تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین مراکز خرید تایلند

مرکز خرید ترمینال 21 پاتایا
چکیده این مطلب:

آشنایی با مراکز خرید تایلند امکان خرید اجناس متفاوت را با بالاترین کیفیت، قیمت به صرفه از برترین برندهای روز دنیا فراهم می کند.

نویسنده: منتشر شده در: 13 فوریه 2023 277 بازدید

آشنایی با مراکز خرید تایلند برای افرادی که تصمیم دارند به این کشور سفر کنند یکی از نیازهای اساسی است. در اکثر اوقات دلیل اصلی سفر به تایلند خرید کردن است و اغلب افراد تمایل دارند پیش از خرید با این مراکز آشنا شوند. با توجه به اینکه تایلند جزء کشورهایی است که فروشگاه ها و مراکز خرید مدرن بسیاری دارد آگاهی از این مراکز، در خریدی خوب نقش خواهد داشت.

با اخد ویزای تایلند با خیالی آسوده از سفر خود به این کشور لذت ببرید.

با شناخت این مراکز می توانید خریدتان را با بودجه تان تنظیم کنید و خریدی با کیفیت داشته باشید. تایلند به دلیل آب و هوای منحصر به فرد، جاذبه های گردشگری و فروشگاه های منحصر به فرد اغلب اوقات جزء گزینه های افراد علاقه مند به سفر است. در زیر برای راحتی شما تصمیم داریم شما را با این فروشگاه ها آشنا کنیم.

مراکز خرید تایلند

آشنایی با مراکز خرید تایلند جزء نیازهای افرادی است که این شهر را برای گردشگری انتخاب کرده اند. در زیر تصمیم داریم شما را با یک مرکز خرید معتبر در تایلند آشنا کنیم.

آشنایی با یکی از مراکز خرید تایلند با عنوان سنترال پلازا وست گیت

یکی از بهترین مراکز خرید تایلند که در سال 2015 در یکی از استان های تایلند با عنوان نونتابوری افتتاح شد، سنترال پلازا وست گیت است. در این مرکز خرید می توانید مغازه های متفاوت جهت خرید اقلام مورد نیازتان را به راحتی بیابید. علاوه بر امکان خرید از نظر سرگرمی نیز مرکز خرید مورد نظر در سطح مناسبی قرار دارد.

یکی از مراکز خرید تایلند با نام سنترال پلازا

یکی از مراکز خرید تایلند با نام سنترال پلازا

مرکز خرید سنترال پلازا وست گیت دارای محوطه های مخصوص برای بازی بچه ها، رستوران هایی منحصر به فرد با طبخ غذاهای متنوع، سینما و غیره است. خصوصیت مثبت دیگر این مرکز خرید یافتن آسان وسایل نقلیه پس از خرید است.

مراکز خرید پاتایا

در زیر تصمیم داریم دو مراکز خرید در شهر پاتایا را بررسی کنیم تا پس از سفر برای خرید لوازم مورد نیازتان مشکلی نداشته باشید.

آشنایی با مراکز خرید تایلند در پاتایا با عنوان ترمینال 21

از دیگر مراکز خرید تایلند که در شهر پاتایا واقع شده است ترمینال 21 است که خاص ترین اجناس در این مرکز خرید ارائه می شود. مرکز خرید مورد نظر دارای 6 طبقه است. این مرکز خرید نیز همانند مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک است و خصوصیاتی مشابه با این مرکز خرید دارد. در این مرکز خرید می توانید اجناسی با برندهای کشورهای مختلف را به آسانی بیابید.

مرکز خرید ترمینال 21 پاتایا

مرکز خرید ترمینال 21 پاتایا

آشنایی با مراکز خرید تایلند در پاتایا با عنوان توکام پاتایا

یکی دیگر از مراکز خرید تایلند در پاتایا، توکام است که مرکز خرید مورد نظر جزء بهترین مراکز جهت تهیه انواع وسایل الکترونیکی است. از جمله لوازم با کیفیتی که می توانید با برترین برندها در این مرکز بیابید لپ تاپ، نرم افزار، دوربین، موبایل و غیره است. در طبقه همکف این مرکز خرید نیز امکان یافتن انواع کافه، رستوران و لباس های مخصوص زنانه و مردانه فراهم است. در قسمت زیر زمین مرکز خرید توکام می توانید پوشاک، میوه و سبزیجات و دیگر لوازم مورد نیازتان را خرید کنید.

بانکوک پایتخت تایلند است که دارای بهترین مراکز خرید است که می توانید بهترین و با کیفیت ترین اجناس را از فروشگاه های این شهر خرید کنید. در زیر تصمیم داریم شما را با چند مرکز خرید بزرگ در این شهر آشنا کنیم.

آشنایی با مراکز خرید تایلند سیام پاراگون در بانکوک

یکی از بهترین مراکز خرید تایلند، سیام پاراگون است که می تواند یک مرکز خرید ایده آل برای افرادی باشد که علاوه بر گردشگری تصمیم به خرید از تایلند را دارند. سیام پاراگون از مراکز خرید بزرگ در شهر بانکوک پایتخت تایلند است. در این مرکز خرید فوق العاده امکان یافتن بهترین اجناس با برندهای جهانی را خواهید داشت. مرکز خرید سیام یک آکواریوم بزرگ با چندین گونه ماهی زیبا دارد که امکان خرید به همراه سرگرمی و تفریح را برای گردشگر مهیا می کند.

قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار به صرفه تر از دیگر کشورها است و هنگام خرید بهتر است پول زیادی به همراه داشته باشید تا تمامی اقلام مورد نظرتان را تهیه کنید. مرکز خرید مورد نظر دارای پنج طبقه است که در هر طبقه امکان یافتن وسایل متفاوت مطابق با نیازهایتان فراهم است. در این طبقه ها انواع اجناس بومی تایلند، لوازم الکترونیک، لوازم خانگی، سوغاتی های متنوع، تفریح و سرگرمی و غیره وجود دارد.

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

از تفریحات منحصر به فرد این مرکز خرید می توان به سالن بولینگ بلو-او، شهربازی کیدزانیا و سینمای پاراگون سیمپلکس اشاره کرد.

آشنایی و بررسی فروشگاه سنترال ورلد یکی از مراکز خرید تایلند (بانکوک)

فروشگاه سنترال ورلد از دیگر مراکز خرید تایلند است که در بانکوک قرار دارد و جزء بزرگ ترین مراکز خرید در تایلند است. در این مرکز خرید میتوانید انواع پوشاک زنانه ومردانه، لوازم الکترونیکی و خانگی، کتاب های متنوع، مارکت های مواد غذایی، مبلمان و غیره را بیابید. مرکز خرید سنترال ورلد 500 مغازه را در خود جای داده است و جزء مراکز خرید بزرگ است.

علاوه بر امکان خرید در این مرکز فوق العاده می توانید از امکانات تفریحی آن نیز استفاده کنید. از امکانات تفریحی مرکز مورد نظر می توان به سالن های بدنسازی، یوگا، سینما، زمین اسکی و بازی برای کودکان اشاره کرد. در مرکز خرید سنترال ورلد می توانید برترین برندها را جهت خرید بیابید و از کیفیت جنس آنها بهره لازم را ببرید.

آشنایی و بررسی فروشگاه MBK یکی از مراکز خرید تایلند در بانکوک

از دیگر مراکز خرید تایلند که در بانکوک و در منطقه پاتوم وان واقع شده، MBK است. این مرکز خرید جزء فروشگاه های پر طرفدار و افسانه ای است که در بین گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در این فروشگاه امکان یافتن انواع لوازم الکتریکی، جانبی، محصولات چرمی، مبلمان، لوازم التحریر و غیره را خواهید داشت.

فروشگاه MBK یکی از مراکز خرید بانکوک تایلند

فروشگاه MBK یکی از مراکز خرید بانکوک تایلند

این فروشگاه منحصر به فرد در نزدیکی مرکز خرید سیام پاراگون قرار دارد. به دلیل معروف بودن این مرکز به آسانی می توانید در هر نقطه از تایلند خود را با تاکسی به این فروشگاه برسانید. در طبقه پایین این مرکز فوق العاده می توانید فروشگاه های کیف، کفش، سوپرمارکت ها و فست فودی ها به استفاده از برترین مواد غذایی سالم
را بیابید.

آشنایی و بررسی یکی از مراکز خرید تایلند با عنوان ترمینال ۲۱ بانکوک

یکی دیگر از مراکز خرید تایلند ترمینال ۲۱ بانکوک است که فضایی متفاوت با سایر مراکز خرید دارد. هنگامی که در این مرکز خرید قدم می زنید احساس می کنید در بازارهای لندن، استانبول، سانفرانسیسکو و غیره همزمان قدم می زنید. در این مرکز خرید بیشتر از 600 مغازه وجود دارد. علاوه بر مراکز خرید متنوع در فروشگاه ترمینال 21 می توانید از امکانات رفاهی مانند سینما، سوپر مارکت و رستوران های بین المللی و جذاب نیز بهره شوید.

در یکی از طبقات این مرکز خرید با عنوان M می توانید لباس هایی را مطابق با مد روز بیابید. در صورتی که شما مایل به خرید اجناس محلی و بومی تایلند هستید بهتر است از طبقات 1 تا 3 دیدن کنید.

مراکز خرید پوکت

در زیر تصمیم داریم مراکز خرید تایلند شهر پوکت را بررسی کنیم تا افرادی که جهت گردش و خرید به این شهر سفر می کنند بهره کافی را از سفر هیجان انگیز خود ببرند.

آشنایی با مراکز خرید تایلند در پوکت با عنوان جانگسیلون

جانگسیلون از دیگر مراکز خرید تایلند در شهر پوکت است که با ورود به آن می توانید تجربه متفاوت در زمینه مد و زیبایی کسب کنید. در این مرکز خرید بهترین و مدرن ترین پوشاک مطابق با آخرین استانداردهای مد و زیبایی برای گردشگر مهیا است. جالب است بدانید این مرکز خرید بیش از 300 برند محبوب را در زمینه مد و زیبایی ارائه می دهد.

اگر در پی خرید پوشاک مطابق با مد روز و برترین طرح های حال حاضر هستید مرکز خرید جانگسیلون بهترین انتخاب برای شماست. در این مرکز علاوه بر ارائه پوشاک برتر امکان استفاده از رستوران ها، سینماها، ماساژ و کنسرت را خواهید داشت. یکی از نکات منفی برای استفاده از رستوران ها و کافی شاپ ها در این مرکز خرید، قیمت بالای آنها نسبت به سایر مکان ها است.

مرکز خرید جانگسیلون با زیبایی فوق العاده

مرکز خرید جانگسیلون با زیبایی فوق العاده

آشنایی با مراکز خرید تایلند در پوکت با عنوان پریمیوم اوتلت پوکت

از دیگر مراکز خرید تایلند در شهر پوکت، پریمیوم اوت لت بوده که در شمال غربی این کشور قرار دارد. در این فروشگاه بزرگ می توانید بوتیک های متنوع و رستوران های بی نظیر بیابید. قیمت محصولات در این فروشگاه ارزان تر از سایر مراکز خرید است.

اجناسی که در این فروشگاه به فروش میرسند جزء برندهایی هستند که تولید آنها متوقف شده است؛ لذا ارزان تر از سایر مکان ها ارائه می شوند. در این مرکز شما امکان خرید انواع لباس، کفش، اسباب بازی و غیره را با قیمت بسیار پایین تر خواهید داشت.

بازارهای ارزان بانکوک

اگرچه یافتن مراکز خرید تایلند واقع در شهر بانکوک برای برخی افراد مهم است اما همه افراد بودجه لازم برای خرید از این مراکز را ندارند. برخی افراد در پی مراکز ارزان قیمت تر هستند تا بتوانند بودجه خود را به خوبی مدیریت کنند. در زیر تصمیم داریم شما را با چند مرکز خرید ارزان شهر بانکوک آشنا کنیم.

مراکز خرید تایلند در شهر بانکوک با عنوان بازار آخر هفته چاتوچاک

یکی از مراکز خرید تایلند که در بانکوک قرار دارد و امکان خرید اجناس ارزان را برای مشتری فراهم می کند، بازار چاتوچاک است. این بازار مساحتی بیش از 35 جریب دارد و حاوی 8000 غرفه متفاوت است. در این بازار به علت وجود غرفه های متفاوت امکان گیج شدن بسیار زیاد است.

اگر جنسی مد نظر شما باشد مشاهده می کنید که بیشتر از ده کالای دیگر همانند جنس درخواستی با برندهای متفاوت موجود است. در این بازار می توانید اجناس مختلفی را از جمله لباس، حیوانات خانگی، انواع خوراکی، مبلمان، گیاهان و ابزار باغبانی را با قیمت ارزان بیابید. این بازار در تمامی روزهای هفته به غیر از سه شنبه ها باز است.

مراکز خرید تایلند در شهر بانکوک با عنوان مد پلاتینیوم

یکی دیگر از مراکز خرید تایلند که در شهر بانکوک قرار دارد با عنوان مد پلاتینیوم شناخته می شود. این مرکز دارای 1300 مغازه در شش طبقه است که به خریداران خدمت ارائه می دهد. جذاب ترین مزیت خرید از این فروشگاه، امکان خرید به صورت عمده و تکی است.

با این ویژگی می توان اجناس درخواستی را با قیمت پایین تر و به صورت عمده تهیه کرد. این مرکز خرید می تواند برای خانم هایی که عاشق خرید کردن هستند بهشتی وصف نشدنی باشد. در این مراکز اغلب لباس ها به صورت عمده و با قیمت بسیار پایین تر از دیگر مراکز به فروش می رسد. اگر متقاضی خرید سوغاتی و لوازم خانگی با قیمت ارزان هستید مد پلاتینیوم بهترین گزینه برای شماست.

نتیجه گیری

شناخت مراکز خرید تایلند یکی از نیازهای افرادی است که این کشور را برای گردش و خرید انتخاب می کنند. اغلب افراد مایل هستند پیش از مسافرت با مراکز خرید تایلند در شهرهای مهم آشنا شوند. از مراکز خرید در تایلند که به راحتی نیازهای شما را رفع می کند سنترال پلازا وست گیت را می توان بیان کرد. پایتخت تایلند، بانکوک است که دارای فروشگاه های بیشماری است.

از مراکز خرید شهر بانکوک می توان به سیام پاراگون، سنترال ورلد و MBK اشاره کرد. در صورتی که به دنبال مراکز خرید با اجناس ارزان در بانکوک هستید، از بازار آخر هفته چاتوچاک و مد پلاتینیوم در سفر خود دیدن کنید.

مقالات مرتبط

نکاتی جالب قبل از سفر به تایلند

معرفی 18 خیابان معروف تایلند

15 جاذبه های گردشگری تایلند

بهترین هتل های تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

تماس بگیرید