) با عنوان اِریکا، در موزه ملی علوم در شهر توکیو در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. ربات های انسان نما می توانند مانند مردم عادی با انسان صحبت کنند!
ربات elenoide

ربات elenoide

 ربات انسان نمای کودک

ربات انسان نما ربات در چین

ربات انسان نما ربات در چین

یکی دیگر از ربات های انسان نما (ربات های چینی) به شکل یک کودک طراحی شده است! حدود ۱۲۰ سانتیمتر طول قد این ربات است و در موزه ملی و نوآوری در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۸ به نمایش درآمده است. این ربات می تواند چهره و دستان خود را به صورت کاملاً دقیق و با ظرافت حرکت دهد!

  •  ربات ها  / یکی از ربات های انسان نما با نام مادام wei ، خواهر ربات jia jia  نام دارد و در شهر هِفِی، استان آن هویی، چین شرقی به مهمانان خوش آمد می گوید! این روبات در 18 سپتامبر ۲۰۱۸ نمایش در آمده است!
ربات انسان نما

ربات انسان نما

  •  ربات ها / یکی دیگر از جذاب ترین ربات های انسان نما در کشور چین، jia jia نام دارد. در تاریخ بیست و چهارم آوریل ۲۰۱۷ در شهر پکن رونمایی شد.
ربات های انسان نما

ربات های انسان نما

  •  ربات ها  / یکی از جذاب ترین ربات های انسان نما که توسط شرکت‌های چینی طراحی شده است، یک بازیکن بسکتبال چینی را به نمایش می گذارد که در کنفرانس جهانی ربات ها در شهر پکن در  15 آگوست سال ۲۰۱۸ نمایش گذاشته شد.
ربات چینی

ربات چینی

 ویزای چین را دریافت کنید و تمام این روبات ها را می توانید در موزه ها یا مراکز رباتیک کشور چین از نزدیک تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =

تماس بگیرید