تهران، بهشتی، میدان تختی
شنبه - پنجشنبه 9.00 - 17.00

بهترین هتل های تایلند

زیبایی خیره کننده هتل های تایلند
چکیده این مطلب:

هتل های تایلند یکی از مقاصد گردشگری محسوب می شوند. امکانات عالی و انواع و اقسام ورزش ها و تفریح ها در جذب گردشگران نقش ….

نویسنده: منتشر شده در: 11 فوریه 2023 129 بازدید

قیمت هتل های تایلند

هتل های تایلند به قدری جذاب هستند که هر مسافر ایرانی دوست دارد که از آن ها استفاده کند. تایلند یکی از مقاصد گردشگری محسوب می شود که هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. در شهرها و مناطق مختلف این کشور، هتل های زیبایی ساخته شده است. هتل آماری ارکید گران ترین هتلی که در ساحل پاتایا قرار گرفته است. هتل تویین پالم تایلند نیز یکی دیگر از هتل ها به شمار می رود که بسیار گران قیمت است. این هتل در پوکت قرار گرفته است.

شما می‌توانید با اخد ویزای تایلند از سفر خود به تایلند و پاتایا نهایت لذت را ببرید.

هتل های تایلند به قدری جذاب هستند که گردشگرانی از سراسر دنیا برای اقامت در زمان تعطیلات از آن ها استفاده می کنند. قیمت هتل ها متناسب با امکاناتی است که برای مسافران عرضه می شود. هر چقدر که امکانات بیشتر باشد به مراتب قیمت هم بالاتر خواهد بود.

جذابیت هتل های تایلند

جذابیت هتل های تایلند

هتل های uall تایلند

هتل های تایلند به سبک های مختلفی ایجاد شده اند. برخی از هتل ها برای خانواده ها و زوج ها یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شوند. این هتل به نحوی ساخته شده اند که شیک و مطابق آداب و فرهنگ تایلند ساخته شده اند.

هتل های تایلند به نحوی طراحی و ساخته شده اند که مسافران بتوانند از شرایط آن لذت ببرند. هدف این است که مسافران در زمان اقامت خود در هتل لذت ببرند. هر ساله شرایط رفاهی هتل ها بهتر می شود تا مسافران در نوبت بعدی دوباره به سراغ هتلی بیایند که قبلا از آن استفاه کرده بودند. به همین دلیل کارکنان هتل برای نائل شدن به این هدف تمام تلاش و کوشش خود را به کار می گیرند.

بهترین هتل های تایلند پوکت

هتل های تایلند در شهر پوکت به قدری شیک و با کلاس ساخته شده اند که راحتی مسافران از هر جهت تامین شده است. شهر پوکت یکی از مقاصد گردشگری بسیاری از جهانگردان محسوب می شود. امکاناتی که در این هتل ها قرار داده شده به نحوی است که مسافران در هر ساعت از شبانه روز راحتی را احساس می کنند.

هتل های تایلند زیبا و کاربردی ساخته شده اند. هتل تاورن بیچ ریزورت یکی از هتل های پنج ستاره این شهر محسوب می شود. شما می توانید از کلیه امکانات هتل استفاده کنید.

حیات ریجنسی نیز هتل دیگر 5 ستاره این شهر به شمار می رود. در فاصله 27 کیلومتری فرودگاه شهر واقع شده است. امکانات بسیار عالی و کاربردی در هتل کار گذاشته تا مسافران از هر جهت در رفاه و آرامش باشند. پرسنل کارهای هتل را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

تفریح های آبی هتل های تایلند

تفریح های آبی هتل های تایلند

هیلتون آرکادیا

هیلتون آرکادیا، یکی از هتل های 5 ستاره دیگر محسوب می شود. یکی از بهترین هتل ها محسوب می شود. کارکنان به چند زبان صحبت می کنند و خدمات هتل با بالاترین کیفیت انجام می شود. مسافران از خدمات این هتل رضایت خود را ابزار کرده اند.

هتل میلیونیوم

میلیونیوم ریزورت هتل 5 ستاره مشهور است. در این هتل نیز مانند دو مورد قبلی خدمات نظافتی به طور کامل انجام می شود. خدمات پارکینگ نیز برای مسافران وجود دارد. کارکنان به چند زبان صحبت می کنند.

فیشرمنز هاربور یکی دیگر از هتل های 5 ستاره پوکت تایلند است. شما می توانید از اینترنت در کلیه فضای هتل استفاده کنید. خدمات هتل از هر جهت بی نظیر است.

تریسا، هتل 5 ستاره دیگر این شهر است که استخرهای شیک و با کلاسی هم دارد. انواع و اقسام غذاها در رستوران هتل سرو می شود. شما می توانید از کلیه خدمات هتل استفاده کنید. خدمات این هتل موجب شده که مسافران در نوبت های بعدی تمایل داشته باشند تا همچنان این هتل را رزرو کنند.

قیمت هتل های تایلند

قیمت هتل های تایلند

هتل کرست

شما می توانید بعد از پذیرش در هتل کرست از کلیه خدمات آن استفاده کنید. کافی نت مجهزی در این هتل ایجاد شده است. مسافران می توانند از اینترنت هتل استفاده کنند. مسافران می توانند از دستگاه های مجموعه ورزشی در زمان اقامت خود در هتل استفاده کنند.

هتل ساحلی سنتارا گراند یکی از بهترین ها به شمار می رود. شما در این هتل می توانید از کلیه خدمات هتل به صورت تمام و کمال بهره مند شوید. کارکنان هتل نیز به چند زبان صحبت می کنند. کارکنان به چند زبان صحبت می کنند. مسافران می توانند از کلیه خدمات هتل استفاده کنند. یکی از بهترین ها به شمار می رود.

بهترین هتل پوکت از نظر مسافران

هتل های تایلند و دکوراسیون داخلی آن ها به نحوی است که گردشگران را جذب می کند. هتل لا فلورا پاتونگ در فاصله چند کیلومتری فرودگاه قرار دارد. امکانات عالی در اتاق های مسافران قرار داده شده که می توان به اینترنت و دستگاه های صوتی و تصویری اشاره کرد. امکانات بسیار عالی برای مسافران مدنظر گرفته شده است. امکانات رفاهی و اداری هتل بی نظیر است. هتل سوئیس اوتل در نزدیکی فرودگاه قرار دارد.

امکانات عالی و منحصر به فردی برای مهمانان هتل پیش بینی شده است. هتل میلینیوم یکی از بهترین ها محسوب می شود. اتاق کنفرانس و جلسه، سالن ورزشی کاملا مجهز باعث شده که اکثر مسافران این هتل را برای تعطیلات انتخاب کنند. در هتل گریسلند برای سپری کردن تعطیلات مسافرین، تجهیزات لازم کار گذاشته است.

مسافران می توانند از امکانات هتل استفاده کنند. هتل مرکور در فاصله 40 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. برای رفاه و راحتی مسافران تدابیر لازم اندیشیده شده است.

هتل های تایلند به امکانات عالی مجهز شده اند. متناسب با مساحت هتل جهت رفاه و راحتی مسافران، امکانات عالی کار گذاشته شده است. کیپ پانوا تنها 50 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. سالن ورزشی تمام مجهز ، رستوران و بوفه با غذاهای متنوع موجب شده که مسافران قبل از سفر، یکی از اتاق های آن را رزرو کنند. هتل آنگسا لاگونا نزدیک به ساحل احداث شده است.

برای راحتی و رفاه مسافران امکانات خیلی زیادی در هتل به کار گرفته شده است. شما می توانید در هتل بانیان تری لحظات شادی را سپری کنید. توصیه می شود که برای تجربه کردن امکانات اوتریگر لاگونا در این شهر یک بار به تایلند سفر کنید. تفریح های گلف بازی و غواصی، استخر، سونا و جکوزی را می توانید در این هتل با بهترین کیفیت تجربه کنید. تجربه ای که به طور یقین در ذهن شما ثبت خواهد شد.

استقبال مسافران ایرانی از هتل های تایلند

استقبال مسافران ایرانی از هتل های تایلند

قیمت هتل های پوکت

هتل های تایلند را می توان با قیمت های مناسبی رزرو کرد. شما می توانید این کار را به آژانس های جهانگردی بسپارید تا هتل هایی با قیمت مناسب را برای تعطیلات شما رزرو کنند.

هتل های تایلند را می توانید متناسب با بودجه خود رزرو کنید. می توانید هتلی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما امکانات لازم و کافی را داشته باشد.

جاذبه های گردشگری تایلند

لوکس ترین هتل های پوکت

هتل های تایلند را می توان جزء لوکس ترین ها محسوب کرد. هتل جنگلی تریسارا یکی از زیباترین ها به شمار می رود. اتاق های مسافران به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. مهمانان می توانند از انواع غذاها و نوشیدنی ها لذت ببرند. می توانید لحظات بیاد ماندنی را در هتل ساحلی کاتاتانی تجربه کنید. امکانات عالی و بی نظیری برای مسافران تدارک دیده شده است.

هتل های تایلند لوکس و شیک ساخته شده اند. به خصوص هتل ساحلی اوتریگر لاگونا در منطقه ای ساخته شده که مسافران می توانند از مناظر طبیعت لذت ببرند. هتل ساحلی توین پالم را می توان یکی از شیک ترین ها محسوب کرد. زمین بازی بچه ها و سالن ورزش کاملا مجهز کمک می کند تا مسافران ترجیح دهند که اوقاتی را در این محل سپری کنند. شما می توانید در هتل کومو پوینت یامو از غذاهای متنوع رستوران آن لذت ببرید.

احداث هتل های تایلند در طبیعت

احداث هتل های تایلند در طبیعت

بهترین هتل 5 ستاره پوکت

هتل های تایلند را می توان در منطقه جنوب شرقی آسیا یکی از بهترین ها محسوب کرد. هتل کرست با امکانات عالی که در آن به کار گرفته شده موجب شده که بسیاری از مسافران آن را در اولویت اول خود قرار دهند. شما در این هتل می توانید از همه گونه خدمات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. کارکنانی می توانند به چند زبان صحبت کنند.

هتل های پوکت 4 ستاره

هتل های تایلند را می توان به گروه بندی های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره تقسیم بندی می شوند. هتل ها براساس سطح و تعداد امکاناتی که دارند تقسیم بندی می شوند. شما می توانید از امکانات هتل استفاده کنید. خدمات هتل در بهترین شرایط بوده و مسافران می توانند در طول اقامت خود از آن ها استفاده کنند.

امکانات متنوعی جهت رفاه مسافران در هتل ایجاد شده و هر ساله نیز گسترش می یابد تا رضایت مشتریان جلب شود. امکانات متنوعی برای خانواده ها تدارک دیده شده است. کارکنان هتل نوووتل وینتیج به چندین زبان صحبت می کنند. خدمات متنوعی به مسافران ارائه می شود.

مسافران می توانند از کلیه امکاناتی که در هتل آماری جهت رفاه مشتریان ایجاد شده استفاده کنند. سونا، جکوزی و استخر برای مسافران تدارک دیده که در بهترین شرایط قرار دارد. هتل 4 ستاره کی یکی دیگر از هتل های این شهر به شمار می رود. در اطراف هتل، چندین فروشگاه وجود دارد که مهمانان می توانند وسایل و کادوهای لازم را خریداری کنند. کارکنان هتل می توانند به چند زبان صحبت کنند. مسافران می توانند از امکانات ورزش های آبی هتل دوانجیت استفاده کنند.

در ضمن انواع و اقسام غذاها در رستوران هتل سرو می شود. امکانات ورزشی و تفریحی بی نظیری در هتل نووتل ریزورت برای مسافران تدارک دیده شده تا مسافران نهایت لذت ببرند. هر ساله بر سطح و تعداد امکانات هتل افزوده می شود. سالن ورزش هتل کاملا مجهز است. مسافران می توانند از کافی نت هتل کامالا استفاده کنند. خدمات هتل با بالاترین کیفیت عرضه می شود.

استخر هتل های تایلند

استخر هتل های تایلند

هتل های ساحلی پوکت

هتل های تایلند با بهترین معماری ساخته شده اند. مسافران می توانند در این هتل ها، از انواع غذاها و نوشیدنی در طول اقامت خود استفاده کنند. مسافران می توانند از انواع تفریح های آبی هتل بلاک نهایت لذت را ببرند. خانواده ها می توانند اوقات خوشی را در هتل Freedom Potong سپری کنند. قیمت این هتل مقرون به صرفه است.

مسافران می توانند از انواع غذاهای بین المللی و سایر امکانات هتل کوکوتل استفاده کنند. امکانات بسیار عالی و متعددی برای مسافران هتل Lub D مدنظر گرفته شده است.

مهمانان هتل R Mar می توانند از استخر، سونا و جکوزی نهایت لذت را ببرند. تفریح های آبی هتل کلاور بی نظیر و با کیفیت است. خانواده های ایرانی می توانند از امکانات هتل Silver استفاده کنند. دکوراسیون هتل Baan Pron Phateeb به قدری جذاب و مسحور کننده است که مسافران از آن شگفت زده می شوند.

برای مسافران امکانات عالی و بی نظیری در هتل Impiana مدنظر گرفته شده است. امکانات هتل La Vintage برای خانواده های ایرانی بی نظیر است. هتلی دنج که به طور یقین از آن  لذت خواهید برد.

بهترین هتل های ساحل پاتونگ پوکت

هتل های تایلند با امکانات متعدد و با کیفیت در بهترین محل ها احداث شده اند تا نهایت رفاه و آسایش مسافران تامین شود. مسافران می توانند از امکانات هتل کاتاتانی استفاده کنند. اتاق های هتل از هر جهت مجهز هستند. مدیریت و پرسنل هتل ناکا در جهت ارائه خدمات با کیفیت تلاش و کوشش می کنند. امکانات هتل و اتاق ها که برای مسافران مدنظر گرفته شده بی نظیر است. باشگاه و رستوران هتل آماری در جذب مسافر موثر عمل کرده اند.

شما می توانید از ورزش های آبی و باشگاه و رستوران هتل لمردین لذت ببرید. اتاق های هتل نووتل از هر جهت مجهز ساخته شده تا مسافران راحت باشند. ورزش ها و تفریح های آبی هتل ویلیج کوکونات بی نظیر است. اتاق های هتل دوانجیت بی نظیر است و مسافران می توانند در عین این که به کارها و امورات خود برسند از ورزش ها و تفریح های داخل هتل نیز لذت ببرند.

شاید اسم هتل های هیلتون را شنیده باشید این شرکت بزرگ در جنوب شرقی آسیا نیز هتل های شیک و باکلاسی احداث کرده است. شما می توانید از غذاهای متنوع هتل زیوولا لذت ببرید. هتل آنانترا یکی از گران ترین هتل ها به شمار می رود. اگر می خواهید در منطقه ای آرام اقامت داشته باشید هتل سورین را انتخاب کنید.

طبیعت زیبای هتل های تایلند

طبیعت زیبای هتل های تایلند

بهترین هتل های تایلند پاتایا

هتل های تایلند در منطقه پاتایا با بهترین امکانات تاسیس شده اند. هتل هیلتون با عالی ترین امکانات به مسافران خدمت رسانی می کند. کارکنان هتل به چندین زبان صحبت می کنند. امکانات باشگاهی و تفریحی هتل از هر جهت بی نظیر است. امکانات هتل کیپ دارا به نحوی است که مسافران دوست دارند در آن اقامت گزینند.

رستوران و امکانات هتل به نحوی است که مسافران می توانند از در هر ساعتی از شبانه روز استفاده  از آن ها کنند. امکانات باشگاهی هتل رویال بیچ کلیف با بالاترین کیفیت ایجاد شده اند.

نکاتی جالب قبل از سفر به تایلند

هتل دوسیت تانی یکی از بهترین ها است که امکانات رفاهی آن بالا بوده و مسافران از ارائه این خدمات رضایت داشته اند. در هتل آماری انواع و اقسام امکانات به کار گرفته شده است. شما می توانید از رستوران و باشگاه ورزشی هتل آوانی استفاده کنید. کارکنان هتل اوشن پاتایا می توانند به چند زبان صحبت کنند. ورزش ها و تفریح های آبی هتل مرا میر به نحوی است که مسافران دوست دارند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

بهترین هتل پاتایا برای مجردها

هتل های تایلند برای همه گروه های سنی با امکانات متعددی ایجاد شده اند. هتل سیام با امکانات عالی برای اقامت مجردها می تواند گزینه عالی باشد. امکانات تفریحی این هتل از هر جهت بی نظیر است.

هتل های پاتایا نزدیک واکینگ استریت

هتل های تایلند در پاتایا با بالاترین امکانات طراحی و ساخته شده اند. هتل ساحلی سیام یکی از این گزینه ها به شمار می رود. قیمت های هتل لودج بسیار بالا است. می توانید از امکانات این هتل استفاده کنید. بی والک هتل 3 ستاره محسوب می شود. هتل آیا بوتیک 4 ستاره با امکانات عالی ساخته شده است. آوانی پاتایا بهترین هتل منطقه که 5 ستاره است. هتلی عالی که لحظات شادی را در آن سپری خواهید کرد.

زیبایی خیره کننده هتل های تایلند

زیبایی خیره کننده هتل های تایلند

هتل های ۵ ستاره پاتایا

هتل های تایلند 5 ستاره با امکانات عالی به گسترش صنعت گردشگری این کشور کمک می کنند. در هتل هیلتون امکانات عالی کار گذاشته شده است. سپری کردن اوقات در هتل کیپ دارا باعث می شود که برای بار دوم ترجیح دهید که این هتل را انتخاب کنید. هتل کلیف خیلی عالی ساخته شده است. امکانات هتل دوسیت تانی به بهترین شکل ممکن ایجاد شده اند. هتل آوانی یکی از بزرگترین هتل های پاتایا محسوب می شود.

قیمت هتل های سه ستاره پاتایا

هتل های تایلند با بالاترین قیمت ها در جنوب شرقی آسیا مشهور شده اند. به دلیل نوسان قیمت ها توصیه می شود که با کارکنان بهروزسیر تماس گرفته و قیمت ها را جویا شوید. به طور یقین می توانید هتل هایی با قیمت های مناسب را رزرو کنید.

هتل های فری شارژ پاتایا

هتل های تایلند که شما می توانید هزینه آن ها را بپردازید در گروه بندی های متنوعی وجود دارند.

هتل دیاموند بیچ پاتایا

هتل های تایلند که نزدیک به ساحل پاتایا احداث شده اند یکی از بهترین ها به شمار می روند. هتل دیاموند بیج در خیابان واکینگ قرار دارد. امکانات این هتل در بهترین شرایط قرار دارد. اتاق های این هتل از هر جهت مناسب بوده و مسافران آرامش را احساس می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

تماس بگیرید